Strona 2 z 2

Re: Zapłon baternyjny i moduł vs zapłon elektroniczny vs zapłon

: 2008-08-07, 14:26
autor: adasiek185
Tak. Wszystko w ohm ma być. Próbowałem złożyć ten moduł ale nie dał oznak życia. Lepiej ten od mz zastosować. Mniej komplikacji w nim. I przede wszystkim, pamiętaj, moduł musi mieć zasilanie z aku. Inaczej się spali. Pozdro

Re: Zapłon baternyjny i moduł vs zapłon elektroniczny vs zapłon

: 2008-08-08, 22:33
autor: kamil_Ziomek
Te 330 to ohma a 1W to moc rezystora też bardzo ważne bo rezystor 0,5W się spali.
Zapłon tyrystorowy to nie ten co podałeś w linku bo tam jest na jakimś układzie scalonym i na mosfetach. One faktycznie potrzebują akumulatora z ładowaniem i stabilizacją napięcia.

P.S. A tam pisze 330 (ohma jest znaczek) /1W

Re: Zapłon baternyjny i moduł vs zapłon elektroniczny vs zapłon

: 2008-08-09, 10:33
autor: qwert45
A tam gdzie przed W stoi k to tez ma być kohm. Wszyscy go chwałą, ja też go mam, tylko trochę wytrzymalszą prądowo wersję na jakichś starych bc, już niepamiętam jakich.

Re: Zapłon baternyjny i moduł vs zapłon elektroniczny vs zapłon

: 2008-08-10, 18:46
autor: kamil_Ziomek
Tak Tam gdzie np jest 100K to jest 100 kiloohmów , a jak jest 1M to jest 1 megaohm.
Wytrzymalsza wersja to raczej nie ale beardziej odporna na przepięcia i pewnie chodzi o BC 337-25.
Ja go miałem ale zamiast mosfeta dałem jakiś BU921 (chyba tak z modułu od poloneza) ale za długo nie podziałało. Tranzystor padł a tego irf-a nie mogłem dostać w żądnym sklepie u mnie.