Witam ;)

zwoli
Posty: 22
Rejestracja: 2011-10-26, 19:58
GG: 319171
Moje maszyny: wsk 175
Lokalizacja: Kępno
Kontaktowanie:

Witam ;)

Post autor: zwoli » 2011-10-26, 22:23

Witam,cieszę się bardzo że dołączyłem do waszego grona,posiadam wsk 175 kobuz którą otrzymałem od dziadka ;D Planuje renowacje tego pojazdu i rejestracje go na zabytek ;D Motor ma 1 właściciela przejechane 9 tyś km jest sprawny ale przyda mu się kilka poświęconych dni bądź miesięcy;) aby przywrócić go do stanu idealnego.Mam nadzieje że w przyszłości podczas renowacji bd mógł liczyć na pomoc szanownych forumowiczów ponieważ sam chce wszystko zrobić;)

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Witam ;)

Post autor: Savier » 2011-10-26, 22:26

Cześć.
Jeżeli Kobuzik ma przejechane 9 tysięcy km, to naprawa powłok nie będzie konieczna? W końcu przebieg nie znowu taki duży. Chociaż zależy od jeźdźca.
W każdym bądź razie koniecznie zarzuć fotki maszyny. ;-)

zwoli
Posty: 22
Rejestracja: 2011-10-26, 19:58
GG: 319171
Moje maszyny: wsk 175
Lokalizacja: Kępno
Kontaktowanie:

Re: Witam ;)

Post autor: zwoli » 2011-10-26, 22:35

No więc tak przedstawię krotka historie motocykla.Został kupiony w 1974 jeździł 3 lata po czym dziadek kupił malucha ;d motor po prostu z drogi został odstawiony do garażu i tak stał długo długo nie odpalany stał,jakieś 3 lata temu dostałem go ja, a że byłem za młody na poważne podejście do sprawy z powodu nie sprawnej stacyjki instalacja została tak przerobiona aby palił bez niej ale z akumulatorem.ja zrobiłem nim kilka kilometrów po czym został odstawiony bo strasznie dymił miał mało mocy itp.teraz kiedy do tego do rosłem i finansowo i psychicznie pragnę przywrócić mu idealny stan zając się instalacją,nie ma świateł z powodu braku stacyjki,pali ale moim zdaniem silnik nie pracuje jak powinien.Pomału bd doprowadzał go do stanu idealnego,a po tym co opowiadał dziadek od nowości była w nim wymieniona tylko tylna opona oraz korbowód.Przez ten cały czas motor stał w garażu a więc felgi i inne elementy chromowane również potrzebują interwęcji.Zdjęcia motoru dodam oczywiście nie ma się czym zachwycać aktualnie ale bd widać ile zrobiłem jak skończę renowacje.Do motocykla posiadam papiery i jakieś książeczki jedna żułta serwisowa książka chyba i następna jakaś związana z opisem technicznym motoru i jego naprawami.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Witam ;)

Post autor: Savier » 2011-10-26, 22:41

Czy aby na pewno wyprodukowali tę wueskę w 1974? W tym roku nie wypuszczano seryjnie Kobuzów. Były jedynie garbuski (bak o pojemności 13 l, czarny z białymi liniami i z gumami po bokach).

zwoli
Posty: 22
Rejestracja: 2011-10-26, 19:58
GG: 319171
Moje maszyny: wsk 175
Lokalizacja: Kępno
Kontaktowanie:

Re: Witam ;)

Post autor: zwoli » 2011-10-26, 22:46

rok produkcji 1974,poj 175 tak pisze na dowodzie,na baku ma gumy znaczy miała bo sie odkleił i gdzieś są.Pojemność baku nie mam pojęcia
pozwoliłem sobie zaporzyczyć zdjęcie poglądowe,moja jest taka sama znaczy prawie.. bo ma prosta kierownice,inne lampy przednią i tylną bak wydaje mi sie taki sam) no i wszystkie części są ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2011-10-26, 22:59 przez zwoli, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 127
Rejestracja: 2011-07-29, 09:38
GG: 39451236
Moje maszyny: Narcyz 81r
Lokalizacja: K.Mławy
Kontaktowanie:

Re: Witam ;)

Post autor: Jędrek » 2011-10-26, 22:57

Taka?
2007_08_23_bikepics-1001873-800.jpg
Czy taka ?
kobuz.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Czwóra Me Gusta :]

zwoli
Posty: 22
Rejestracja: 2011-10-26, 19:58
GG: 319171
Moje maszyny: wsk 175
Lokalizacja: Kępno
Kontaktowanie:

Re: Witam ;)

Post autor: zwoli » 2011-10-26, 23:01

Bardziej taka jak ta na dole ma obudowę łańcucha metalową,o i lampa taka sama przednia i tylna,tak to taka jak na 2 czarno białym zdjęciu...tylko ten bak mi nie pasuje mam taki jak na pierwszym zdjęciu ale licznik w lampie nie jest tak wysunięty...Tylko ten licznik mi nie pasuje...

Awatar użytkownika
krzysiek127
Posty: 136
Rejestracja: 2011-07-15, 22:34
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Witam ;)

Post autor: krzysiek127 » 2011-10-26, 23:05

czyli m21w2 :)

zwoli
Posty: 22
Rejestracja: 2011-10-26, 19:58
GG: 319171
Moje maszyny: wsk 175
Lokalizacja: Kępno
Kontaktowanie:

Re: Witam ;)

Post autor: zwoli » 2011-10-26, 23:06

Dobra ogarnąłem się bak taki jak na zdjęciu kolorowym kierownica prosta,obudowa łańcucha metalowa,i wszytsko inne sie zgadza oprócz tej lampy przedniej....

Jutro dodam Foto;D

Awatar użytkownika
Klima_ll
Posty: 40
Rejestracja: 2011-05-08, 19:42
GG: 5182106
Moje maszyny: SHL M06u 1958r
SHL M11W
1973r
Lokalizacja: Trzebinia mdzy. Krak./Katow.
Kontaktowanie:

Re: Witam ;)

Post autor: Klima_ll » 2011-10-27, 15:06

zwoli pisze:Dobra ogarnąłem się bak taki jak na zdjęciu kolorowym kierownica prosta,obudowa łańcucha metalowa,i wszytsko inne sie zgadza oprócz tej lampy przedniej....

Jutro dodam Foto;D
Witaj :)
No to na 100% możemy określić że jest to WSK M21W2 tzw. garbuska. Gratuluję chęci przywrócenia jej do życia.
Pozdrawiam i powodzenia :papa:
Ride to live, live to Ride!!!

zwoli
Posty: 22
Rejestracja: 2011-10-26, 19:58
GG: 319171
Moje maszyny: wsk 175
Lokalizacja: Kępno
Kontaktowanie:

Re: Witam ;)

Post autor: zwoli » 2011-10-27, 16:58

oto obiecane zdjęcia ;D szału nie ma bd napewno lepiej w przyszłości ;D ważne że silnik pali i motor jeździ ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
krzysiek127
Posty: 136
Rejestracja: 2011-07-15, 22:34
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Witam ;)

Post autor: krzysiek127 » 2011-10-27, 18:14

Dla mnie bezcenne jest to, że dostałeś motocykl po Dziadku. Dzieki temu WSK jest czymś wiecej niż wiekowym sprzętem i powinno sprawić, że jego renowacja sprawi Ci sama przyjemność.
Ok, jest sporo do zrobienia jesli chciałbys zeby wyglądął jak nówka z GSu. Ale nie masz wielu braków, nawet poszycie kanapy mimo, że postrzępione, jest oryginalne. Tyle ode mnie.

Awatar użytkownika
Klima_ll
Posty: 40
Rejestracja: 2011-05-08, 19:42
GG: 5182106
Moje maszyny: SHL M06u 1958r
SHL M11W
1973r
Lokalizacja: Trzebinia mdzy. Krak./Katow.
Kontaktowanie:

Re: Witam ;)

Post autor: Klima_ll » 2011-10-27, 18:32

Zgadzam się z kolegą wyżej. Najważniejsze jest podejście sentymentalne. A co do moto to jego stan jest według mnie na cztery z + . Masz szczęście że większość elementów oryginalnego wyposażenia jest na miejscu. Myślę że nie będziesz miał problemu z restauracją.
Pozdrawiam :)
Ride to live, live to Ride!!!

zwoli
Posty: 22
Rejestracja: 2011-10-26, 19:58
GG: 319171
Moje maszyny: wsk 175
Lokalizacja: Kępno
Kontaktowanie:

Re: Witam ;)

Post autor: zwoli » 2011-10-27, 19:21

No Panowie,chciał bym aby restauracja tego motoru była dla mnie pewnym chobby,zainteresowaniem bo do tej pory dopieszczałem samochód,ale ten motor to coś naprawdę szczególnego....czuje że jest wart pracy którą w niego włożę.Zapewne w przyszłości bd potrzebował pomocy co do motocykla i liczę,że życzliwi forumowicze pomogą ;D Powiem jeszcze że motor na pewno po ukończeniu nie zostanie sprzedany...bd mi służył do wakacyjnych przejażdżek w słoneczne dni;D

Awatar użytkownika
Klima_ll
Posty: 40
Rejestracja: 2011-05-08, 19:42
GG: 5182106
Moje maszyny: SHL M06u 1958r
SHL M11W
1973r
Lokalizacja: Trzebinia mdzy. Krak./Katow.
Kontaktowanie:

Re: Witam ;)

Post autor: Klima_ll » 2011-10-27, 21:23

No i prawidłowo kolego :) Bo nie ma niczego piękniejszego jak przejażdżka własnoręcznie wyremontowanym sprzętem. Człowiek wie że żyje. Jeżeli będziesz miał jakieś pytania to wal jak w mur do mnie na PM. Zawsze pomogę :D
Ride to live, live to Ride!!!

zwoli
Posty: 22
Rejestracja: 2011-10-26, 19:58
GG: 319171
Moje maszyny: wsk 175
Lokalizacja: Kępno
Kontaktowanie:

Re: Witam ;)

Post autor: zwoli » 2012-01-05, 20:17

No Panowie dzisiaj odebrałem elementy od lakiernika jutro zrobię ich foto i wrzucę na forum.Na mnie zrobiły wielkie wrażenie ;D

Awatar użytkownika
rafalgb
Posty: 479
Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
GG: 6822956
Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
Lokalizacja: 64-980 trzcianka
Kontaktowanie:

Re: Witam ;)

Post autor: rafalgb » 2012-01-06, 01:22

to my cie witamy kolego w naszych szeregach :)
ładna garbuska ja do mojej tez założę prosta kierownice z prosta ładniej dla mnie wygląda :)
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa :)

Awatar użytkownika
konter
Posty: 154
Rejestracja: 2009-06-19, 03:07
GG: 1155228
Moje maszyny: B1 '69
B3 '77
Lokalizacja: Węgrów, Piastów
Kontaktowanie:

Re: Witam ;)

Post autor: konter » 2012-01-06, 01:44

zwoli pisze:No więc tak przedstawię krotka historie motocykla.Został kupiony w 1974, jeździł 3 lata, po czym dziadek kupił malucha ;d Motor po prostu z drogi został odstawiony do garażu i tak stał długo, długo nie odpalany stał. Jakieś 3 lata temu dostałem go ja, a że byłem za młody na poważne podejście do sprawy, z powodu nie sprawnej stacyjki instalacja została tak przerobiona, aby palił bez niej ale z akumulatorem. Ja zrobiłem nim kilka kilometrów, po czym został odstawiony bo strasznie dymił, miał mało mocy itp. Teraz, kiedy do tego do rosłem i finansowo, i psychicznie pragnę, przywrócić mu idealny stan, zając się instalacją. Nie ma świateł z powodu braku stacyjki, pali ale moim zdaniem silnik nie pracuje jak powinien.Pomału bd doprowadzał go do stanu idealnego,a po tym co opowiadał dziadek, od nowości była w nim wymieniona tylko tylna opona oraz korbowód.Przez ten cały czas motor stał w garażu, a więc felgi i inne elementy chromowane również potrzebują interwęcji.Zdjęcia motoru dodam. Oczywiście nie ma się czym zachwycać aktualnie, ale bd widać ile zrobiłem, jak skończę renowację.Do motocykla posiadam papiery i jakieś książeczki jedna żułta !!! serwisowa książka chyba i następna jakaś związana z opisem technicznym motoru i jego naprawami.
Ja również bardzo się cieszę, że kolega po dziadku dostał - sam tak miałem. Wiem jaka to radość. Cieszę się, że kolega do nas dołączył. Ale na litość - niech kolega zmieni przeglądarkę internetową na Operę, lub Chrome. Te przeglądarki na pewno podkreślają błędy ortograficzne od razu. Można od razu je poprawić. Pisanie poprawną polszczyzną nie boli :) Nie to, że jestem jakimś fanatykiem ortografii (sam niejednokrotnie popełniam błędy), ale sam spójrz, ja fatalnie czyta się coś takiego. Znaki polskie (ą,ę,ś,ć itp) oraz interpunkcyjne też lubią być używane :) No niech sam kolega zobaczy.
moja M06B1 obecnie i przed remontem

zwoli
Posty: 22
Rejestracja: 2011-10-26, 19:58
GG: 319171
Moje maszyny: wsk 175
Lokalizacja: Kępno
Kontaktowanie:

Re: Witam ;)

Post autor: zwoli » 2012-01-07, 00:28

Przepraszam ;D moje kaleczenie języka już się nie zdarzy ;D a fotki obiecuję jutro z rana wstawić bo dziś już myślę tylko o spaniu ;)

Awatar użytkownika
konter
Posty: 154
Rejestracja: 2009-06-19, 03:07
GG: 1155228
Moje maszyny: B1 '69
B3 '77
Lokalizacja: Węgrów, Piastów
Kontaktowanie:

Re: Witam ;)

Post autor: konter » 2012-01-07, 09:56

dziękuję :) Tak jak mówię - nie to, żem fanatyk, ale każdemu chyba czytało by się lepiej :). Czekam na fotki :)
moja M06B1 obecnie i przed remontem

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości