WSK M06 196?
- tomsim88
- Posty: 75
- Rejestracja: 2015-11-08, 13:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM m06 1959
WSK m06b3 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 196?
Czesc wstawiam Ci wymiary tylnych amortyzatorow. Jakosc nie powala ale mozliwosci serwera rowniez
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 2016-10-04, 13:04
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 L
Honda Shadow VLX 600 - Lokalizacja: Ciechanowiec
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 196?
Po prośbie chciałem nagrać filmik z piaskowania i oto efekty , i bądź dla ludzi miły. Sprężarka czeka na reklamacje, mam wypiaskowane około 30% motocykla.
W międzyczasie zajmuję się drobnymi elementami: , stacyjka już po regeneracji , szkiełko od licznika wypolerowane a klamki puszek narzędziowych w trakcie (tak głębokie rysy że zaczynałem od papieru 80-ki)
Koła rozebrane - 3 sztuki , w moich brakowało szprych.
Z amortyzatorami - dzięki wszystkim za odpowiedzi , otrzymałem w sumie 4 i głosy są podzielone po równo, więc założę pewnie takie jak wskazał tomsim 88Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- tomsim88
- Posty: 75
- Rejestracja: 2015-11-08, 13:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM m06 1959
WSK m06b3 - Lokalizacja: Jasło
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 196?
Bedzie mi milo ze przychyliles sie do mojej podpowiedzi w rzeczy samej:)
- yazimoo
- Posty: 561
- Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WFM M06 59' - Lokalizacja: Dynów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 196?
Jak to się stało, że aż tak uszkodziło sprężarke ? Proszę, opisz sytuacje
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 2016-10-04, 13:04
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 L
Honda Shadow VLX 600 - Lokalizacja: Ciechanowiec
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 196?
Sprężarki używałem od połowy stycznia - w sumie około 5 godzin pracy
Jak widać na fotkach - urwało 1 cylinder, olej był , tłok wyjąłem ręką - nie był zatarty , troszkę blaszka zaworowa przypalona , ale nie wiem czy było to objawem czy przyczyną. Sprężarka była dopiero co włączona , dobiła do 7 atmosfer i huk niesamowity, niestety byłem przy tym. Sprężarkę już wymieniłem - sprzedawca / dystrybutor CAPRALA twierdzi że nigdy nie widzieli czegoś takiego. Nie osądzam - mogła to być wada fabryczna, ale trochę boję się o nową więc zmieniam dolot do zbiornika na większą średnicę i montuje zawór zwrotny z odprężeniem układu.
W motocyklu wyczyściłem licznik i poskładałem na nowo, najgorzej było przełamać ramkę licznika, dociskając śrubokrętem jak większość użyłem trochę za dużo siły i popękał chrom. Dotoczyłem pierścień wg. obudowy licznika i ramkę przełamałem ściskając żabką , a następnie docisnąłem na liczniku.
Próba malowania - wybrałem kolor 3004 , 3002 zdecydowani jest za jasny.
Jak widać na fotkach - urwało 1 cylinder, olej był , tłok wyjąłem ręką - nie był zatarty , troszkę blaszka zaworowa przypalona , ale nie wiem czy było to objawem czy przyczyną. Sprężarka była dopiero co włączona , dobiła do 7 atmosfer i huk niesamowity, niestety byłem przy tym. Sprężarkę już wymieniłem - sprzedawca / dystrybutor CAPRALA twierdzi że nigdy nie widzieli czegoś takiego. Nie osądzam - mogła to być wada fabryczna, ale trochę boję się o nową więc zmieniam dolot do zbiornika na większą średnicę i montuje zawór zwrotny z odprężeniem układu.
W motocyklu wyczyściłem licznik i poskładałem na nowo, najgorzej było przełamać ramkę licznika, dociskając śrubokrętem jak większość użyłem trochę za dużo siły i popękał chrom. Dotoczyłem pierścień wg. obudowy licznika i ramkę przełamałem ściskając żabką , a następnie docisnąłem na liczniku.
Próba malowania - wybrałem kolor 3004 , 3002 zdecydowani jest za jasny.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości