Problem z wałem po regeneracji
-
- Posty: 87
- Rejestracja: 2014-01-04, 17:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 84 i 85r.
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Problem z wałem po regeneracji
Witam. Odebrałem przed chwilą wał od pana Lubińskiego i nie wiem dlaczego źle zregenerował mi lewy czop. Teraz będę musiał założyć dwa łożyska obok siebie i na końcu simmering, który powinien być w środku. Co o tym myślicie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: Problem z wałem po regeneracji
A nie lepiej porozmawiać z ty Panem i wyjaśnić wątpliwości.
-
- Posty: 87
- Rejestracja: 2014-01-04, 17:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 84 i 85r.
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Problem z wałem po regeneracji
Można tylko zastanawiam się czy to ma jakieś znaczenie w którym miejscu będzie simmering? Jak łożyska będą smarowane olejem z mieszanki to chyba nic się nie stanie? Przecież od strony magneta pracują tak samo i to w większej odległości od siebie a to, że czop wału będzie podparty 12 mm dalej od końca to też nie powinno niczemu zaszkodzić. Plusem na pewno jest to, że nie trzeba wyciągać łożyska przy wymianie simmeringu. Pomoże ktoś jeszcze?
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Problem z wałem po regeneracji
A w jakim stanie oddałeś wał?Lukasz555 pisze:i nie wiem dlaczego źle zregenerował mi lewy czop
- Muciek
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowa
- Kontaktowanie:
Re: Problem z wałem po regeneracji
To jest w ogóle ten wał co wysyłałeś?
-
- Posty: 87
- Rejestracja: 2014-01-04, 17:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 84 i 85r.
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Problem z wałem po regeneracji
To jest ten co wysłałem.
Alien zobacz jeszcze poniższe zdjęcie. Chodzi mi o to, że czop powinien być napawany czy jak to się tam zwie w miejscu zaznaczonym na zielono a on to zrobił w miejscu zaznaczonym na czerwono. Powierzchnia jest chropowata więc nie ma możliwości założenia simmeringu tak jak w fabryce - między łożyskami.
Alien zobacz jeszcze poniższe zdjęcie. Chodzi mi o to, że czop powinien być napawany czy jak to się tam zwie w miejscu zaznaczonym na zielono a on to zrobił w miejscu zaznaczonym na czerwono. Powierzchnia jest chropowata więc nie ma możliwości założenia simmeringu tak jak w fabryce - między łożyskami.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: Problem z wałem po regeneracji
Nie ulega kwestii, że źle Ci zrobił i z pewnością nie pchałbym tam simmeringa pośrodku jak powinno być, myślę że powinieneś zacząć od kontaktu z Panem Lubińskim. Niestety, ale tą kwestię wykonał nieprawidłowo. Napisz jak będziesz po kontakcie. Z pewnością coś musi Ci zaproponować. Rekompensata, wymiana czopu wraz z kołem etc. Oczywiście grzecznie i z kulturą, ale stanowczo.
-
- Posty: 87
- Rejestracja: 2014-01-04, 17:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 84 i 85r.
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Problem z wałem po regeneracji
Dzwoniłem i tyle się dowiedziałem: "Nasunie pan kilka razy łożysko to się wygładzi..." Załamka. Co ja mam z tym teraz zrobić?
- Muciek
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowa
- Kontaktowanie:
Re: Problem z wałem po regeneracji
Lukasz555 pisze:: "Nasunie pan kilka razy łożysko to się wygładzi..."
No daj ten uszczelniacz na sam koniec czopu i 2 łożyska obok siebie...
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: Problem z wałem po regeneracji
Pojechać i walnąć go tym wałem w durną czapkę za to że spartaczył robotę.Lukasz555 pisze:Dzwoniłem i tyle się dowiedziałem: "Nasunie pan kilka razy łożysko to się wygładzi..." Załamka. Co ja mam z tym teraz zrobić?
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: Problem z wałem po regeneracji
Mogłeś naciskać, no ale cóż... rozmowy nie słyszałem, oceniać też Cie nie będę. Tak jak poprzednicy, obok siebie i tyle, będzie OK.BikerDS pisze:Oczywiście grzecznie i z kulturą, ale stanowczo.
-
- Posty: 87
- Rejestracja: 2014-01-04, 17:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 84 i 85r.
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Problem z wałem po regeneracji
Po za tym czopem wał jest zrobiony elegandzko. Nowa korba zmd z oryginalną tulejką (ja mu wysłałem oryginalną tulejkę to pewnie wziął dla siebie) Blachy ładnie założone. Prawie nie widać, że były ściągane. Sprawdzałem jak jest wycentrowany i też nie mam zastrzeżeń.jannex pisze:Pojechać i walnąć go tym wałem w durną czapkę za to że spartaczył robotę.Lukasz555 pisze:Dzwoniłem i tyle się dowiedziałem: "Nasunie pan kilka razy łożysko to się wygładzi..." Załamka. Co ja mam z tym teraz zrobić?
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: Problem z wałem po regeneracji
Nie kumam tego.Lukasz555 pisze:Nowa korba zmd z oryginalną tulejką (ja mu wysłałem oryginalną tulejkę to pewnie wziął dla siebie)
-
- Posty: 87
- Rejestracja: 2014-01-04, 17:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 84 i 85r.
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Problem z wałem po regeneracji
Wysłałem mu oryginalną tulejkę sworznia, bo myślałem, że założy ją do mojego korbowodu, a wczoraj jak dzwoniłem do niego i pytałem się coś o tą tulejkę to mi powiedział, że jest nowa, fabryczna razem z korbowodem. Ciekaw jestem, co by zrobił jakbym mu nie wysłał oryginalnej tulejki.
- Muciek
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowa
- Kontaktowanie:
Re: Problem z wałem po regeneracji
Było sobie kupić korbę na igiełce a nie świrować z tymi starociami
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: Problem z wałem po regeneracji
Dokładnie
-
- Posty: 87
- Rejestracja: 2014-01-04, 17:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 84 i 85r.
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Problem z wałem po regeneracji
Myślicie, że taka korba dłużej wytrzyma od oryginału?Muciek pisze:Było sobie kupić korbę na igiełce a nie świrować z tymi starociami
Ja nie chciałem się pchać w coś takiego, ponieważ mam dużo nowych oryginalnych części do silnika i ogólnie chciałbym żeby cały motocykl był w jak największym stopniu oryginalny. Na dzień dzisiejszy w silniku współczesne byłyby tylko śruby, łożyska, simmeringi, zabezpieczenia sworznia, uszczelki i olej
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: Problem z wałem po regeneracji
Warto, ale spokojnie, zostaw jak jest. Zrobisz może kiedyś, następnym razem
- grand
- Posty: 73
- Rejestracja: 2013-05-29, 10:04
- GG: 0
- Moje maszyny: drz 400
wsk 125 - Lokalizacja: Uc (Łódź)
- Kontaktowanie:
Re: Problem z wałem po regeneracji
nie żebym Cie napuszczał ale wydałeś kasę a gościu spartolił robotę. powinien to poprawić jeśli podchodzi do sprawy poważnie i profesjonalnie, ale to tylko moje zdanie.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2014-07-22, 15:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125,SHL M11, MZ250
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontaktowanie:
Re: Problem z wałem po regeneracji
Jak tam sprawa z wałem?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości