Skrzynia z 175 do 125
Skrzynia z 175 do 125
Tak jak w temacie, czy to możliwe bez wiekszych przeróbek?
Pozdrawiam,
Pozdrawiam,
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 2007-01-05, 20:58
- GG: 0
- Lokalizacja: WLN/Praszka/JDŁ
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2007-06-19, 10:38
- GG: 0
- Lokalizacja: Warlubie
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 2007-01-05, 20:58
- GG: 0
- Lokalizacja: WLN/Praszka/JDŁ
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
SHL M11W z silnikiem Wiatr 1 (W2A) miała czterostopniową skrzynię biegów. Różni się przełożeniam. Motocykl będzie osiągał mniejszą prędkość na ostatnim biegu.
SHL M17 Gazela również ma silnika wiatra ale już W2B lub coś zbliżonego. Z tego co słyszałem od starszych, przypadkowo spotkanych osób, dowiedziałem się że również pierwsze Gazele miały silnik W2A, nie wiem czy to prawda ale coś w tym musi być.
SHL M17 Gazela również ma silnika wiatra ale już W2B lub coś zbliżonego. Z tego co słyszałem od starszych, przypadkowo spotkanych osób, dowiedziałem się że również pierwsze Gazele miały silnik W2A, nie wiem czy to prawda ale coś w tym musi być.
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 2007-01-05, 20:58
- GG: 0
- Lokalizacja: WLN/Praszka/JDŁ
- Kontaktowanie:
- pawe86
- Posty: 84
- Rejestracja: 2007-02-03, 14:58
- GG: 0
- Lokalizacja: wrocław
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2007-06-19, 10:38
- GG: 0
- Lokalizacja: Warlubie
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 2007-01-05, 20:58
- GG: 0
- Lokalizacja: WLN/Praszka/JDŁ
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
- Kontaktowanie:
- juzek1990
- Posty: 68
- Rejestracja: 2007-01-20, 22:31
- GG: 0
- Lokalizacja: opolskie
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2011-01-08, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Intruder 800, Yamaha Virago 750, Simson SR2, Burgman 450
- Lokalizacja: Wawa/PkówTryb.
Re: Skrzynia z 175 do 125
Podepnę się pod temat, ponieważ trochę podobny. Zmieniał ktoś kiedyś przełożenia w trzybiegowej skrzyni silnika S01??? Mam na myśli żonglowanie kółkami zębatymi... Rozpocząłem właśnie pracę nad czymś podobnym i jestem ciekaw, kto i jak wcześniej się z tym uporał. Generalnie chodzi o to, aby przystosować motocykl pod kątem użytkowania tylko "po za szosą", w dość górzystym terenie. V-Max może spaść nawet znacznie, oby przekazywała na tylne koło większy moment...
Przy okazji- przydadzą mi się wszelkie schematy 3-biegowej skrzyni, zdjęcia, czy rysunki, więc jeśli ktokolwiek widział ktokolwiek wie...
Pozdrawiam!!!
Przy okazji- przydadzą mi się wszelkie schematy 3-biegowej skrzyni, zdjęcia, czy rysunki, więc jeśli ktokolwiek widział ktokolwiek wie...
Pozdrawiam!!!
- Marq21
- Posty: 102
- Rejestracja: 2008-05-16, 23:50
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06
1959
WSK M06 B1 196?
WSK M06 B3 garbuska
1975 - Lokalizacja: Sandomierz
- Kontaktowanie:
Re: Skrzynia z 175 do 125
z tego co się orientuje czerto stopniowa skrzynia biegów były montowane w silnikach 125 do WSK MR15 ,,Sarenka,, tu są zdjęcia takiej skrzyni http://xabingo.prv.pl/xabingowsku5.htm i tu jeszcze coś http://xabingo.prv.pl/silniktuning.htm i to http://sarenka666.blogspot.com/
- Skinder
- Posty: 2222
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: Skrzynia z 175 do 125
Widzę, że zaraz po moim kroku wszyscy zaczęli kombinować ze skrzynią 4 biegową. Nie posiadam schematu, ale jakiś czas temu dzięki uprzejmości forumowego kolegi (Karlicek) dopadłem wymiary wałków itd. Mnie zostało obstukać wymiary podstawy + całej prowadnicy wodzików. Pozatym wszystko w kwestii wymiarowej jest jakoś uporządkowane.
http://img6.imageshack.us/img6/8370/nowy1zt.jpg
http://img502.imageshack.us/i/poradniks ... 75080.jpg/
http://img132.imageshack.us/i/nowy2j.jpg/
Bonusowo znalazłem pare innych, dokładniejszych wymiarów na aukcjach użytkownika Wronka19
http://img6.imageshack.us/img6/8370/nowy1zt.jpg
http://img502.imageshack.us/i/poradniks ... 75080.jpg/
http://img132.imageshack.us/i/nowy2j.jpg/
Bonusowo znalazłem pare innych, dokładniejszych wymiarów na aukcjach użytkownika Wronka19
DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA WAŁKA 117mm
ŚREDNICA ZEWNĘTRZNA CZĘŚCI GŁADKIEJ OD STRONY ZĘBATKI 13mm
ŚREDNICA ZEWNĘTRZNA CZĘŚCI FREZOWANEJ 20mm
ŚREDNICA ZEWNĘTRZNA ZĘBATKI 30,5mm
ILOŚĆ ZĘBÓW 15
ILOŚĆ FREZÓW 6
Oraz kilka wymiarów łożyska igiełkowego, które znalazłem w temacie Rykuna (viewtopic.php?f=59&t=8071) i aukcjach Wronka19DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA OK. 186 mm
DŁUGOŚCI WEDŁUG RYSUNKU:
1 - 46 mm
2 - 54 mm
3 - 10 mm
4 - 68 mm
5 - 8 mm
ŚREDNICE WEDŁUG RYSUNKU:
1 - 14 mm
2 - 19 mm
3 - 30,5 mm
4 - 15 mm
5 - 11,5 mm
Otwór wewnątrz ma 22mm na zewnątrz 42mm i 17mm szerokości. Średnica rolek (w dwurzędowym) 3mm. Podebranie pod simmernig ma 25mm.
ŚREDNICA ZEWNĘTRZNA TRYBU 22mm
ŚREDNICA ZEWNĘTRZNA ZĘBATKI TRYBU 49,5mm
ŚREDNICA OTWORU WEWNĄTRZ 13,7mm
ŚREDNICA OTWORÓW WEWNATRZ ZĘBATKI TRYBU 9,7mm
ILOŚĆ FREZÓW NA WAŁKU 6
WYSOKOŚĆ CAŁKOWITA TRYBU 56mm
ILOŚĆ ZĘBÓW ZEWNĘTRZNYCH 26
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości