Cylinder po szlifie problem z tłokiem
Re: Cylinder po szlifie problem z tłokiem
Oplaca sie brac tloki fso z oznaczeniem s34 z prl?
-
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: swidnik
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder po szlifie problem z tłokiem
Jak masz silnik s34 to się opłaca ,jak nie masz to nie bierz ,bo będzie bezużyteczny do zwykłej 125.
- qpa
- Posty: 618
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder po szlifie problem z tłokiem
Może mi ktoś napisać czy just wyczuwalna różnica między tłokami almotu i tłokami z prl (grzycki, poznanski) w 125? pierścienie, zabezpieczenia z almotu pasują do prl?
- Kondziu
- Posty: 328
- Rejestracja: 2012-03-30, 16:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B3 125(1982)
WSK M06-B3(1979)
WSK M06-B3(1984) - Lokalizacja: Kalisz
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder po szlifie problem z tłokiem
Porównując tłoki PRL do Almota jest tak samo jak byś porównał BMW do malucha
PRL nie puchły tak jak almoty.
Zabezpieczenia powinny pasować pierścienie też .
PRL nie puchły tak jak almoty.
Zabezpieczenia powinny pasować pierścienie też .
"Nie ma Boga jest motór"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość