WSK M06 typ B1 wersja Adamos
- Adamos
- Posty: 162
- Rejestracja: 2007-01-04, 10:07
- GG: 5534560
- Moje maszyny: WSK - M06 B1, M06 L, gil, M21W2, kos
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontaktowanie:
WSK M06 typ B1 wersja Adamos
Oto moja Wuesencja, pierwsze zdjęcie przedstawia motor i jego jeźdźca, przed remontem a drugie w trakcie remontu.. (niestety remoncik jeszcze trwa.. )
- Sobi
- Posty: 87
- Rejestracja: 2007-01-03, 15:07
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
- Markiz
- Posty: 148
- Rejestracja: 2007-01-02, 23:18
- GG: 1155265
- Moje maszyny: Romet 50 T-1
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
- Kontaktowanie:
Włąśnie, właśnie - bo mi samemu to nudno się śmiga :-pSobi pisze:No będzie piękny sprzęt. Kończ go na ten sezon, ja zakończe już swojego, to może pośmigamy większa grupą WSK bo kilka ładnych sprzęcików powinno sie znaleźć.
Moja była Wiesia http://markiz.fotosik.pl/albumy/130934.html
Obecnie Romet 50 T-1
Obecnie Romet 50 T-1
- Berek
- Posty: 140
- Rejestracja: 2007-01-03, 00:49
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódź/Letterkenny
- Kontaktowanie:
- Adamos
- Posty: 162
- Rejestracja: 2007-01-04, 10:07
- GG: 5534560
- Moje maszyny: WSK - M06 B1, M06 L, gil, M21W2, kos
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontaktowanie:
Dzięki Berek bardzo miło mi się to czytało.. A Wueska..? hmm powoli się kończy i wykańcza, niestety trzymam ją daleko od domu(50km), wiec mam ograniczony dostęp, zwłaszcza zimą, bo wiosną czy latem to jestem u niej co tydzien.. Także w sezonie będzie ona gotowa.. Co do papierów to postaram się załatwić..
Teraz jestem na etapie zakupu kolejnej dwuramowki.. ale niebede zapeszał i nic wiecej na ten temat niepowiem..
Dzieki za opinie o motorku, pozdrawiam...
Teraz jestem na etapie zakupu kolejnej dwuramowki.. ale niebede zapeszał i nic wiecej na ten temat niepowiem..
Dzieki za opinie o motorku, pozdrawiam...
- Romano
- Posty: 198
- Rejestracja: 2007-01-02, 19:04
- GG: 0
- Lokalizacja: Poddębice
- Kontaktowanie:
- Adamos
- Posty: 162
- Rejestracja: 2007-01-04, 10:07
- GG: 5534560
- Moje maszyny: WSK - M06 B1, M06 L, gil, M21W2, kos
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontaktowanie:
No zebrałem się, wreszcie pojechałem po Wueske Elka (L) z 1961 roku, oryginalny lakier full oryginał..To co na zdjęciach.. Opis krótki bo widziałem ja moze z pol godziny.. od sprzedajacego odrazu do garazu kumpla i tyle go bylo widac..
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2007-02-09, 21:40 przez Adamos, łącznie zmieniany 1 raz.
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
- Marcin
- Posty: 424
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72 - Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
- Romano
- Posty: 198
- Rejestracja: 2007-01-02, 19:04
- GG: 0
- Lokalizacja: Poddębice
- Kontaktowanie:
- Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
- Bercik
- Posty: 104
- Rejestracja: 2007-01-02, 21:57
- GG: 9173472
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- Adamos
- Posty: 162
- Rejestracja: 2007-01-04, 10:07
- GG: 5534560
- Moje maszyny: WSK - M06 B1, M06 L, gil, M21W2, kos
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontaktowanie:
Napewno nie odstawie b1 to jest moje oczko w głowie (drugim jest elka..) Daję jeszcze kilka fotek o "lepszej widocznosci" Maciek jak bedziesz chciał jakies szczegółowe fotki to wal, chętnie pomoge.. narazie to jeszcze nie wtajemniczony jestem w ten model.. wiec inną radą nie moge służyć..
[ Dodano: 2007-05-14, 20:23 ]
Oto moj Bombowiec B1, po fejsliftingu, odelzeniu, i tuningu.. Oczywiscie zartuje.. w fazie prac remontowych (nadal), dopracowywaniu silnika, czyli regulacja i inne takie pierdólki wplywajace na piekne cykanie silniczka..
PS. wybaczcie za butelke, byłem zmuszony..
[ Dodano: 2007-05-14, 20:23 ]
Oto moj Bombowiec B1, po fejsliftingu, odelzeniu, i tuningu.. Oczywiscie zartuje.. w fazie prac remontowych (nadal), dopracowywaniu silnika, czyli regulacja i inne takie pierdólki wplywajace na piekne cykanie silniczka..
PS. wybaczcie za butelke, byłem zmuszony..
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 2007-01-05, 20:58
- GG: 0
- Lokalizacja: WLN/Praszka/JDŁ
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
no no no pięknie , a jak poradziłeś sobie ze szparunkami kupowałeś gdzieś czy sam robiłeś ??
Ostatnio zmieniony 2007-05-14, 22:07 przez 1angel, łącznie zmieniany 1 raz.
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- Marcin
- Posty: 424
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72 - Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
- Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
- Andzia
- Posty: 27
- Rejestracja: 2007-05-04, 16:05
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości