wsk 125 i 100 km/h
- pawe86
- Posty: 84
- Rejestracja: 2007-02-03, 14:58
- GG: 0
- Lokalizacja: wrocław
- Kontaktowanie:
wsk 125 i 100 km/h
http://www.youtube.com/watch?v=5OGlXsOXpXA
filmik mojego autorstwa... dodam tylko ze to na koncowce paliwa i silnik zaczol przerywac ale normalnie wskazowka wchodzi na to srebrne pole za 100..
co o tym myslicie???
filmik mojego autorstwa... dodam tylko ze to na koncowce paliwa i silnik zaczol przerywac ale normalnie wskazowka wchodzi na to srebrne pole za 100..
co o tym myslicie???
- Dawid
- Posty: 106
- Rejestracja: 2007-01-02, 21:45
- Moje maszyny: Nie ma
- Kontaktowanie:
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
- Inżynier
- Posty: 41
- Rejestracja: 2007-01-03, 19:24
- GG: 0
- Lokalizacja: Dębica
- Kontaktowanie:
- Wojtek
- Posty: 955
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Jazda na wysokim biegu z niską prędkością to praktyka często stosowana przez koneserów dźwięku swojego motocykla jednak zarzynają oni w ten sposób swoje silniki. Dotyczy to dosyć często Junaków. Na forum motocyklistów był ciekawy wątek ciągnięty przez bardzo doświadczonych mechaników. Dotyczy to także WSK i tym podobnych bzyków. Oczywiście nie mówię o piłowaniu cały czas na maksymalnych obrotach jednak zamulanie silnika powoduje jego szybkie zużywanie się.
Nie wiem czy osoby niezarejestrowane mają dostęp ale jeśli tak to polecam przeczytać cały temat. Zwracajcie uwagę na to co pisze Adam M. Piotr Dudek i inny robiący wrażenie że piszą mądrze
http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=73688
W filmie obraz jest śmiesznie zniekształcony, tak ładnie faluje że w pewnym momencie zdawało mi się że orła wywiniesz
Nie wiem czy osoby niezarejestrowane mają dostęp ale jeśli tak to polecam przeczytać cały temat. Zwracajcie uwagę na to co pisze Adam M. Piotr Dudek i inny robiący wrażenie że piszą mądrze
http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=73688
W filmie obraz jest śmiesznie zniekształcony, tak ładnie faluje że w pewnym momencie zdawało mi się że orła wywiniesz
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Przyznam że nie przeczytałem do końca ... 9 stron? A po 3 chłopaki już się tak obrzucają, że mi przeszło.
Mój wniosek z jazdy na silnikach S01 w wersji Z3 - trzymać motor cały czas delikatnie powyżej średnich obrotów żeby się nie mulił, nie prychał, nie zdychał ale też aby nie dostawał w dupe. Chyba każdy wie o co chodzi - jak mi kolesie którzy mają potężne V2 4T piszą, że jeżdżą na 4 biegu 30 czy 40 km/h to litości .... Przecież ten silnik wtedy dostaje takich przeciążeń że życzę szerokiej drogi .... poza tym - dwusuwy wolą wyższe obroty
Mój wniosek z jazdy na silnikach S01 w wersji Z3 - trzymać motor cały czas delikatnie powyżej średnich obrotów żeby się nie mulił, nie prychał, nie zdychał ale też aby nie dostawał w dupe. Chyba każdy wie o co chodzi - jak mi kolesie którzy mają potężne V2 4T piszą, że jeżdżą na 4 biegu 30 czy 40 km/h to litości .... Przecież ten silnik wtedy dostaje takich przeciążeń że życzę szerokiej drogi .... poza tym - dwusuwy wolą wyższe obroty
- Romano
- Posty: 198
- Rejestracja: 2007-01-02, 19:04
- GG: 0
- Lokalizacja: Poddębice
- Kontaktowanie:
co do tego filmiku to sorry ale gołym okiem widać ze licznik oszukuje ewidentnie samo przyśpieszenie na liczniku a obroty WSK dają od razu oznakę błędnego wskazywania zegara , jak dla mnie to ona max 80 i to może nie pełne , 2 sprawa jak byś miał WSK jechać 100 km to byś musiał dobrze się kiery trzymać bo już przy tej prędkości to wibracje są , tak że sorry jeszcze raz ale ja w to na pewno nie uwierzę
- Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
- Kontaktowanie:
- pawe86
- Posty: 84
- Rejestracja: 2007-02-03, 14:58
- GG: 0
- Lokalizacja: wrocław
- Kontaktowanie:
nie wiem Romano co ty masz za sprzet ale moja wsk jechalem tyle ile jechalem to jest orginal od pierwszego wlasciciela i na prostej drodze jakos kierownica nie ma wibracji, a pojechala tyle bo sprawdzalem jeszcze z SHL i wskazania licznikow byly takie same...
Maniekk jeszcze sie nauczysz jezdzic, kiedys tez sie balem....
Maniekk jeszcze sie nauczysz jezdzic, kiedys tez sie balem....
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
A moim zdaniem da się osiągnać 100km ale silnik musi być po remoncie na dobrych częściach, idealnie wyregulowany i musi zostać poddany małym usprawnieniom- polerka kanałów, skrzyni korbowej, króćca, zgranie cylindra z karterami, i takie tam to wtedy da się osiągnąć 100km albo i deko więcej . tylko po co katować motoDawid pisze:dla mnie to 80 jest nieosiągalne a co dopiero 100
- pawe86
- Posty: 84
- Rejestracja: 2007-02-03, 14:58
- GG: 0
- Lokalizacja: wrocław
- Kontaktowanie:
- Wojtek
- Posty: 955
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Niestety jak na każdym forum trzeba odcedzić te wartościowe posty od reszty. Tam dyskusja później się rozkręca no ale nie zmuszamStary pisze:Przyznam że nie przeczytałem do końca ... 9 stron? A po 3 chłopaki już się tak obrzucają, że mi przeszło.
Mój wniosek z jazdy na silnikach S01 w wersji Z3 - trzymać motor cały czas delikatnie powyżej średnich obrotów żeby się nie mulił, nie prychał, nie zdychał ale też aby nie dostawał w dupe. Chyba każdy wie o co chodzi - jak mi kolesie którzy mają potężne V2 4T piszą, że jeżdżą na 4 biegu 30 czy 40 km/h to litości .... Przecież ten silnik wtedy dostaje takich przeciążeń że życzę szerokiej drogi .... poza tym - dwusuwy wolą wyższe obroty
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
- musi88
- Posty: 4
- Rejestracja: 2007-06-04, 14:47
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
- musi88
- Posty: 4
- Rejestracja: 2007-06-04, 14:47
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
kumpel jechał na Kawasaki zl 600 Eliminator więc wątpię żeby przy takiej prędkości przekłamywał.1angel pisze:a na czym jechał kumpel na skuterze ?? bo słyszałem że większość skuterów ma przekłamanie sięgające nawet 15km/h i z jednym takim nawet się spotkałem co to przebiegu to ciekawe czy nabijany był wiertarką ;)
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 2007-01-05, 20:58
- GG: 0
- Lokalizacja: WLN/Praszka/JDŁ
- Kontaktowanie:
- musi88
- Posty: 4
- Rejestracja: 2007-06-04, 14:47
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
- desperat125
- Posty: 13
- Rejestracja: 2007-11-28, 23:00
- GG: 0
- Lokalizacja: Sejny
- Kontaktowanie:
- gremlin935
- Posty: 17
- Rejestracja: 2008-04-18, 22:11
- GG: 0
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
- Kontaktowanie:
Re: wsk 125 i 100 km/h
Moim zdaniem 100km/h jechac wsk 125 to jest bardzo mozliwe mam wsk 125 i wiem jakei ma kopyto ten sprzet osobiscie jechalem moim sprzetem 95km/h w prawdzie motor jest po szlifie głowicy ma nowy tłok i pierścienie i m abdb kompresje pozdrawiam i odp na moje pytanko
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości