wsk 125 i 100 km/h

Awatar użytkownika
pawe86
Posty: 84
Rejestracja: 2007-02-03, 14:58
GG: 0
Lokalizacja: wrocław
Kontaktowanie:

wsk 125 i 100 km/h

Post autor: pawe86 » 2007-08-13, 08:38

http://www.youtube.com/watch?v=5OGlXsOXpXA

filmik mojego autorstwa... dodam tylko ze to na koncowce paliwa i silnik zaczol przerywac ale normalnie wskazowka wchodzi na to srebrne pole za 100..
co o tym myslicie???

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 106
Rejestracja: 2007-01-02, 21:45
Moje maszyny: Nie ma
Kontaktowanie:

Post autor: Dawid » 2007-08-13, 09:51

Niewiem... dla mnie to 80 jest nieosiągalne a co dopiero 100 :P ja swoją latam 50 moze 55 i więcej nie bo mi szkoda Wueski, ma w tym czasie troche obrotów :P wszędzie piszą że V - max. WSK to 80 km/h (a nie 100) a prędkosc uzytkowa 60 km/h i tyle, należy przestrzegać :idea: WSK to nie do wariactwa motor :cisza:

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stary » 2007-08-13, 12:05

W instrukcji do M06Z pisze, że Vmax to 86km/h :] Poza tym masz ładnie wyregulowaną wiechę , że tak ciągnie. Ale M06B1 by mi było szkoda :P

Awatar użytkownika
Inżynier
Posty: 41
Rejestracja: 2007-01-03, 19:24
GG: 0
Lokalizacja: Dębica
Kontaktowanie:

Post autor: Inżynier » 2007-08-13, 13:46

jest to możliwe ja swoją (jak jeszcze była świeża) jechałem 90km/h ale skończyła się droga :D teraz to śmigam 50/60 szkoda mi katować motorka :)

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 955
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek » 2007-08-13, 20:00

Jazda na wysokim biegu z niską prędkością to praktyka często stosowana przez koneserów dźwięku swojego motocykla jednak zarzynają oni w ten sposób swoje silniki. Dotyczy to dosyć często Junaków. Na forum motocyklistów był ciekawy wątek ciągnięty przez bardzo doświadczonych mechaników. Dotyczy to także WSK i tym podobnych bzyków. Oczywiście nie mówię o piłowaniu cały czas na maksymalnych obrotach jednak zamulanie silnika powoduje jego szybkie zużywanie się.

Nie wiem czy osoby niezarejestrowane mają dostęp ale jeśli tak to polecam przeczytać cały temat. Zwracajcie uwagę na to co pisze Adam M. Piotr Dudek i inny robiący wrażenie że piszą mądrze :)
http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=73688

W filmie obraz jest śmiesznie zniekształcony, tak ładnie faluje że w pewnym momencie zdawało mi się że orła wywiniesz :)

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stary » 2007-08-13, 21:06

Przyznam że nie przeczytałem do końca ... 9 stron? A po 3 chłopaki już się tak obrzucają, że mi przeszło.

Mój wniosek z jazdy na silnikach S01 w wersji Z3 - trzymać motor cały czas delikatnie powyżej średnich obrotów żeby się nie mulił, nie prychał, nie zdychał ale też aby nie dostawał w dupe. Chyba każdy wie o co chodzi - jak mi kolesie którzy mają potężne V2 4T piszą, że jeżdżą na 4 biegu 30 czy 40 km/h to litości .... Przecież ten silnik wtedy dostaje takich przeciążeń że życzę szerokiej drogi .... poza tym - dwusuwy wolą wyższe obroty :)

Awatar użytkownika
Romano
Posty: 198
Rejestracja: 2007-01-02, 19:04
GG: 0
Lokalizacja: Poddębice
Kontaktowanie:

Post autor: Romano » 2007-08-14, 10:44

co do tego filmiku to sorry ale gołym okiem widać ze licznik oszukuje ewidentnie samo przyśpieszenie na liczniku a obroty WSK dają od razu oznakę błędnego wskazywania zegara , jak dla mnie to ona max 80 i to może nie pełne , 2 sprawa jak byś miał WSK jechać 100 km to byś musiał dobrze się kiery trzymać bo już przy tej prędkości to wibracje są , tak że sorry jeszcze raz ale ja w to na pewno nie uwierzę

Awatar użytkownika
Maniekk
Posty: 327
Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
GG: 2028919
Lokalizacja: ŚWIDNIK
Kontaktowanie:

Post autor: Maniekk » 2007-08-14, 15:34

Szaleniec z Ciebie, ja mam 14 lat i na CZ 350 po drodze polnej pocinałem 80 i wiecej sie bałem. Ale ta wskazówka latała jakbyś po dziurach leciał. Ale nieźle. :mrgreen:
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE

Awatar użytkownika
pawe86
Posty: 84
Rejestracja: 2007-02-03, 14:58
GG: 0
Lokalizacja: wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: pawe86 » 2007-08-14, 16:59

nie wiem Romano co ty masz za sprzet ale moja wsk jechalem tyle ile jechalem to jest orginal od pierwszego wlasciciela i na prostej drodze jakos kierownica nie ma wibracji, a pojechala tyle bo sprawdzalem jeszcze z SHL i wskazania licznikow byly takie same...


Maniekk jeszcze sie nauczysz jezdzic, kiedys tez sie balem....

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Post autor: pawel15 » 2007-08-14, 19:52

Dawid pisze:dla mnie to 80 jest nieosiągalne a co dopiero 100
A moim zdaniem da się osiągnać 100km ale silnik musi być po remoncie na dobrych częściach, idealnie wyregulowany i musi zostać poddany małym usprawnieniom- polerka kanałów, skrzyni korbowej, króćca, zgranie cylindra z karterami, i takie tam to wtedy da się osiągnąć 100km albo i deko więcej ;). tylko po co katować moto :roll:

Awatar użytkownika
pawe86
Posty: 84
Rejestracja: 2007-02-03, 14:58
GG: 0
Lokalizacja: wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: pawe86 » 2007-08-14, 20:40

jak widac moja wsk nie ma zadnych ulepszen w silniku i daje rade tylko po regulacji i na czerwonym oleju do kosiarek.... a silnika w srodku nie ogladalem (27000 przebiegu nie ma sensu jeszcze)

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 955
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek » 2007-08-15, 00:54

Stary pisze:Przyznam że nie przeczytałem do końca ... 9 stron? A po 3 chłopaki już się tak obrzucają, że mi przeszło.

Mój wniosek z jazdy na silnikach S01 w wersji Z3 - trzymać motor cały czas delikatnie powyżej średnich obrotów żeby się nie mulił, nie prychał, nie zdychał ale też aby nie dostawał w dupe. Chyba każdy wie o co chodzi - jak mi kolesie którzy mają potężne V2 4T piszą, że jeżdżą na 4 biegu 30 czy 40 km/h to litości .... Przecież ten silnik wtedy dostaje takich przeciążeń że życzę szerokiej drogi .... poza tym - dwusuwy wolą wyższe obroty :)
Niestety jak na każdym forum trzeba odcedzić te wartościowe posty od reszty. Tam dyskusja później się rozkręca no ale nie zmuszam :)

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stary » 2007-08-15, 09:28

A skoro tak do doczytam :) Bo początkowe strony 3-4 nie zapowiadały niczego dobrego.

Awatar użytkownika
musi88
Posty: 4
Rejestracja: 2007-06-04, 14:47
GG: 0
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: musi88 » 2007-08-17, 14:20

ja swoją jechałem 100-wkę. Silnik oryginał, przejechane około 3 tysiące km, a mierzył mój kumpel, który jechał obok mnie na japońcu.

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-08-17, 21:26

a na czym jechał kumpel na skuterze ?? bo słyszałem że większość skuterów ma przekłamanie sięgające nawet 15km/h i z jednym takim nawet się spotkałem co to przebiegu to ciekawe czy nabijany był wiertarką ;);) :chytry:
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
musi88
Posty: 4
Rejestracja: 2007-06-04, 14:47
GG: 0
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: musi88 » 2007-08-18, 11:49

1angel pisze:a na czym jechał kumpel na skuterze ?? bo słyszałem że większość skuterów ma przekłamanie sięgające nawet 15km/h i z jednym takim nawet się spotkałem co to przebiegu to ciekawe czy nabijany był wiertarką ;);) :chytry:
kumpel jechał na Kawasaki zl 600 Eliminator więc wątpię żeby przy takiej prędkości przekłamywał.

tomek
Posty: 47
Rejestracja: 2007-01-05, 20:58
GG: 0
Lokalizacja: WLN/Praszka/JDŁ
Kontaktowanie:

Post autor: tomek » 2007-08-18, 12:54

Czyzby ten kumpel to niejaki PROCu? :-)

Awatar użytkownika
musi88
Posty: 4
Rejestracja: 2007-06-04, 14:47
GG: 0
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: musi88 » 2007-08-18, 15:12

tomek pisze:Czyzby ten kumpel to niejaki PROCu? :-)
zapewne ;-)

Awatar użytkownika
desperat125
Posty: 13
Rejestracja: 2007-11-28, 23:00
GG: 0
Lokalizacja: Sejny
Kontaktowanie:

Post autor: desperat125 » 2007-12-04, 00:11

chłpaki jeżeli mówi prawde to niech wstawi licznik rowerowy on nie kłamie przy dobrze wpisanym obwodzie koła sam niałem kiedyś taki licznik w motorynce fajna sprawa polecam. Może mówi prawde, trzeba wieżyć w moc MOTÓRA MOTÓR JEST WIECZNY I NIGDY NIE UMIERA! ;-)

Awatar użytkownika
gremlin935
Posty: 17
Rejestracja: 2008-04-18, 22:11
GG: 0
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Kontaktowanie:

Re: wsk 125 i 100 km/h

Post autor: gremlin935 » 2008-04-18, 22:36

Moim zdaniem 100km/h jechac wsk 125 to jest bardzo mozliwe mam wsk 125 i wiem jakei ma kopyto ten sprzet :Dosobiscie jechalem moim sprzetem 95km/h w prawdzie motor jest po szlifie głowicy ma nowy tłok i pierścienie i m abdb kompresje :Dpozdrawiam i odp na moje pytanko :D

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości