WSK M06 B1 1968r.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2016-11-22, 18:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 1968r
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Mam problem z zawieszeniem, przód i tył. Ma ktoś może jakiś schemat? Wiele przewertowałem w internecie, ale same informacje o b3.. Nie wiem ile oleju dolać do przednich lagów, ile do tylnych.. Jak mają być usytuowane uszczelki... Jakby ktoś miał informacje na ten temat byłbym w siódmym niebie..
- Kuba1325
- Posty: 71
- Rejestracja: 2014-10-05, 21:20
- GG: 0
- Moje maszyny: m06 b3 '74
- Lokalizacja: Czestochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
do przednich teleskopów po 2 na każdy teleskop simmeringi 30x40x7. Ilość oleju Lux 10 wg. instrukcji to 90cm3 ale lepiej wlać 120cm3 bo przy 90 zawiecha jest miękka. Do tylnych teleskopów wlać po 60cm3.
''A potem popłynął na wyspę władcy wiatrów gdzie władca wiatru trzyma w worku swoje wiatry''
- zmyngut
- Posty: 686
- Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Poniatowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Jak już tak się trzymamy instrukcji to 31x40x6. 90cm na lagę to wystarcza- nie jest za miękko- jest dobrze. Zawieszenie lepiej sprawdzać w czasie jazdy a nie huśtać się na nim w miejscu i twierdzić, że jest za miękkie.Kuba1325 pisze:do przednich teleskopów po 2 na każdy teleskop simmeringi 30x40x7. Ilość oleju Lux 10 wg. instrukcji to 90cm3 ale lepiej wlać 120cm3 bo przy 90 zawiecha jest miękka. Do tylnych teleskopów wlać po 60cm3.
- Kuba1325
- Posty: 71
- Rejestracja: 2014-10-05, 21:20
- GG: 0
- Moje maszyny: m06 b3 '74
- Lokalizacja: Czestochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Jak już tak się trzymamy instrukcji to 31x40x6. 90cm na lagę to wystarcza- nie jest za miękko- jest dobrze. Zawieszenie lepiej sprawdzać w czasie jazdy a nie huśtać się na nim w miejscu i twierdzić, że jest za miękkie.[/quote]
Hmm ja miałem wlane po 90cm3 ale właśnie podczas jazy było za miękko, w miejscu wydawało się być ok. 31x40x6- wymiar zewnętrzny i wewnętrzny ten sam tylko wysokość jest inna
Hmm ja miałem wlane po 90cm3 ale właśnie podczas jazy było za miękko, w miejscu wydawało się być ok. 31x40x6- wymiar zewnętrzny i wewnętrzny ten sam tylko wysokość jest inna
''A potem popłynął na wyspę władcy wiatrów gdzie władca wiatru trzyma w worku swoje wiatry''
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 2016-08-17, 13:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3 1979r.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Jak zdemontowalem stare simeringi to było na nich wybite właśnie 31X40X6 a nie 7
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2016-11-22, 18:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 1968r
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Dziękuję panowie za odpowiedź dot. ilości oleju w amorkach, do przednich amorków mam zakupione simmeringi 31x40x6.
Czy dostanę gdzieś może uszczelki do tylnych amortyzatorów? Chodzi mi o komplet, który można wymienić, a w szczególności tą uszczelkę co jest przy gwincie amortyzatora, ponieważ mam jedną przerwaną.. Pozdrawiam
Ps. Dobra znalazłem to na aledrogo, tyle że nie wiem czy spasuje to do b1
Czy dostanę gdzieś może uszczelki do tylnych amortyzatorów? Chodzi mi o komplet, który można wymienić, a w szczególności tą uszczelkę co jest przy gwincie amortyzatora, ponieważ mam jedną przerwaną.. Pozdrawiam
Ps. Dobra znalazłem to na aledrogo, tyle że nie wiem czy spasuje to do b1
-
- Posty: 1178
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Poszukaj na forum był temat o amortyzoatorach i uszczelkach do nich.
Jeśli znalazłeś komplet uszczelak dla amorka to takie łezkowate nie beda pasować.
Jeśli znalazłeś komplet uszczelak dla amorka to takie łezkowate nie beda pasować.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2016-11-22, 18:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 1968r
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Witam ponownie, wie ktoś jak złożyć tylny wahacz? Wbilem stare tulejki do niego na sucho (są w bdb stanie), ośka ma przyjść też na sucho czy wepchać do środka gęstego smaru?
-
- Posty: 1178
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Stare mądre powiedzenie mówi, że jak nie posmarujesz to nie pojedziesz więc odrobina smaru nie zaszkodzi a wręcz pomoże.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2016-11-22, 18:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 1968r
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Serwus wszystkim po dłuższej przerwie, no WSK coraz bardziej przybiera na wadze, lagi przednie założone, aktualnie zakładam tylny wahacz. Ma ktoś jakąś radę jak wbić trzpień wahacza? Gdy dochodzi do drugiej tulei to trzpień ją wypycha na zewnątrz. Pozdrawiam
-
- Posty: 314
- Rejestracja: 2014-01-23, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: MASZYNY X15
- Lokalizacja: OŚWIĘCIM
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Ja używam prasy zakupionej za 250zł. Rozwiercał kolega tuleje ? Smarował towotem?
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2016-11-22, 18:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 1968r
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Tuleje zastosowałem te co były oryginalne-stare. Oś wahacza kupiłem nową bo moja miała zerwany gwint. Tak posmarowałem towotem, z jednej strony wchodzi elegancko(ciasno ale wchodzi) a z drugiej nie chce wejść. To może być przez to że tuleje wbiłem w nieoczyszczony od malowania proszkowego wahacz i trochę ścisnęło tuleje? Hmmm..
-
- Posty: 314
- Rejestracja: 2014-01-23, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: MASZYNY X15
- Lokalizacja: OŚWIĘCIM
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Proponuje zdemontować wszystko i sprawdzić suwmiarką, najlepiej zdemontować tuleje i wyczyścić wahacz z farby. Można też rozwiercić tulejki rozwiertakiem. Tolerancja różnicy wymiarów jest w Naprawa Motocykli WSK A.Kuklewiczu.Bartolini pisze: ↑2017-04-23, 19:09Tuleje zastosowałem te co były oryginalne-stare. Oś wahacza kupiłem nową bo moja miała zerwany gwint. Tak posmarowałem towotem, z jednej strony wchodzi elegancko(ciasno ale wchodzi) a z drugiej nie chce wejść. To może być przez to że tuleje wbiłem w nieoczyszczony od malowania proszkowego wahacz i trochę ścisnęło tuleje? Hmmm..
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2016-11-22, 18:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 1968r
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Witam wszystkich po długiej przerwie. Motocykl już lepiej wygląda, jest na kołach, obecnie zastanawiam się jak puścić nową elektrykę, pod górnymi ceownikami ramy? Może ktoś doradzi?
-
- Posty: 1178
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Dokładnie tak. Ceowniki mają chyba ze dwie poprzeczki ja zawsze wkładam w środek tych ceowników. Montuję podkładki pod bak i obklejam izolacją. Wszystko ładnie sie chowa i wygląda bardzo estetycznie.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Z kolei ceownikami z tyłu ramy można puścić przewody do automatu stopu...
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2016-11-22, 18:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 1968r
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Może kogoś zainteresuje jak obecnie wygląda moja WSK:
https://m.fotosik.pl/zdjecie/74625f0740842456
https://m.fotosik.pl/zdjecie/b33e0da567b6d4cb
https://m.fotosik.pl/zdjecie/67492b1702ac79b5
https://m.fotosik.pl/zdjecie/ee27d9e82e97e39a
https://m.fotosik.pl/zdjecie/74625f0740842456
https://m.fotosik.pl/zdjecie/b33e0da567b6d4cb
https://m.fotosik.pl/zdjecie/67492b1702ac79b5
https://m.fotosik.pl/zdjecie/ee27d9e82e97e39a
-
- Posty: 314
- Rejestracja: 2014-01-23, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: MASZYNY X15
- Lokalizacja: OŚWIĘCIM
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2016-11-22, 18:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 1968r
- Lokalizacja: Pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Dzięki za fotkę, trochę sie przydało podpatrzeć, aczkolwiek jak jeden problem rozwiążę, to rodzi się kolejny.. Nie mogę dobrze zdystansować koła na tylnej osi, przy mocniejszym dokręceniu koło się blokuje. Robiłem już wszelkie manewry i niestety ciągle to samo, raz było lepiej, ale jak z całej mocy dokręcę to też jest ten problem lecz trochę mniejszy. Na schemacie tylnego koła są pokazane jakieś tulejki, które też pozakładałem, ale nie wiem czy dobrze, bo nie ma tam podanych grubości, a mam 3 albo 4 rodzaje tych tulejek...
-
- Posty: 2250
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1968r.
Masz za mało miejsca między piastą, a szczękotrzymaczem. W szczękotrzymaczu jest tulejka która u Ciebie już się wygniotła.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości