CDI w 175
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4118
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI w 175
Dziwne!
Jest własnie u mnie jarek ma taki sam zestaw jak Ty i motor pali z lekkiego kopa!
Zaraz nagram Ci film....!
Jest własnie u mnie jarek ma taki sam zestaw jak Ty i motor pali z lekkiego kopa!
Zaraz nagram Ci film....!
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: CDI w 175
U mnie pojawił się problem z przebiciem na wypalonej świecy - nie mogłem odpalić motorka po zatrzymaniu i zgaszeniu na chwilkę...
Po zmianie na inną pali od kopa
Dziś jeździłem ponad 2h aq naładowane do 12.86V przejechałem 130 km
Po zmianie na inną pali od kopa
Dziś jeździłem ponad 2h aq naładowane do 12.86V przejechałem 130 km
-
- Administrator
- Posty: 734
- Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
- GG: 2507850
- Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211 - Lokalizacja: Miłoszyce
- Kontaktowanie:
Re: CDI w 175
AudioBas Paietasz co było u mnie jak miałem chujową świece jak jechalismy do nelmota? Przyczyną była świeca, po wynianie na ngk jak ręką odją
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 2009-08-22, 23:31
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Kościerzyna
- Kontaktowanie:
Re: CDI w 175
To co mam robić jakieś porady ? Po za odpalaniem jest OK, ale jak to wygląda że ktoś napierdziela w kopniak WSK kilka razy żeby odpaliła. Wstyd i hańba dla tego motorka.
ps. Zawsze byłem zdania że najlepszy tuning motora to wymiana na lepszy. Może już czas na przejście na ETZ. Za kasę włożoną w wszystkie ulepszenia można by było ETZ poszukać. Tylko że ja kocham moja WUESKĘ
ps. Zawsze byłem zdania że najlepszy tuning motora to wymiana na lepszy. Może już czas na przejście na ETZ. Za kasę włożoną w wszystkie ulepszenia można by było ETZ poszukać. Tylko że ja kocham moja WUESKĘ
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4118
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI w 175
Wymień świecę, wyreguluj gaźnik i nie ma bata, aby nie paliła na dotyk...
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 2009-08-22, 23:31
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Kościerzyna
- Kontaktowanie:
Re: CDI w 175
Ja tu się tyle produkuje, a ty jeszcze nie zrozumiałeś że nie pali właśnie przez CDI. Co ma gaźnik, lub świeca do małego napięcia wywarzanego przez cewkę. Muciek pisał w czym jest problem, teraz trzeba znaleźć przyczynę.
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: CDI w 175
To zrozum to że wszyscy mający oprócz Ciebie CDI w podobnej konfiguracji i nie mają problemów z zapalaniembartek85 pisze:Ja tu się tyle produkuje, a ty jeszcze nie zrozumiałeś że nie pali właśnie przez CDI. Co ma gaźnik, lub świeca do małego napięcia wywarzanego przez cewkę. Muciek pisał w czym jest problem, teraz trzeba znaleźć przyczynę.
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 2009-08-22, 23:31
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Kościerzyna
- Kontaktowanie:
Re: CDI w 175
No to wychodzi na to że wina podzespołów. Przewinięta cewka, moduł, impulsator lub cewka innej opcji nie ma.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4118
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI w 175
Cewka na 10000% jest dobra! Ma 130 ohm. Ja mam 110 i paliła na dotyk!
Impulsator taki sam ma Jarek u siebie i motor pali na dotyk!
Moduł hmmm wszyscy mamy takie same, ale np tak samo wyglądający u Saviera się nie wkręcał na obroty...
Co Ci szkodzi porządnie wyregulować gaźnik i wymienić świecę?
Przybliż znacznik prawie na zero do impulsatora...!
Impulsator taki sam ma Jarek u siebie i motor pali na dotyk!
Moduł hmmm wszyscy mamy takie same, ale np tak samo wyglądający u Saviera się nie wkręcał na obroty...
Co Ci szkodzi porządnie wyregulować gaźnik i wymienić świecę?
Przybliż znacznik prawie na zero do impulsatora...!
- jarek
- Posty: 305
- Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
- GG: 7482920
- Moje maszyny: WSK M06-64
- Lokalizacja: Oława/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI w 175
A paliwo masz dobre, my też z audio mieliśmy problem z odpalaniem i wszystko przerobiliśmy od A do Z, włącznie z rozkręcaniem gaźnikiem, a okazało się że paliwo było felerne. Po zatankowaniu w trasie na orlenie odpalały bez większych problemów.
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 2009-08-22, 23:31
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Kościerzyna
- Kontaktowanie:
Re: CDI w 175
Gaźnik zmieniony, świece oczywiście też. Nic nie dało. Przybliżyłem na styk znacznik i jest lepiej, chociaż i tak trzeba energicznie kopnąć. Lece na miasto po przekaźnik do gaszenia zobaczymy jak się będzie sprawować. Już chciałem to wszystko wywalić do kosza ale wtedy na następny zlot mnie nie wpuścicie
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4118
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI w 175
Bartek mam wiedzę lepszą
Namagnesuj sobie sam znacznik!!
On ma znaczenie!!
Ile ma Twój impulsator?
Chyba 200 ohm?
Ja mam taki:
Namagnesuj sobie sam znacznik!!
On ma znaczenie!!
Ile ma Twój impulsator?
Chyba 200 ohm?
Ja mam taki:
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 2009-08-22, 23:31
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Kościerzyna
- Kontaktowanie:
Re: CDI w 175
Impulsator ma 330. Znacznik sam się namagnesował bo opiłki się kleją.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4118
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI w 175
Spróbuj go jeszcze domagnesować dodatkowo i zbliżyć na maxa do czujnika powinno być dużo lepiej.
Po prostu tam też jest ważne pole do wyzwolenia iskry.
Spróbuj namagnesować sam znacznik jakimś magnesem neodymowym (przejedź nim w jednym kierunku kilka razy)...
Po prostu tam też jest ważne pole do wyzwolenia iskry.
Spróbuj namagnesować sam znacznik jakimś magnesem neodymowym (przejedź nim w jednym kierunku kilka razy)...
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 2009-08-22, 23:31
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Kościerzyna
- Kontaktowanie:
Re: CDI w 175
Teraz jeszcze następny problem bo przekaźnik mi cały czas masuje. Chyba nie za bardzo działa na 6V. Chyba założę kill switch rodem z crossa.
Pojeździłem troszkę i na razie działa OK. Jak nie zapali za 1 to za drugim więc nie jest źle. Ale boje się o te wszystkie chińskie części. Fajka mi się już rozpadła. Chyba muszę w razie co wszystko kupić na zapas. Pojawił się w końcu cień nadziei że zostanie u mnie CDI. To teraz zajmę się M11W.
Pojeździłem troszkę i na razie działa OK. Jak nie zapali za 1 to za drugim więc nie jest źle. Ale boje się o te wszystkie chińskie części. Fajka mi się już rozpadła. Chyba muszę w razie co wszystko kupić na zapas. Pojawił się w końcu cień nadziei że zostanie u mnie CDI. To teraz zajmę się M11W.
- Kapitan Wydynamo.
- Posty: 74
- Rejestracja: 2012-08-21, 18:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Bychawa
Re: CDI w 175
Rozumiem ze to jest temat w którym opisujemy takie różne problemy itd o CDI. Więc chciałbym zapytać: jak podłączyć na CDI obrotomierz, tak jak zrobił to Brat http://www.youtube.com/watch?v=QWjbTi9O ... re=related tyle że on ma platyny i 12V.
Chciałbym wykorzystać taki sam obrotomierz. Są 3 styki, + - i impuls z przerywacza. Jak to podłączyć?
Chciałbym wykorzystać taki sam obrotomierz. Są 3 styki, + - i impuls z przerywacza. Jak to podłączyć?
- Kapitan Wydynamo.
- Posty: 74
- Rejestracja: 2012-08-21, 18:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Bychawa
Re: CDI w 175
Przeprosić za post pod postem.
Ale mam pytanie:
Co to znaczy plus po stacyjce? Sorry ale jestem BARDZO CIEMNY w tym a chcę mieć sprawny motor i gaszenie po ludzku.
To co napisał rafalgb "podłączenie przekaznika do gaszenia:
85-masa
86- plus po stacyjce
30- masa
87a- moduł przewod gaszenia (czarnoczerwony)"
Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś mi zrobił mały schemacik jak podłączyć do stacyjki takie coś.
Ale mam pytanie:
Co to znaczy plus po stacyjce? Sorry ale jestem BARDZO CIEMNY w tym a chcę mieć sprawny motor i gaszenie po ludzku.
To co napisał rafalgb "podłączenie przekaznika do gaszenia:
85-masa
86- plus po stacyjce
30- masa
87a- moduł przewod gaszenia (czarnoczerwony)"
Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś mi zrobił mały schemacik jak podłączyć do stacyjki takie coś.
- rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750 - Lokalizacja: 64-980 trzcianka
- Kontaktowanie:
Re: CDI w 175
plus po stacyjce tz. podłącz tam gdzie jest plus w klaksonie.
tam jest plus po stacyjce. po prostu po przekręceniu kluczyka będzie odpalać.
tam jest plus po stacyjce. po prostu po przekręceniu kluczyka będzie odpalać.
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa
Wysłane z mojego Laptopa
- szymon_wolebez
- Posty: 416
- Rejestracja: 2012-08-22, 14:01
- GG: 0
- Moje maszyny: kiedyś - WSK 175 Kobuz z 1982
obecnie - Honda Transalp 650 - Lokalizacja: Korsyka- Francja
- Kontaktowanie:
Re: CDI w 175
A ja tam jak na razie kombinuję własny moduł CDI na bazie modyfikacji różnych schematów.
Jak skończę CDI to zabieram się za TCI w celu porównania jakości iskry i tak ogólnie.
Planuję wykorzystać czujnik halla 277 z wyjściem OC pozyskany z wentylatora. Dorobienie piasty z wciśniętym małym magnesem neodymowym jako uniwersalny impulsator do CDI i TCI. Oczywiście z monitorem stanu czujnika czyli dioda LED jak się zapali to jest już iskra co umożliwi ustawienie zapłonu zgrubnie bez stroboskopu.
Dziś przeniosłem to o czym myślałem w układ praktyczno testowy jak na razie tylko na stole.
Jeszcze jest wiele niewiadomych jak ten czujnik halla zachowa się przy prądnicy i czy nic poza danym magnesem nie będzie tego wzbudzać. Oczywiście aby impulsator działał musi mieć zasilanie co najmniej 4V przy czym pobiera bardzo mało prądu więc pewnie zadziała w konfiguracji CDI bez akumulatora na samej prądnicy.
Robię układ zapłonowy pod instalację 6V. Do CDI przewinę jedną cewkę aby nieć te 200-300V do ładowania kondensatora a do TCI bez zmian.
A tak wygląda mój bałagan po ok 2 godzinach dłubania.
Zmajstrowałem lampke i cały ten model zapłonu w pająka do testów.
http://www.youtube.com/watch?v=Hnd3r1M50mw
http://www.youtube.com/watch?v=r6GG-yGI7OI
http://www.youtube.com/watch?v=hvzGiscbukM
http://www.youtube.com/watch?v=h4GmHbBlR_M
http://www.youtube.com/watch?v=Chn2Gtz3fdA
Planuję zrobić to do przyszłego sezonu. Wszelkie konstruktywne uwagi mile widziane.
Jak skończę CDI to zabieram się za TCI w celu porównania jakości iskry i tak ogólnie.
Planuję wykorzystać czujnik halla 277 z wyjściem OC pozyskany z wentylatora. Dorobienie piasty z wciśniętym małym magnesem neodymowym jako uniwersalny impulsator do CDI i TCI. Oczywiście z monitorem stanu czujnika czyli dioda LED jak się zapali to jest już iskra co umożliwi ustawienie zapłonu zgrubnie bez stroboskopu.
Dziś przeniosłem to o czym myślałem w układ praktyczno testowy jak na razie tylko na stole.
Jeszcze jest wiele niewiadomych jak ten czujnik halla zachowa się przy prądnicy i czy nic poza danym magnesem nie będzie tego wzbudzać. Oczywiście aby impulsator działał musi mieć zasilanie co najmniej 4V przy czym pobiera bardzo mało prądu więc pewnie zadziała w konfiguracji CDI bez akumulatora na samej prądnicy.
Robię układ zapłonowy pod instalację 6V. Do CDI przewinę jedną cewkę aby nieć te 200-300V do ładowania kondensatora a do TCI bez zmian.
A tak wygląda mój bałagan po ok 2 godzinach dłubania.
Zmajstrowałem lampke i cały ten model zapłonu w pająka do testów.
http://www.youtube.com/watch?v=Hnd3r1M50mw
http://www.youtube.com/watch?v=r6GG-yGI7OI
http://www.youtube.com/watch?v=hvzGiscbukM
http://www.youtube.com/watch?v=h4GmHbBlR_M
http://www.youtube.com/watch?v=Chn2Gtz3fdA
Planuję zrobić to do przyszłego sezonu. Wszelkie konstruktywne uwagi mile widziane.
- Muciek
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowa
- Kontaktowanie:
Re: CDI w 175
TCI i 6v lekko mija się z celem bo żeby była godna iskra trzeba dużo prądu. I w ogóle rzeźbienie przy 6v to nie trafiony pomysł lekko spadnie napięcie w instalacji i nie ma zapłonu. o 200-300v możesz pomarzyć przy org kole magnesowym.
Ostatnio zmieniony 2012-09-24, 22:40 przez Muciek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości