WSK MO6-Z2

Odpowiedz
ignac
Posty: 4
Rejestracja: 2012-04-14, 15:10
GG: 0
Moje maszyny: wsk M06-Z2
Lokalizacja: Zadzim
Kontaktowanie:

WSK MO6-Z2

Post autor: ignac » 2012-04-15, 16:03

Witam serdecznie wszystkich, jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość, mam problem (szczęście) jakim jest nabyta przeze mnie WSK nie wiem co z nią zrobić odrestaurować sprzedać zostawić tak jak jest...... nie jestem w tych tematach biegły nie wiem "z czym sie to je" baza nie jest zła moim zdaniem co Wy na ten temat sądzicie....... jeśli restaurować to od czego zacząć.... Pozdrawiam wszystkich
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 127
Rejestracja: 2011-07-29, 09:38
GG: 39451236
Moje maszyny: Narcyz 81r
Lokalizacja: K.Mławy
Kontaktowanie:

Re: WSK MO6-Z2

Post autor: Jędrek » 2012-04-15, 17:08

Masz papiery na nią ?
Czwóra Me Gusta :]

ignac
Posty: 4
Rejestracja: 2012-04-14, 15:10
GG: 0
Moje maszyny: wsk M06-Z2
Lokalizacja: Zadzim
Kontaktowanie:

Re: WSK MO6-Z2

Post autor: ignac » 2012-04-15, 17:29

jest pełny komplet z fakturą zakupu itp

Awatar użytkownika
chomik
Posty: 343
Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750
Lokalizacja: Solniki Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK MO6-Z2

Post autor: chomik » 2012-04-15, 17:59

Jeśli masz małe pojęcie o tym, to lepiej sprzedaj komuś, kto się na tym zna lepiej ;)
I kup sobie popularną B3 do nauki :D
Bo tej szkoda by zepsuć ;-)

PS
Ile byś za nią chciał? ;>

ignac
Posty: 4
Rejestracja: 2012-04-14, 15:10
GG: 0
Moje maszyny: wsk M06-Z2
Lokalizacja: Zadzim
Kontaktowanie:

Re: WSK MO6-Z2

Post autor: ignac » 2012-04-15, 18:11

nie wiem, nie mam pojęcia nie siedzę w tym już pisałem........znalazłem części nominalne nowe do zetki i silnik może wyjść około 1300zł wszystko nowe łącznie z karterami... i waham się......

Awatar użytkownika
chomik
Posty: 343
Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750
Lokalizacja: Solniki Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK MO6-Z2

Post autor: chomik » 2012-04-15, 18:20

Zastanów się i daj znać jakby co :D
Na PW nawet ;)

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK MO6-Z2

Post autor: Skinder » 2012-04-15, 18:24

Działaj przy niej. Super baza do restaurowania, pomocy na forum nikt Ci nie odmówi!

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 305
Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
GG: 7482920
Moje maszyny: WSK M06-64
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK MO6-Z2

Post autor: jarek » 2012-04-15, 18:30

Moim zdaniem jest to cenny model i warto ją sobie zostawić zwłaszcza, że jest w miarę kompletna, co znacznie ułatwia sprawę w dodatku są papiery więc naprawdę miodzio :-) , jeśli nie jesteś pewien swoich sił to na forum znajdziesz pomoc, ja proponuję zacząć od lektury viewtopic.php?t=10338&p=493493#p493493. Jeśli podejmiesz się renowacji tego motoru to miej na uwadze to, że koszt ten będzie oscylował w 3 krotnej wartości jaką przedstawia ją teraz czyli koło 6000zł, myślę że w tej granicy powinieneś się zamknąć a my będziemy mogli przyznać, że jest to naprawdę odrestaurowany motocykl :ok:
Więc przemyśl tą sprawę i możemy zacząć działać ;-)

Awatar użytkownika
Tomekk
Posty: 367
Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
GG: 8565479
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: WSK MO6-Z2

Post autor: Tomekk » 2012-04-15, 18:36

A więc witam nowego użytkownika, moim zdaniem, NIE SPRZEDAWAJ!!!!!! jeżeli ją teraz sprzedasz to potem na 100% będziesz tego żałował!! Naucz się powolutku, nie śpiesz się wszystko powoli wyjdzie trzeba tylko chcieć. Ja się za bardzo nie znałem i nie znam ale kupiłem B3 i się uczę, życzę powodzenia w remoncie!! Jeżeli tylko będziesz potrzebował pomocy to na forum jest wiele osób które Ci chętnie pomogą.

ignac
Posty: 4
Rejestracja: 2012-04-14, 15:10
GG: 0
Moje maszyny: wsk M06-Z2
Lokalizacja: Zadzim
Kontaktowanie:

Re: WSK MO6-Z2

Post autor: ignac » 2012-04-15, 19:17

no to decyzja zapadła ODBUDOWA a efekt już dziś widać żona krzywo na mnie patrzy a mój dwumiesięczny syn bez zmian cały czas się cieszy, od jutra się biorę za rozebranie w doby mak mam tylko pytanie ratować stary silnik czy składać nowy z nominalnych części
dziękuje Wam i pozdrawiam.....

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK MO6-Z2

Post autor: Skinder » 2012-04-15, 19:25

Słuchaj, jeżeli silnik będzie niedojechany - tj kartery będą miały dobre gniazda, gwinty, nie będą powyszczerbiane itd. To jak najbardziej wymiana łożysk, simmeringów, zrobienie wału, tłok, szlif, sprzęgiełko i już. Tłoki tylko gorzyckie czyli z PRL, poczytasz o tym na forum. Łożyska współczesne, jakieś firmowe. Ceny za usługi typu wymiana korby/szlif itd są różne, musisz się zorientować jak to u Ciebie wygląda. Powodzenia :)

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 686
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: WSK MO6-Z2

Post autor: zmyngut » 2012-04-15, 19:50

Skinder pisze:Słuchaj, jeżeli silnik będzie niedojechany - tj kartery będą miały dobre gniazda, gwinty, nie będą powyszczerbiane itd. To jak najbardziej wymiana łożysk, simmeringów, zrobienie wału, tłok, szlif, sprzęgiełko i już. Tłoki tylko gorzyckie czyli z PRL, poczytasz o tym na forum. Łożyska współczesne, jakieś firmowe. Ceny za usługi typu wymiana korby/szlif itd są różne, musisz się zorientować jak to u Ciebie wygląda. Powodzenia :)
Witam. Posłuchaj Kolegi bo warto :-) on wie co mówi. A krzywym patrzeniem żony to się nie przejmuj- baby tak mają i tego nie zmienisz (o wiem co piszę)- pozostaje przyzwyczaić się albo nie patrzeć w tamtą stronę :mrgreen: . A z odbudową to nie wyścigi -nikt Ciebie poganiał nie będzie. Przed "rozbieraniem w drobny mak" proponuję zrobić sobie jak najwięcej zdjęć motorka (całości jak i poszczególnych elementów)- bo za rok jak przyjdzie do składania to różnie może być. Powodzenia

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 305
Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
GG: 7482920
Moje maszyny: WSK M06-64
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK MO6-Z2

Post autor: jarek » 2012-04-15, 20:21

Prawidłowa decyzja
Proponuję abyś zaczął od remontu silnika, później wstaw go do ramy i spróbuj trochę pojeździć, gwarantuję Ci, że jak zrobisz choć 1km to od razu motywacja wzrośnie i będziesz się pukał w głowę jak pomyślisz sobie, że wcześniej chciałeś ją sprzedać :mrgreen:

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości