Gaźniki do WSK 175
- irek
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
- Kontaktowanie:
Re: Gaźniki do WSK 175
Z tego co ja słyszałem to pali mniej. Kilka osób juz to mówiło.
Ja mam też pytanie ale co do mojego gaźnika. Kiepsko pali mi na zimnym silniku i nie wiem czemu. Na ciepłym pali super ale na zimnym kiepsko, co to może byc??
Ja mam też pytanie ale co do mojego gaźnika. Kiepsko pali mi na zimnym silniku i nie wiem czemu. Na ciepłym pali super ale na zimnym kiepsko, co to może byc??
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium
- wskocyklista04
- Posty: 282
- Rejestracja: 2008-12-30, 21:39
- GG: 8553257
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: Gaźniki do WSK 175
podłączam sie do pytania. Moja na zimnym silniku z gaźnikiem od TS 350 ma podobnie.
moja WueSKa:) http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/48870" target="_blank
- Wojtek
- Posty: 955
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Gaźniki do WSK 175
Nawet na ssaniu?
Na forum jawy jest człowiek uznany za guru niskiego zużycia. Bez większych ingerencji zszedł do poziomu około 3 litrów na 100 km w Jawie 350 638 i co ciekawe w celu ograniczenia zużycia paliwa użył gaźnika z 634. 638 w sensie TS a gaźnik od 634 to ten charakterystyczny z boczną komorą pływakową. Ja mam taki oryginalny gaźnik z minimalnym przebiegiem. Na dniach zaaplikuje go do wueski i zdam relację.
Na forum jawy jest człowiek uznany za guru niskiego zużycia. Bez większych ingerencji zszedł do poziomu około 3 litrów na 100 km w Jawie 350 638 i co ciekawe w celu ograniczenia zużycia paliwa użył gaźnika z 634. 638 w sensie TS a gaźnik od 634 to ten charakterystyczny z boczną komorą pływakową. Ja mam taki oryginalny gaźnik z minimalnym przebiegiem. Na dniach zaaplikuje go do wueski i zdam relację.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
- irek
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
- Kontaktowanie:
Re: Gaźniki do WSK 175
Nawet na ssaniu kiepsko pali. Możliwe, że coś jest przytkane i ssanie się dobrze nie uruchamia. Ale po odpaleniu, kiedy silnik się grzeje ale nie jest ciepły i pracuje na wyłączonym ssaniu, czyli bez ssania i włączę ssanie to dostaje bogatszą mieszankę bo wzrastają obroty silnika.
Edit:
No i znalazłem przyczynę kiepskiego ssania. Kiedy męczyłem się z odpalaniem mojej zimnej wueski oświeciło mnie. I tak myślę i myślę, że przecież może w komorze pływakowej osadził się syf i zatkał mi kanał przez który napełnia się kanalik z którego zasysane jest paliwo przy ssaniu. Więc wykręciłem gaźnik i odkręciłem komorę pływakową i zonk
Na zdjęciu jeśli się przyglądniecie Komorze pływakowej to zobaczycie jakby rurkę. Z tamtąd zasysane jest paliwo przy włączonym ssaniu. Problem polegał na tym, że tak nie było otworu.
Więc wziąłem drugi gaźnik (prawy z kompletu od RD) i odkręciłem komorę pływakową i znowu zonk W tej drugiej komorze otwór do zasilania tego kanału był wywiercony. Więc wystarczyło przełożyć komory i wszystko ok. Tylko ja właściwie zamiast przekładać wywierciłem otwór zasilający.
Edit:
Mam prośbę. Czy ktoś z was mógłby mnie naprowadzić na jakieś gaźniki oprócz mikuni, które mają dyszę z gwintem 5 mm i skoku 1 mm? Sprawdzałem, że Bingi, BWFy (chyba tak to się pisze) i ikovy mają inne rozmiary. Potrzeba mi taką dyszę bo ja w tym moim mikuni mam 140, trochę duża. Interesuje mnie dysza 130 lub mniejsza (może być nawet bardzo mała bo zawsze można rozwiercić) bo mam trochę bogatą mieszankę.
Edit:
No i znalazłem przyczynę kiepskiego ssania. Kiedy męczyłem się z odpalaniem mojej zimnej wueski oświeciło mnie. I tak myślę i myślę, że przecież może w komorze pływakowej osadził się syf i zatkał mi kanał przez który napełnia się kanalik z którego zasysane jest paliwo przy ssaniu. Więc wykręciłem gaźnik i odkręciłem komorę pływakową i zonk
Na zdjęciu jeśli się przyglądniecie Komorze pływakowej to zobaczycie jakby rurkę. Z tamtąd zasysane jest paliwo przy włączonym ssaniu. Problem polegał na tym, że tak nie było otworu.
Więc wziąłem drugi gaźnik (prawy z kompletu od RD) i odkręciłem komorę pływakową i znowu zonk W tej drugiej komorze otwór do zasilania tego kanału był wywiercony. Więc wystarczyło przełożyć komory i wszystko ok. Tylko ja właściwie zamiast przekładać wywierciłem otwór zasilający.
Edit:
Mam prośbę. Czy ktoś z was mógłby mnie naprowadzić na jakieś gaźniki oprócz mikuni, które mają dyszę z gwintem 5 mm i skoku 1 mm? Sprawdzałem, że Bingi, BWFy (chyba tak to się pisze) i ikovy mają inne rozmiary. Potrzeba mi taką dyszę bo ja w tym moim mikuni mam 140, trochę duża. Interesuje mnie dysza 130 lub mniejsza (może być nawet bardzo mała bo zawsze można rozwiercić) bo mam trochę bogatą mieszankę.
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium
- KANTAR175
- Posty: 52
- Rejestracja: 2009-06-22, 16:28
- GG: 2442743
- Moje maszyny: WSK kobuz `81 oraz `83
WSK M21W2 `74
MZ etz 251 - Lokalizacja: Radzyń Podlaski (okolice)
- Kontaktowanie:
Re: Gaźniki do WSK 175
Witam a czy miał ktoś taki gaźnik przy WSK 175?
http://www.allegro.pl/item1014271917_k_ ... aznik.html
zastanawiam się jaki gaźnik kupić do swojej wsk`i
wszyscy piszą o gaźniku od jawy 350
http://www.allegro.pl/item1014271917_k_ ... aznik.html
zastanawiam się jaki gaźnik kupić do swojej wsk`i
wszyscy piszą o gaźniku od jawy 350
Co tu dużo pisać.... WSK i tyle
- irek
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
- Kontaktowanie:
Re: Gaźniki do WSK 175
Powiem Ci krótko - ludzie śmieją się z ruskich gaźników ale wcale nie są one złe. Ja mam ruski gaźnik w komarze (K60B) i komar ładnie na tym jeździ. Ja bym go na Twoim miejscu kupił bo może być nie gorszy niż IKOV z jawy 350.
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium
- KANTAR175
- Posty: 52
- Rejestracja: 2009-06-22, 16:28
- GG: 2442743
- Moje maszyny: WSK kobuz `81 oraz `83
WSK M21W2 `74
MZ etz 251 - Lokalizacja: Radzyń Podlaski (okolice)
- Kontaktowanie:
Re: Gaźniki do WSK 175
właśnie się nad nim zastanawiam, bo mam szansę dostać taki nowy taniej.
wiecie jak ruskie coś zrobią, to raz porządnie
wiecie jak ruskie coś zrobią, to raz porządnie
Co tu dużo pisać.... WSK i tyle
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Gaźniki do WSK 175
Tyle ze K60B jest dedykowane do "pięćdziesiątki". A ten z aukcji to zaskakująco uniwersalny gaźnik - pasuje zarówno do Mińska jak i do K-650, które ma ponad dwa razy większy gar. W tej aukcji nie ma nawet średnicy gardzieli - i za coś takiego 150zł?? To już lepiej wziąć ikova, nawet z boczną komora albo coś takiego -> http://www.allegro.pl/item1007592775_ga ... 5_wsk.htmlirek pisze:Powiem Ci krótko - ludzie śmieją się z ruskich gaźników ale wcale nie są one złe. Ja mam ruski gaźnik w komarze (K60B) i komar ładnie na tym jeździ. Ja bym go na Twoim miejscu kupił bo może być nie gorszy niż IKOV z jawy 350.
- Korpek
- Posty: 56
- Rejestracja: 2007-02-13, 20:13
- Moje maszyny: Wsk 125, Mz 250
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 140
- Rejestracja: 2008-07-21, 19:48
- Lokalizacja: Żyraków
- Kontaktowanie:
Re: Gaźniki do WSK 175
Kumpel miał mińska z gaźnikiem od wsk 175 więc mocowania pasują i gaźnik się zmieści ( ale na 100% pewien nie jestem) Na forum mińska chodzą opinie że Mińsk lepiej chodzi na pegazie ale nie miałem porównania do oryginału)
Dzięki za opere z automatycznym słownikiem
- PrzeMOC
- Posty: 92
- Rejestracja: 2010-02-04, 03:33
- GG: 3661413
- Moje maszyny: MZ ETZ 250 / KOBUZ - znów w częściach
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
- Kontaktowanie:
Re: Gaźniki do WSK 175
hehe, wszystko dobre co nie nasze
Jak Cię stać to przetestuj sobie ten uniwersalny gaźnik, ale ja bym raczej nie eksperymentował tylko wziął sprawdzony czeski gaźnik - jeśli już na nim widać efekty, to jestem pewien na 100%, że zauważalnie lepszych efektów nie będziesz miał na ruskim gaźniku
Większych różnic, oprócz równiejszej pracy silnika, się przecież nie zauważy - tyle, że jest nowy, czyli niewyeksploatowany
Jak Cię stać to przetestuj sobie ten uniwersalny gaźnik, ale ja bym raczej nie eksperymentował tylko wziął sprawdzony czeski gaźnik - jeśli już na nim widać efekty, to jestem pewien na 100%, że zauważalnie lepszych efektów nie będziesz miał na ruskim gaźniku
Większych różnic, oprócz równiejszej pracy silnika, się przecież nie zauważy - tyle, że jest nowy, czyli niewyeksploatowany
Hej, co zrobiłaś?
Jaka głupia byłaś!
KOBUZA spotkałaś,
pojechałaś...
Jaka głupia byłaś!
KOBUZA spotkałaś,
pojechałaś...
- KANTAR175
- Posty: 52
- Rejestracja: 2009-06-22, 16:28
- GG: 2442743
- Moje maszyny: WSK kobuz `81 oraz `83
WSK M21W2 `74
MZ etz 251 - Lokalizacja: Radzyń Podlaski (okolice)
- Kontaktowanie:
Re: Gaźniki do WSK 175
Wzrostu mocy się nie spodziewam. Ważne żeby silnik równo pracował na wolnych obrotach i lepiej się wkręcał. A jeszcze dobrze żeby był łatwy rozruch zimnego silnika. Problem z rozruchem zimnego silnika miał "wskocyklista04", gdy do swojego kobuza wstawił nowego Jikova. Podobno zmienił gaźnik na Pegaza, a Jikov leży na półce.
Co tu dużo pisać.... WSK i tyle
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Gaźniki do WSK 175
Zaprawdę powiadam wam - pegaz po regeneracji miażdży.
Pierwszy raz od wielu lat mam gaźniki naprawdę reagujące bardzo precyzyjnie na regulację śrubą powietrza. Praca bez zakłóceń na niskich obrotach? Ba! Jak się sprzęt wkręca na obroty? Heh...
Pierwszy raz od wielu lat mam gaźniki naprawdę reagujące bardzo precyzyjnie na regulację śrubą powietrza. Praca bez zakłóceń na niskich obrotach? Ba! Jak się sprzęt wkręca na obroty? Heh...
-
- Posty: 140
- Rejestracja: 2008-07-21, 19:48
- Lokalizacja: Żyraków
- Kontaktowanie:
Re: Gaźniki do WSK 175
Dobrze wyregulowany pegaz jest super gaźnikiem w połączeniu z silnikiem który woli uboższą mieszankę a przy tym to niskie spalanie. Szkoda tylko że jest to bardzo ciężko osiągalne.
Dzięki za opere z automatycznym słownikiem
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Gaźniki do WSK 175
wskocyklista po pierwsze nie dal żadnych uszczelek pomiędzy króciec z cylindra a króciec z gaźnika (dal tylko same dystansy plastikowe) przez co mial przedmuchy i na ssaniu ciągnęło mu lewe powietrze a nie paliwo z gaźnika, gdy to poprawił motor dobrze odpalał (niestety to ssanie wymaga szczelności bo paliwo idzie z komory dodatkowym kanalikiem).KANTAR175 pisze:Wzrostu mocy się nie spodziewam. Ważne żeby silnik równo pracował na wolnych obrotach i lepiej się wkręcał. A jeszcze dobrze żeby był łatwy rozruch zimnego silnika. Problem z rozruchem zimnego silnika miał "wskocyklista04", gdy do swojego kobuza wstawił nowego Jikova. Podobno zmienił gaźnik na Pegaza, a Jikov leży na półce.
Niestety na tym gaźniku motor nie chce chodzić na wolnych obrotach jak jest zimny bo gaśnie ale po zagrzaniu wszystko się stabilizuje i chodzi pięknie.
Ja nie mam żadnych problemów zrobiłem już na tym gaźniku 1200 km i jest elegancko
Podstawą jest dobra regulacja u mnie spalanie jest naprawdę świetne oraz osiągi motorka
Mogę powiedzieć że przyspieszenie zapłonu zmniejsza chorobę kobuzową na tym gaźniku (po zmianie prądnicy musiałem od nowa regulować iskrę i dopiero po kilku poprawkach udało mi się uzyskać efekt sprzed wymiany)
W ostatnią niedziele byłem w Tarnowie u Starego przejechałem około 2 x po 120 km w jedną stronę i praktycznie nie było żadnych problemów z gaźnikiem przy jeździe średnio 70-80-90 km/h.
Jedno co mi się przytrafiło to tak jakby zassało mi się paliwo w baku (tak mi się wydaje) bo motor przestał przyspieszać ale zatrzymałem się na chwilę i nie gasiłem silnika tylko poczekałem aż obroty się wyrównają później motor pracował normalnie.
Gdy wykręciłem świecę elektroda jak i otoczenie jej było w kolorze brązowym więc spalanie jest na przyzwoitym poziomie, motor się nie zatarł (nie robiłem praktycznie żadnych przystanków przez 2h jazdy) więc można stwierdzić że mieszanka nie była zbyt uboga.
- Wojtek
- Posty: 955
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Gaźniki do WSK 175
W strachu że już więcej go nie usłyszyszwujcio pisze:
Jedno co mi się przytrafiło to tak jakby zassało mi się paliwo w baku (tak mi się wydaje) bo motor przestał przyspieszać ale zatrzymałem się na chwilę i nie gasiłem silnika
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Gaźniki do WSK 175
No to chyba logiczne, że w środku trasy nie gasił. Po co ryzykować?
Co do spalania na tym gaźniku to potwierdzam - iskra F95 miała bardzo ładny rdzawy nalot.
Co do spalania na tym gaźniku to potwierdzam - iskra F95 miała bardzo ładny rdzawy nalot.
- Wojtek
- Posty: 955
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Gaźniki do WSK 175
Chodził przed zgaszeniem to będzie chodził i później. Ja tu żarciki a ty sobie posty nabijasz jak zwykle. Wiem że za wszelką cenę chcesz dobić do tysiąca ale miarkuj się.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Gaźniki do WSK 175
Zazdrościsz? To mnie goń!
I ja sobie posty nabijam? To Ty zacząłeś jakieś bzdury, znaczy przepraszam "żarciki" wypisywać - bynajmniej kiepskie
To mnie rozbawiło:
Szerokości
I ja sobie posty nabijam? To Ty zacząłeś jakieś bzdury, znaczy przepraszam "żarciki" wypisywać - bynajmniej kiepskie
To mnie rozbawiło:
Noo... to jakby zawsze tak było to byśmy nie musieli remontów przeprowadzać.Wojtek pisze:Chodził przed zgaszeniem to będzie chodził i później.
Szerokości
- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: Gaźniki do WSK 175
Mam w planach kupić nowy gaźnik, który był omówiony już wyżej jednak nikt się o nim nie wypowiedział. Zapewne mocowanie trzeba będzie wymyślić jakieś inne, najwyżej coś po kminie z tokarzem. Ale moje pytanie się tyczy tego czy po zamontowaniu takiego gaźnika odpadnie mi trochę spalanie i czy strata mocy będzie jakaś duża (silnik mam po kapitalce - dotarty). Aktualnie mam pegaza, nie jest jakiś wydmuchany, Wieśka na nim chodziła elegancko, i nie paliła na pewno za dużo. Ale jednak co nowe to nowe.
Proszę o jakieś rady
http://allegro.pl/item1045703189_gaznik ... 5_wsk.html
Proszę o jakieś rady
http://allegro.pl/item1045703189_gaznik ... 5_wsk.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości