Kartery nie do pary

Tematy nie pasujące do pozostalych dzialów
Zablokowany
grabarz85
Posty: 4
Rejestracja: 2012-11-15, 20:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 1979r
Lokalizacja: lubelskie, okolice Międzyrzeca Podlaskiego
Kontaktowanie:

Kartery nie do pary

Post autor: grabarz85 » 2012-12-11, 14:24

W swoim garażu posiadam trochę części do wsk 125 i chciałbym złożyc silnik. Mam kilka karterów, ale niestety numery nie zgadzają się... (nie są z tej samej pary). Co może się stać jak złożę silnik na tych karterach ??

Awatar użytkownika
rafalgb
Posty: 479
Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
GG: 6822956
Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
Lokalizacja: 64-980 trzcianka
Kontaktowanie:

Re: Kartery nie do pary

Post autor: rafalgb » 2012-12-11, 14:44

Nie jest zalecane składanie silnika na karterach nie od pary ale z braku części składa sie i sie jeździ mogą szybciej zużyć sie łożyska walu. poza tym powinno być ok.
tak w ogóle zapraszamy do powitalni napoisz coś o sobie viewtopic.php?f=74&t=29
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa :)

Awatar użytkownika
Oktan175
Posty: 399
Rejestracja: 2012-11-23, 18:14
GG: 0
Moje maszyny: WSK B3 , M21 W2
Lokalizacja: Lubelskie
Kontaktowanie:

Re: Kartery nie do pary

Post autor: Oktan175 » 2012-12-11, 17:14

Ryzykujesz że trzeci bieg będzie wyskakiwał .

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: Kartery nie do pary

Post autor: Skinder » 2012-12-11, 17:27

Oktan175 pisze:Ryzykujesz że trzeci bieg będzie wyskakiwał .
A co ma piernik do wiatraka ?

Awatar użytkownika
Adrian.
Posty: 247
Rejestracja: 2012-04-26, 14:42
GG: 11487935
Moje maszyny: Jawa 350
WSK 2xM06B3
Lokalizacja: Okolice Szczytna
Kontaktowanie:

Re: Kartery nie do pary

Post autor: Adrian. » 2012-12-11, 18:52

Witam , ja w swojej b3 jeżdżę na karterach nie do pary , bo w poprzednim karterze (od strony magneta) miałem zerwane gwinty od pokrywy. Przejechane jakieś 1500-2000 km i niestety wypada 3... Ale Moim zdaniem nie jest to wina karteru a raczej coś ze skrzynią , czy też tulejkami w karterach . Po nowym roku będę rozbierał ponownie silnik i zobaczę poszczególne zużycie elementów i powrócę do starego karteru. Oczywiście teraz jeśli miałbym wymieniać karter nie zrobiłbym tego , tylko zastosowałbym tulejki redukujące gwint ewentualnie ponowne zasmarkanie otworów i nagwintowanie u specjalisty. Więc jak widać można jeździć na karterach nie do pary .

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Kartery nie do pary

Post autor: Sebastian440 » 2012-12-11, 20:59

Nie osiowość skrzyni jest bardzo możliwa przy zastosowaniu innych połówek. Nie wspominam o wale. Temat nie warty wałkowania i testowania. Temat zamykam.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości