z bandita na WSK M21W2 Wojtii

Odpowiedz
bandit
Posty: 4
Rejestracja: 2012-08-17, 23:25
GG: 0
Moje maszyny: Suzuki Bandit '99
Suzuki GSXR 600 '00
WSK 125
Lokalizacja: gorzow
Kontaktowanie:

z bandita na WSK M21W2 Wojtii

Post autor: bandit » 2012-09-09, 22:23

witajcie. żydowskim targiem ostatnio ożeniłem bandita ale na otarcie łez kupiłem takie cudo. ogólnie zawsze lubiłem klasyki po przerobieniu kilku ETZ oraz junaka (tylu ludzi je zachwala okazał się kompletnym niewypałem z uwagi na bardzo drogie już części i kiepską trwałość) przyszedł czas na WSK. plan jest oczywiście jak zawsze ambitny zrobić na zicher tymbardziej, że trafiłem naprawde ciakawy egzemplarz z przebiegiem 7 kkm. wszystko wygląda całkiem dobrze chociaż jak wiadomo nie zarejestrowałem się tu bezinteresownie bo iskry brak ;/ cewka przewód wysokiego napięcia świeca w porządku. bezpiecznik też odkreciłem dekiel po prawej stronie silnika szczotka jest styki czyste a iskry nie ma. nie wiadomo też czemu stacyjka w jednym położeniu pali się pozycja z przodu w drugim podświetlenie zegara ale świateł włączyć nie idzie w żadnym. jakby ktoś umiał pomóc będe wdzięczny ewentualnie prosze o krytyczne uwagi względem motocykla co jest nieoryginalne etc. z góry dziękować i lewa w górę ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
szymon_wolebez
Posty: 416
Rejestracja: 2012-08-22, 14:01
GG: 0
Moje maszyny: kiedyś - WSK 175 Kobuz z 1982
obecnie - Honda Transalp 650
Lokalizacja: Korsyka- Francja
Kontaktowanie:

Re: z bandita na WSK M21W2 Wojtii

Post autor: szymon_wolebez » 2012-09-10, 00:26

Światło masz zasilane z prądnicy z oddzielnej cewki (to nie MZ, że sobie zaświecisz ;-) ). Jak silnik nie pracuje to i brak światła.
Postojowe masz z akumulatora i są na pozycji od 2 do 4 stacyjki. Na 1 masz sam zapłon na 2 masz światła na 3 chyba światła i przy instalacji 6V dodatkowa cewka ładowania a na 4 same postojowe.

Sprawdź czy działa ci klakson, jest on podpięty pod zapłon i jak masz sygnał to wiesz, że idzie prąd też na cewkę.
Może to być stacyjka, kondensator albo gdzieś urwany przewód. Sprawdź czy nie ma gdzieś zwarcia na samym przerywaczu (czy faktycznie rozwiera).

Awatar użytkownika
krzysiek127
Posty: 136
Rejestracja: 2011-07-15, 22:34
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: z bandita na WSK M21W2 Wojtii

Post autor: krzysiek127 » 2012-09-10, 18:54

jest bardzo ladna mimo lichych zdjec. nieoryginalna lampa przednia i brakuje gum na zbiorniku.

BrryM
Posty: 36
Rejestracja: 2012-06-25, 17:38
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 175 79r.
Lokalizacja: Szastarka
Kontaktowanie:

Re: z bandita na WSK M21W2 Wojtii

Post autor: BrryM » 2012-09-10, 19:41

Weź do ręki woltomierz, i sprawdź po wszystkich stykach i przewodach czy masz przepływ prądu. ;-)

bandit
Posty: 4
Rejestracja: 2012-08-17, 23:25
GG: 0
Moje maszyny: Suzuki Bandit '99
Suzuki GSXR 600 '00
WSK 125
Lokalizacja: gorzow
Kontaktowanie:

Re: z bandita na WSK M21W2 Wojtii

Post autor: bandit » 2012-09-11, 20:12

dzieki panowie za cieple slowa. co do gum to jasna sprawa ze jednej brakuje ale kosmetyke zostawiam na koniec narazie trzeba dojsc do ladu z pradem. akumulator mam 12V. no nic pozagladam jeszcze z miernikiem moze rzeczywiscie gdzies prad ginie na ukladzie. zyczcie mi siły:) pozdrawiam.

Awatar użytkownika
SEBA
Posty: 283
Rejestracja: 2008-05-27, 22:37
Moje maszyny: WSK M21W2 x2
Čezet 350 472.6
Lokalizacja: Hajnówka
Kontaktowanie:

Re: z bandita na WSK M21W2 Wojtii

Post autor: SEBA » 2012-09-13, 22:39

Lampa przednia jest jak najbardziej oryginalna.

Awatar użytkownika
krzysiek127
Posty: 136
Rejestracja: 2011-07-15, 22:34
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: z bandita na WSK M21W2 Wojtii

Post autor: krzysiek127 » 2012-09-16, 11:52

Jesli chodzi o wsk i bandit.. to wg mnie, m21w2 to wlasnie taki PRL Bandit. Krecil sie dobrze, miał nienajgorsze osiagi i moc.
oczywiscie traktujcie moja wypowiedz z przymrużeniem oka, subiektywna bo miłosnika.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4116
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: z bandita na WSK M21W2 Wojtii

Post autor: AudioBas » 2012-09-30, 11:37

Miałem Horneta 600 (Hornet Bandit Fazer - jedna półka) i tam jechałem w trase 200 km i dupy nie czułem musiałem zatrzymywać się kilka razy.

Mam WSK 125/175 jadę 440 km i robię 4-5 razy postój, wysypiam się i kolejne 440 km. Wracam do domu i mam ochotę znowu przejechać się 500 km :D
Więc wygodniej o wiele!
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości