CDI W WSK 125
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Kolego... Już cierpliwości mi brakuje ... Na górze masz dwa silniki, które chodzą na takim zapłonie... to raz - dwa, ten temat został zapoczątkowany zapłonem od 4T właśnie...
I jeżeli jeszcze nie zrozumiałeś - NIE MA ŻADNEJ RÓŻNICY, 2T CZY 4T.
I jeżeli jeszcze nie zrozumiałeś - NIE MA ŻADNEJ RÓŻNICY, 2T CZY 4T.
- czankete
- Posty: 1300
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
....wiem, że ot ale no nie dzierżę jak to czytam:
....bez urazy chłopie ogarnij się może, bo odnoszę wrażenie, że nie wiesz za bardzo o czym piszesz. Nie znasz ani zasady działania silnika 2T i 4T ani też jak widzę nie masz najmniejszego pojęcia o elektrotechnice. Niecały miesiąc temu zarejestrowałeś się na forum i z tego co widzę nie racząc przestudiować nawet ułamka gromadzonych od kilku lat dzięki wysiłkowi i doświadczeniom co nie których forumowiczy materiałów dotyczących opisywanego tu zapłonu rozpoczynasz dywagację po prostu o niczym .
...mało tego za każdym razem cierpliwie dostawałeś łopatologiczną odpowiedź łącznie z materiałem filmowym a do Ciebie i tak nic nie dociera? Nie dziwię się, że ludzie tracą cierpliwość.
...od kogo się dowiedziałeś?Dave14 pisze:Z tego co się dowiedziałem
...a to dlaczego tak myslisz?Dave14 pisze:Myślę że lepiej by wsk odpalała
....no tak to straszne, jak motor zgaśnieDave14 pisze:Może spróbuję, ale boję się że mi motor zgaśnie podczas jazdy
....od kogo słyszałeś?Dave14 pisze:Jak działał lelek na zapłonie 4t, słyszałem że 2t może nie działać poprawnie.
....dostałeś nawet od saviera film na tacy,Dave14 pisze:Chodziło mi oto czy silnik 2t będzie działał poprawnie na całym zapłonie od 4t
....w tym momencie ręce opadająDave14 pisze:A dlaczego nie ? Ktoś przynajmniej próbował z zapłonem od 4t ?
....bez urazy chłopie ogarnij się może, bo odnoszę wrażenie, że nie wiesz za bardzo o czym piszesz. Nie znasz ani zasady działania silnika 2T i 4T ani też jak widzę nie masz najmniejszego pojęcia o elektrotechnice. Niecały miesiąc temu zarejestrowałeś się na forum i z tego co widzę nie racząc przestudiować nawet ułamka gromadzonych od kilku lat dzięki wysiłkowi i doświadczeniom co nie których forumowiczy materiałów dotyczących opisywanego tu zapłonu rozpoczynasz dywagację po prostu o niczym .
...mało tego za każdym razem cierpliwie dostawałeś łopatologiczną odpowiedź łącznie z materiałem filmowym a do Ciebie i tak nic nie dociera? Nie dziwię się, że ludzie tracą cierpliwość.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2014-12-22, 23:32
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 Lelek
- Lokalizacja: Pułankowice
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Kurde panowie mam problem, otóż podjąłem sie próby zamontowania CDI z chińskiego skutera na ori podstawce i, mam pytanie właśnie jak zamocować ten cały stator z cewkami, na śruby troche kiepsko bo tam jest mało materiału i nie wydaje mi sie żeby to utrzymało cewki po przegwintowaniu.
Albo jakby ktoś miał do sprzedania gotową podstawke to chętnie bym kupił.
Albo jakby ktoś miał do sprzedania gotową podstawke to chętnie bym kupił.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
A temat czytałeś?
Jeden z otworów masz zdaje się po ośce przerywacza - drugi musisz sobie dowiercić. Gwint M5 lub M6 - Robisz tak, żeby było centrycznie względem czopa wału. Szlifujesz materiał podstawki, żeby dobrze pasowało i magnetem nie skosiło cewki nawiniętej taśmą. Dodajesz blaszkę pod impulsator.
Jeden z otworów masz zdaje się po ośce przerywacza - drugi musisz sobie dowiercić. Gwint M5 lub M6 - Robisz tak, żeby było centrycznie względem czopa wału. Szlifujesz materiał podstawki, żeby dobrze pasowało i magnetem nie skosiło cewki nawiniętej taśmą. Dodajesz blaszkę pod impulsator.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2014-12-07, 13:52
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175S1 WSK 125 M06Z
- Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Witam...Kupiłem taki moduł i mam pytanie ,czy nada się do zapłonu cdi, ma inne kolory niż podane przez kolegów wersje .1] Niebiesko-czarny ,2]czarny ,3]szaro-czarny,4]czerwono-czarny,5]szary .Przeczytałem 61 stron i nie spotkałem modułu z takimi kolorami.Mam ochote przerobić zapłon i może polepszyło by światła.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Czarny na cewke, szary masa, niebiesko czarny imp, czarwono czarny ze statora największa cewka, biało czarny gaszenie przez masowanie.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2014-12-07, 13:52
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175S1 WSK 125 M06Z
- Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Dzięki Savier za szybką odpowiedz,jeszcze mam pytanie o regulator ,czy ten schemat jest poprawny.Nie wiadomo też jaką ma wydajność prądową.Koło 81,5 fi, cewkę wn i impulsator mam,brakuje statora z cewkami /do takiego koła/ i czas na wykonanie,po tych wszystkich lekturach.Pozdrawiam...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Jak nie przerabiasz na bezmasowe to do świateł nawet regulatora nie trzeba .
Szczerze mówiąc to nie wiem jak ten regiel podłączyć, może przy okazji statora dorzuć sobie do koszyka regiel za 10pln?
Szczerze mówiąc to nie wiem jak ten regiel podłączyć, może przy okazji statora dorzuć sobie do koszyka regiel za 10pln?
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 2011-12-26, 15:45
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B3 1973r
- Lokalizacja: Bytom
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
witam koledzy czy mógłby mi ktoś podać wymiary aby wykonać podstawke pod cdi
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 2011-08-19, 14:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1980
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Kopalnia wiedzy dla tych co mają problem z podstawką lub osadzeniem chińskiego koła magnesowego na wale od WSK https://www.youtube.com/watch?v=Ytl0INahx6s
- RaPi
- Posty: 121
- Rejestracja: 2007-01-03, 18:40
- GG: 0
- Moje maszyny: ze Świdnika
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
zaczynam już seryjnie sprzedawać iskrowniki do 175:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=y4awFuSXnI0[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=y4awFuSXnI0[/youtube]
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2014-12-22, 23:32
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 Lelek
- Lokalizacja: Pułankowice
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Witam, mam pytanie dotyczące tego magnesu na magnecie, doczytałem w necie że iskra moze sie pojawiac albo na koncu albo na początku tego paska na magnecie. I właśnie czy da sie jakoś to sprawdzic oprócz użycia lampy stroboskopowej?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
doświadczalnie nie da się inaczej. pokaż ten imp to sie sprawdzi.
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: CDI W WSK 125
Witam
Zwracam sie z zapytaniem czy ktoś sprawdzał lampa jak zachowuje sie u niego zapłon po dodaniu gazu, u mnie motor pod obciążeniem dusił się na podjeździe pod górę zwłaszcza na gazie do dechy, sprawdziłem lampą i zapłon zamiast przyspieszać to się opóźnia i motor słabnie, nie wiem czy te tanie moduły tak maja może ktoś sprawdzić u siebie jak zachowuje się u niego iskra na wolnych a na obrotach.
Zwracam sie z zapytaniem czy ktoś sprawdzał lampa jak zachowuje sie u niego zapłon po dodaniu gazu, u mnie motor pod obciążeniem dusił się na podjeździe pod górę zwłaszcza na gazie do dechy, sprawdziłem lampą i zapłon zamiast przyspieszać to się opóźnia i motor słabnie, nie wiem czy te tanie moduły tak maja może ktoś sprawdzić u siebie jak zachowuje się u niego iskra na wolnych a na obrotach.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
A ciągle masz ten pseudo dyfuzor?
Sprawdź dokładnie jaka przerwa na impulsatorze... Generalnie z takim czymś się nie spotkałem w modułach od 2t.
Sprawdź dokładnie jaka przerwa na impulsatorze... Generalnie z takim czymś się nie spotkałem w modułach od 2t.
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: CDI W WSK 125
Dyfuzor jest , na wolnych obrotach jest idealnie 3 mm ale jak ida obroty w górę to iskra zmienia położenie na opóźniony. To chyba wina taniego modułu, albo on atak ma , przerwa minimalna na kartkę papieru palić ładnie pali ale wysokie obroty lubią kichnąć.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Hmmm, wszyscy mają takie moduły jak Twój...
Nagraj mi filmik . Jak coś to podeślę Ci drugi moduł i będziesz miał na zapas ewentualnie .
Nagraj mi filmik . Jak coś to podeślę Ci drugi moduł i będziesz miał na zapas ewentualnie .
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: CDI W WSK 125
właśnie Pytam co się dzieje u innych może ten moduł tak ma. Filmik zrobię niebawem najlepiej wieczorem.
- Muciek
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
To normalne że w module 2t opóźnia zapłon z obrotami. Co innego jak by Ci skakał bez ładu.
- Garry1
- Posty: 395
- Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
- GG: 7047182
- Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2 - Lokalizacja: Konin/Poznań
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Porownywal ktoś tania lampę stroboskopową led(za 25 zl okolo) do tej yato za ~120??
Mam ta pierwszą i mam obawy ze zrobila mnie w bambuko.
Mam ta pierwszą i mam obawy ze zrobila mnie w bambuko.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości