Teraz M06B3 z 1980
-
- Posty: 831
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Teraz M06B3 z 1980
Cześć
Po zrobionej Zetce przyszedł czas na jednoramówkę, odkupiłem ją od szwagra WSK z 1980 roku.Stała u niego przez 5 lat, kupił ją od pierwszego właściciela ale nie mógł się zebrać do roboty przy niej więc trafiła do mnie.Niestety nie ma oryginalnego silnika ponieważ trafił ze 20 lat temu do remontu i ślad po nim zaginął, ale ma za to papiery więc wkrótce będzie jeździć po drogach.W planach jest kompleksowa odbudowa w stylizacji z lat 1978-1979 czyli czerń piekielna z białymi szparunkami na błotnikach i znaczek na baku z ptakiem.Silnik wyremontowany z części ( sam nie wiedziałem że tyle mam, 3 cylindry na zapas znalazłem ) walających się w garażu został wczoraj odpalony, oryginalny wał po regeneracji na Duelsie i aluminiowy CX po korekcie kanałów - robota Mućka.Teraz pora na piaskowanie i malowanie.
Po zrobionej Zetce przyszedł czas na jednoramówkę, odkupiłem ją od szwagra WSK z 1980 roku.Stała u niego przez 5 lat, kupił ją od pierwszego właściciela ale nie mógł się zebrać do roboty przy niej więc trafiła do mnie.Niestety nie ma oryginalnego silnika ponieważ trafił ze 20 lat temu do remontu i ślad po nim zaginął, ale ma za to papiery więc wkrótce będzie jeździć po drogach.W planach jest kompleksowa odbudowa w stylizacji z lat 1978-1979 czyli czerń piekielna z białymi szparunkami na błotnikach i znaczek na baku z ptakiem.Silnik wyremontowany z części ( sam nie wiedziałem że tyle mam, 3 cylindry na zapas znalazłem ) walających się w garażu został wczoraj odpalony, oryginalny wał po regeneracji na Duelsie i aluminiowy CX po korekcie kanałów - robota Mućka.Teraz pora na piaskowanie i malowanie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 83
- Rejestracja: 2013-02-23, 15:33
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson S53
MZ 125rt '05
WSK 175 '74,'76,'84,'85
WSK 125'81 - Lokalizacja: mińsk mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: Teraz M06B3 z 1980
To malowanie jest fajniejsze.Próbuję taką samą wyrwać od koleżki,ale jago baba!! się nie zgadza.Że niby po ojcu,a ojciec żyje.
-
- Posty: 831
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: Teraz M06B3 z 1980
O widzę że jesteś z moich rejonów, mi to malowanie nie podchodzi.
-
- Posty: 83
- Rejestracja: 2013-02-23, 15:33
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson S53
MZ 125rt '05
WSK 175 '74,'76,'84,'85
WSK 125'81 - Lokalizacja: mińsk mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: Teraz M06B3 z 1980
Taką czarną kupiłem ostatnio w Wiązownej.A koło Ciebie śmigam kobuzem często do koleżki.Mieszkam w Choszczówce więc blisko...
-
- Posty: 831
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: Teraz M06B3 z 1980
To jak będziesz kiedyś jechał daj znać, chętnie pooglądam Kobuza ja też często jestem w Mińsku, Siennicy.
-
- Posty: 831
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: Teraz M06B3 z 1980
Cześć
Troszkę czasu minęło ale prace idą powoli do przodu, skompletowałem większość brakujących części, do pomalowania został jeszcze przedni błotnik ostatnie elementy trafiły do proszku a koła dziś zawiozłem do wycentrowania.Doświadczenie zdobyte przy odnowie Zetki opisanej tu http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=22739 ułatwiają renowację B3 a roboty jest mniej niż przy dwuramówce nie wspominając o kosztach.Plan jest taki żeby w nadchodzącym tygodniu postawić ja na koła i w końcu się przejechać, jeszcze siedzenie do zrobienia ale kupiłem gąbkę od junca i czekam na pokrowiec od cudowianka polecany przez kolegów z forum więc i ja będę miał lux siedzenie .Poniżej zdjęcia z dzisiejszego dnia, a może ktoś z forumowiczów ma taką pierdołę jak nakrętka stacyjki bo mi gdzieś wsiąkła i chętnie odkupię.
Troszkę czasu minęło ale prace idą powoli do przodu, skompletowałem większość brakujących części, do pomalowania został jeszcze przedni błotnik ostatnie elementy trafiły do proszku a koła dziś zawiozłem do wycentrowania.Doświadczenie zdobyte przy odnowie Zetki opisanej tu http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=22739 ułatwiają renowację B3 a roboty jest mniej niż przy dwuramówce nie wspominając o kosztach.Plan jest taki żeby w nadchodzącym tygodniu postawić ja na koła i w końcu się przejechać, jeszcze siedzenie do zrobienia ale kupiłem gąbkę od junca i czekam na pokrowiec od cudowianka polecany przez kolegów z forum więc i ja będę miał lux siedzenie .Poniżej zdjęcia z dzisiejszego dnia, a może ktoś z forumowiczów ma taką pierdołę jak nakrętka stacyjki bo mi gdzieś wsiąkła i chętnie odkupię.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: Teraz M06B3 z 1980
Następna Ślicznotka wraca na drogi. Widać ze bedzie odstawiona tak samo idealnie jak twoja Z2.oby do końca sezonu już była gotowa.
-
- Posty: 221
- Rejestracja: 2016-07-28, 12:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk1973 garbuska
- Lokalizacja: Malbork
- Kontaktowanie:
Re: Teraz M06B3 z 1980
tez jestem ciekaw jak to wyjdzie
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2014-01-30, 22:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3 83', MZ ETZ 250 83'
- Lokalizacja: POLSKA, LUBELSKIE
- Kontaktowanie:
Re: Teraz M06B3 z 1980
Wyjdzie tak samo jak każda czarna nudna wueska Chodzi mi tylko o przebrzydły czarny kolor
-
- Posty: 831
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: Teraz M06B3 z 1980
deathrider89 pisze:Wyjdzie tak samo jak każda czarna nudna wueska Chodzi mi tylko o przebrzydły czarny kolor
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 2014-01-22, 22:28
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M06B3
Jawa Ts 350
Honda CBF
600SA - Lokalizacja: Halinów
- Kontaktowanie:
Re: Teraz M06B3 z 1980
Wsk w oryginale najładniejsza czarna ma swój urok,widzę szparunek ładnie wyszedł już za nie długo będziesz kilometry na koła nakręcał B3
-
- Posty: 1097
- Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
- GG: 0
- Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
- Kontaktowanie:
Re: Teraz M06B3 z 1980
Czarny to wysoka klasa , której tobie brakuje.deathrider89 pisze:Wyjdzie tak samo jak każda czarna nudna wueska Chodzi mi tylko o przebrzydły czarny kolor
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2014-01-30, 22:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3 83', MZ ETZ 250 83'
- Lokalizacja: POLSKA, LUBELSKIE
- Kontaktowanie:
Re: Teraz M06B3 z 1980
Bardzeńko bym się z tym spierał ale nie czas i miejsce na to. Gusta i guściki, ot co.
- zmyngut
- Posty: 686
- Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Poniatowa
- Kontaktowanie:
Re: Teraz M06B3 z 1980
Nie od dziś wiadomo, że czerwone są szybsze, natomiast czarne mniej awaryjne
- WojtekW
- Posty: 171
- Rejestracja: 2015-04-16, 21:04
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 125 WSK M06B3 PAK WSK M21W2 WSK M21W2 KOBUZ
- Lokalizacja: Świnoujście
- Kontaktowanie:
Re: Teraz M06B3 z 1980
Pomalowałeś tę WSK-ę na czarno i białe szparunki, jaki dasz bak ?,12,5 l " garbaty" czy szeroki trójdzielny. Jaką lampę metalową, czy "plasticzaną podobną do rury klozetowej . Pytam się bo nie trzymasz się "oryginalności rocznika", ja to popieram, nie musisz się trzymać oryginału, to Twoja WSK-a masz prawo tak zrobić. Jeśli możesz to podaj nr. ramy jeśli nie na forum to na PW, mam też WSK-ę z 1980, nr. S0 2024044 może Twoja jest wyprodukowana blisko mojej.
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: Teraz M06B3 z 1980
No i czarne szły na Export jedna ich wada do dresa mało pasują trza śmigać w garniaku...
A tak serio każda jest ładna wiadomo kolory ładnie wyglądają na ptakach a czarna zwykła B3 jak najbardziej.
A tak serio każda jest ładna wiadomo kolory ładnie wyglądają na ptakach a czarna zwykła B3 jak najbardziej.
-
- Posty: 831
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: Teraz M06B3 z 1980
Tak jak pisałem w pierwszym poście że robię ją na rocznik 78 - 79 czyli będzie trójdzielny zbiornik z ptaszkiem i lampa plastik, byly takie Wski i moja będzie jak ta z filmu https://www.youtube.com/watch?v=1fwmJ7SeT2AWojtekW pisze:Pomalowałeś tę WSK-ę na czarno i białe szparunki, jaki dasz bak ?,12,5 l " garbaty" czy szeroki trójdzielny. Jaką lampę metalową, czy "plasticzaną podobną do rury klozetowej . Pytam się bo nie trzymasz się "oryginalności rocznika", ja to popieram, nie musisz się trzymać oryginału, to Twoja WSK-a masz prawo tak zrobić. Jeśli możesz to podaj nr. ramy jeśli nie na forum to na PW, mam też WSK-ę z 1980, nr. S0 2024044 może Twoja jest wyprodukowana blisko mojej.
Daroo masz rację tylko garniak, mokasyny już kupiłem
-
- Posty: 831
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: Teraz M06B3 z 1980
Cześć
W piątek w końcu odebrałem przedni błotnik od lakiernika i wieczorem poleciałem do garażu.Oto efekt. W sobotę zrobiłem małą rundę po wsi i motorek musi czekać do wiosny, papiery odzyskane wystarczy zrobić przegląd i przerejestrować na razie mam czarna blachę, ciekawostka bo na potwierdzeniu z WK pisze że pierwsza rejestracja była w 1986 a sprzęt jest z '80.Wska posiada oryginalny zapłon i gaźnik, koła zaplecione na nowych szprychach, kolanko od Hartmana, kure.. kilka musiałem posłać - dosłownie bo nie pasowało, było za mało dogięte ale rura w ruch i siedzi.Przez zimę muszę dokupić chlapacze, kedrę na zbiornik no i gumki pod emblematy na baku.Brakuje nakrętki na stacyjkę na razie mam dorobioną zwykłą u tokarza.Potwierdza się fakt że mam chorobę wueskową, dwie zrobione a już myślę o trzeciej ale będzie o tym oddzielny temat i muszę się zmobilizować żeby po koleji wszystko opisać i wrzucać zdjęcia.Teraz oby przetrwać zimę i liczyć na szybkie nadejście ciepłej wiosny czego Wam wszystkim życzę
W piątek w końcu odebrałem przedni błotnik od lakiernika i wieczorem poleciałem do garażu.Oto efekt. W sobotę zrobiłem małą rundę po wsi i motorek musi czekać do wiosny, papiery odzyskane wystarczy zrobić przegląd i przerejestrować na razie mam czarna blachę, ciekawostka bo na potwierdzeniu z WK pisze że pierwsza rejestracja była w 1986 a sprzęt jest z '80.Wska posiada oryginalny zapłon i gaźnik, koła zaplecione na nowych szprychach, kolanko od Hartmana, kure.. kilka musiałem posłać - dosłownie bo nie pasowało, było za mało dogięte ale rura w ruch i siedzi.Przez zimę muszę dokupić chlapacze, kedrę na zbiornik no i gumki pod emblematy na baku.Brakuje nakrętki na stacyjkę na razie mam dorobioną zwykłą u tokarza.Potwierdza się fakt że mam chorobę wueskową, dwie zrobione a już myślę o trzeciej ale będzie o tym oddzielny temat i muszę się zmobilizować żeby po koleji wszystko opisać i wrzucać zdjęcia.Teraz oby przetrwać zimę i liczyć na szybkie nadejście ciepłej wiosny czego Wam wszystkim życzę
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 83
- Rejestracja: 2013-02-23, 15:33
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson S53
MZ 125rt '05
WSK 175 '74,'76,'84,'85
WSK 125'81 - Lokalizacja: mińsk mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: Teraz M06B3 z 1980
Tydzień temu przelatywałem koło Ciebie swoją czarną B3 '81 w orginale.Jak będzie jeszcze ciepło to zalecę i se porównamy,a jak nie to do wiosny....
-
- Posty: 831
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: Teraz M06B3 z 1980
Wpadaj, teraz sprzęt pod kocem czeka.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości