WSK M21W2 1976 - Savier

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Post autor: krzysiek200 » 2013-08-27, 21:32

Piękna, tylko to przychodzi mi do głowy, odjęło i mowę. Czekam na film z oblotu :)

Awatar użytkownika
mundy1
Posty: 358
Rejestracja: 2012-01-01, 22:19
GG: 0
Moje maszyny: wsk B3, Mz Trophy 250
Lokalizacja: ostrow mazowiecka
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Post autor: mundy1 » 2013-08-27, 22:03

Efekt wizualny bardzo dobry. Nie dam celujacego, bo przydalo by sie wyszkielkować cylek, glowice , bebny. Linki poprowadziłeś jak ma być , bo coś wg mnie bardziej pod bakiem powinny iść >?

Brawo za wkład pracy. Zawsze to kolejne moto uratowane :]

Awatar użytkownika
T3rroR
Posty: 60
Rejestracja: 2012-12-11, 14:24
GG: 0
Moje maszyny: Komar 2320 '69
WSK 175 '83
WSK 175 '74
WSK 125 '76
Lokalizacja: Toszek
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Post autor: T3rroR » 2013-08-27, 22:04

Wygląda jak nie z tego świata . Pokrowiec pasuje do całości . Czekam na filmik z odpału ...
Kupie części do Hondy CB 500 Twin

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Post autor: Łukasz S. » 2013-08-27, 22:06

Linki sobie puść po ramie, tylko musisz koniecznie złapać jakąś opaską żeby się nie wysuwały pod bak :)
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1770
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Post autor: Szczepan » 2013-08-27, 22:08

http://www.youtube.com/watch?v=nQlPYQEOynA - filmik z odpału kilka dni już wisi w internetach :mrgreen:
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Post autor: Mateusz WSK » 2013-08-27, 22:54

Wszystko spoko fajnie ( osobiście nie podoba mi się ta kolorystyka ), dekle wypolerowne, ale bije po oczach wydech ze starym chromem po takim remoncie... według mnie sporo ujmuje tej wuesce, w czwórce wydech ma się świecić jak psu jajca, dla mnie to jeden z plusów tego wydechu :]

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Post autor: Savier » 2013-08-28, 10:03

mundy1 pisze:Efekt wizualny bardzo dobry. Nie dam celujacego, bo przydalo by sie wyszkielkować cylek, glowice , bebny. Linki poprowadziłeś jak ma być , bo coś wg mnie bardziej pod bakiem powinny iść >?

Brawo za wkład pracy. Zawsze to kolejne moto uratowane :]
Czuję się jak w szkole :mrgreen:. To co jest na zdjęciach jest tylko przyłapane, żeby zobaczyć jak będzie wyglądać, przecież nie da się jeździć z taką linka sprzęgła i bez kranika przede wszystkim :D.
Cylek i głowica szkiełkować? Szczerze mówiąc podoba mi się już teraz, ale może, może. Co do bębnów, nie tylko je przydałoby się wyszkiełkować, ale piasty też! :D Ogólnie przeczytaj cały temat uważnie. Pisałem, że koła tylko doczyściłem + elementy w nowym ocynku - wcześniej wyglądały tak http://i.imgur.com/yVTQmhe.jpg. Jeżeli zechce mi się je ruszać to na pewno nie w sezonie, kiedy powinno się jeździć ;-). Szprychy w nowym ocynku już czekają, a dekle z piastami zdecydowałbym się raczej polerować (wiadomo, show moto :D).
Borewicz pisze:http://www.youtube.com/watch?v=nQlPYQEOynA - filmik z odpału kilka dni już wisi w internetach :mrgreen:
Uprzedzając spostrzegawczych, jeszcze niewyregulowana. :-D Najważniejsze, że żyje.
Mateusz WSK pisze:Wszystko spoko fajnie ( osobiście nie podoba mi się ta kolorystyka ), dekle wypolerowne, ale bije po oczach wydech ze starym chromem po takim remoncie... według mnie sporo ujmuje tej wuesce, w czwórce wydech ma się świecić jak psu jajca, dla mnie to jeden z plusów tego wydechu :]
Jak najbardziej się zgadzam, czwóra z chromowanym wydechem to cycuszki w miodzie pływające, ale przecież nie będę czekał 3 miesiące na chromowanie kiedy mogę jeździć :D. Mam dwa kolanka, na jednym będę jeździł, a na drugim sie chromował :D. Nie żałuję, że najpierw poskładałem na starym zestawie, bo teraz przedłużę sobie kolanko i wszystko elegancko spasuję :). Nie wyobrażam jak mógłbym nowo chromowane kolanko tak szarpać, rysować przy pasowaniu. Sam tłumik jest w naprawdę ładnym stanie, teraz po po prostu jest usyfiony od tłustych warsztatowych mych paluchów :D.

Teraz idę się odchorować... jakieś choróbsko mnie wzięło.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Post autor: Savier » 2013-08-31, 22:36

Ostatnio pracowałem nad pierdołami. Rzeczy, które są drobne, ale ich ogarnięcie zajmuje sporo czasu. Np. ułożenie linek na 100 sposobów :D. Dociąganie łożyska główki ramy itp.

Kupiłem nowy akumulator i po całej procedurze wzbudzeniowej wylądował w motocyklu. Elegancki :D.

Zarzuciło mi świecę, wymieniłem na nową Iskry, wszystko OK. Palimy.

W tym miejscu polecam najpierw wszystko podokręcać, potem jeździć :D :D. NIe ulegajcie emocjom tak jak ja ^^,.

Jedzie! :D Trochę przerywa, ale ogólnie jedzie i wszystko OK, tylko siedzę jakby "na samym rogu krzesełka", żeby katapultować się w razie coś. To straszne dziwne uczucie, że sprzęt, który tak niedawno był kupką części rozrzuconą po całym domu - ŻYJE! :viva: I to poskładany tylko przeze mnie. Jadę sobie tak dalej i zastanawiam się kiedy w końcu coś się stanie. Niepodobne, żeby motor po remoncie od tak sobie bezczelnie chodził. No nic, wracamy, zawijam na asfalcie. Przy skręcie linka od gazu się naciągnęła, wszedł na wyższe obroty. Kluczyk wypadł. Kur... podnoszę go, oglądam wszystko. Ale fajny mam zapłon.

Ej.

Chwila.
Coś jest nie tak.
Nie powinienem widzieć zapłonu!

GDZIE JEST MÓJ POLEROWANY DEKIEL KUR...! ;D

Oczami wyobraźni widzę cały wyszlifowany dekiel od asfaltu... :mrgreen:

Jadę z powrotem, szukam. Jest... cały na piachu, uf. Zsiadam z rumaka. Biorę dekiel i się patrze na niego. OK cwaniaczku, teraz to sobie go w dupe wsadź, nie masz wkrętów.

Tak robię, wsadzam go w spodnie, bo nie ma gdzie indziej ;D.

Ale wtedy motor zdycha. Nagle. Świece pewnie znowu zarzuciło...

Pchanko, a raczej romantyczny spacer, który wcale a wcale nie napawa mnie nienawiścią do świata czy nie skłania mnie do kopania w jakieś części ciała motocykla albo, co gorsza, przeklinania. Przyzwyczaiłem się? :D A może fajnie jest pchać swój motorek i znowu pogrzebać, zobaczyć co mu dolega? :D

Zjechany zawijam do warsztatu... sprawdzam iskrę, nie ma... sprawdzam drugą na 100% pewną świecę, nie ma... co jest. Elektryka siadła gdzieś? Jak ja do tego dojdę kurdeeee... totalnie zrezygnowany stwierdzam, że zajmę się czym innym, kiedy przez przypadek walę głową o cewkę.
x.JPG
Zaczynam się śmiać :mrgreen: i biorę się do innej roboty.

Swoją drogą, I'm proud bikołs mam wszyściuchne światła! Ta masa kabli działa, juuupej :D.

Tego dnia przepłukałem wstepnie zbiornik paliwa. Okazało się, ze została tam duża ilość syfu, głównie po piaskowaniu. Macie jakiś pomysł na to? Benzyna i płukanie, tego spróbuję. Wielokrotnie. ;-)

Tymczasem życzę wszystkim motórzystom dużo śmigania :D.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Post autor: Savier » 2013-08-31, 22:43

Eee, po co? Nic się mu nie stało, spadł w trawę :->

Awatar użytkownika
Jawer
Posty: 148
Rejestracja: 2011-11-22, 18:25
GG: 6650935
Moje maszyny: WSK m06-z2
JAWA 250/04
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Post autor: Jawer » 2013-09-01, 15:44

hmm, nie zakładałeś nowej instalacji tylko stare kable włożyłeś?
Zapraszam na forum starych Jaw - http://www.jawa250.fora.pl

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Post autor: Savier » 2013-09-01, 19:27

Ori ZMD :D. Po co nowe zakładać? Wyczyszone, sprawdzone, wszystkie styki pewne to nic więcej nie trzeba :-)

Awatar użytkownika
tomek23293
Posty: 79
Rejestracja: 2012-09-23, 11:06
GG: 8328143
Moje maszyny: WSK M06 B3
Simson S51
Romet Pony m301
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Post autor: tomek23293 » 2013-09-03, 16:53

A taśmę od szparunków odklejałeś po wyschnięciu, czy przed wyschnięciem lakieru?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Post autor: Savier » 2013-09-03, 20:03

Na zbiorniku po wyschnięciu, bo warstwa lakieru była gruba. Dzięki temu nie wytrą mi się tak łatwo, a bak, jak wiadomo, na wszelkie otarcia jest narażony ;-) . Ostrzejsze krawędzie można przytrzeć nawet paznokciem, ale nie ruszałem tego, bo mi tak się podoba.

OK, ostatnio tempo zwolniło z wiadomych względów :D. Nadal pierdoły, ale dużo się schodzi. Wyczyściłem z tatusiem zbiornik, podokręcalem wszystkie śruby, posprawdzałem, łańcuch, smarowanie itp. no kupa roboty :D.

Ale wreszcie skręciłem wszystko już tak, że po garażu nic więcej się nie wala :D. I śmiga! :D Gaźnik jak nic wymaga podregulowania, bo z kopa nie pali jak zimna i na biegach trochę grymasi, ale tak to ***zajeb***! Ta choroba kobuzowa to nic w porównaniu z dziurą w lelku :mrgreen:. Tam jest dopiero wysokoobrotowiec :D. Fajnie naprawdę się śmiga, radochę miałem jak dziecko :-). Jazda jak crossem na pierwszych 3 biegach. Tylko się zabawa skończyła, bo zarzuciło świecę :D i po robocie :D

To taka archiwalna fotka :).
x.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Post autor: krzysiek200 » 2013-09-03, 20:16

Co Ci tak szybko padają te świece? Kładź CDI i będziesz miał spokój.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Post autor: Savier » 2013-09-03, 20:20

Arni zrobił taką mieszankę z luksem, że termin się chowa, a gaźnik na bogato też dałem, taki powód ;-). To drobnostka, wszystko jest OK.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4112
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Post autor: AudioBas » 2013-09-04, 10:19

Kup wałek pośredni 16Z, dokup na SD zdawczy 26, do tego CDI i chłopie maszyna jak marzenie :)
A jakbyś jeszcze Royala zapodał to już ....!
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Post autor: Savier » 2013-09-04, 15:41

Tak będę planował, jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem. Do silnika mam już przygotowany cylek na tłoku z prl, może wyślę wał i kupię łożyska no i ten wspomniany wałek zdawczy z z pośrednim. Już wczoraj podzwoniłem po ludziach w tej sprawie :).
Ogólnie rzecz biorąc to naprawdę fajna, tania maszynka. Mam nadzieję, że nie będzie mnie zaskakiwać :D.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Post autor: Skinder » 2013-09-04, 15:45

Tylko w 060 nie próbuj tego wszystkiego montować :P

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Post autor: Savier » 2013-09-04, 15:49

A co stoi na przeszkodzie, bo ja się nie znam na skrzyni? :D
BTW. Wirnik z Royala=więcej watów? :D

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 1976 - Savier

Post autor: Skinder » 2013-09-04, 15:54

No będzie wyglądać jak sraka, kartery i obudowy 060 w tej WSK to jak torba między nogami u jakiejś spoko laski :roll:

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości