Miałem napisać co i jak w sprawie modułów.
Wersja 12V została już przekazana do testów dla:
-AudioBasa (już pomału coś tam sprawdza, trwa taniec z iskrami)
W tym tygodniu będę miał do wysyłki już moduły 6V. (kwestia obudowy)
Testowe moduły 6V mają powędrować do:
-Savier (test na super maszynie z instalacją 6V, przejście z klasyki jakimi są platynki na elektronik, będzie co porównać)
-Skinder (obecnie pod znakiem zapytania z powodu braku sprawnej na obecny moment maszyny)
Więc szukam osoby pewnej, co jeszcze przed zimą lub nawet zimą będzie mogła się podjąć rzetelnych testów układu.
Konkretne opinie potrzebuję w miarę jak najszybciej, najpóźniej do końca grudnia pisemne sprawozdanie musi już być u mnie.
Dlatego aby podjąć się testów należy mieć sprawną maszynę, co umożliwi wykluczyć gaźnik i inne czynniki niepewności w działaniu silnika. Najlepiej aby było to proste przejście z platynek/CDI na testowe TCI.
Skinder obecnie może przekazać testy innej osobie z powodu niepewnej sytuacji sprzętowej. Dlatego szukam jakiegoś zaufanego wariata z silnikiem 175 i instalacją 6V. Najlepiej z podstawą elektroniki/elektrotechniki aby osoba ta była w stanie sama sobie poradzić z podłączeniem układu wg. opisu. Ewentualnie w czasie testów dokonać jakiś pomiarów (np. prądu, napięcia).
Testy wiążą się bezpośrednio z moją pracą inż. i podstawą do testów jest sporządzenie pisemnego protokoły/sprawozdania wraz ze zgoda na publikację w mojej pracy jako dodatkowego załącznika (ankiety) do moich badań nad układem pt. "Sterownik silnika spalinowego". Dlatego czas jest ograniczony i wyniki/wnioski muszą być sprecyzowane w ciągu niecałych 2 miesięcy. Obecnie to jest głównym priorytetem. Dlatego szukam konkretnej osoby. Obecnie sporo zainwestowałem we własne badania i liczba układów testowych głównie z tego powodu jest ograniczona. To, że ktoś mógł by sobie po testować w nieokreślonym bliżej czasie nie wchodzi w grę gdyż blokuje to wtedy dostęp urządzenia dla osoby co by to zrobiła natychmiast z chęcią i zadowoleniem
.
np. Z moich obserwacji wynika, że silnik potrafi dość często odpalić na lewych obrotach, miałem tak samo na platynkach. Wypadało by to sprawdzić czy u innych też tak się dzieje. Pomierzyć prąd układu zapłonowego starego i później po zmianie. Zapisywać na bieżąco wszelkie uwagi, sugestie itp. Nie odkładać nic na później.
Potrzebuję jak najbardziej uwag technicznych związanych z działanie (lub nie działaniem) układu a nie samą estetyka czy wykonaniem. Nie daję gwarancji gdyż są to testy, jak coś się uszkodzi to odsyłacie do mnie a ja sprawdzam co się stało. Nie próbujecie niczego naprawiać we własnym zakresie.
Dla pocieszenia dodam, że jeżdżę na starym prototypie jeszcze z błędami w kodzie jak i na masakrycznym łatanym PCB. Przykładowo dziś jednorazowo zrobiłem 176km. Jeżdżę na co dzień jak tylko jest pogoda po ok 14km. Do tej pory poza makietą nie byłem w stanie wykryć jakiś błędów/wad. Dlatego potrzebna jest mi w tym pomoc, co dwie lub więcej głów to nie jedna.