Ile kosztuje kompletny remont silnika?
- kamil355
- Posty: 13
- Rejestracja: 2007-08-04, 23:22
- GG: 0
- Lokalizacja: Braniewo
- Kontaktowanie:
Ile kosztuje kompletny remont silnika?
ile kosztuje remont silnika 125
wszystko
uszczelki
łożyska
simeringi
łożysko na korbowodzie
kliny
tłok
pierścienie
ile to kosztuje??
wszystko
uszczelki
łożyska
simeringi
łożysko na korbowodzie
kliny
tłok
pierścienie
ile to kosztuje??
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Wejdz sobie na http://www.skuterdebica.hg.pl spisz sobie wysztkie ceny i dodaj do siebie
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
- kamil355
- Posty: 13
- Rejestracja: 2007-08-04, 23:22
- GG: 0
- Lokalizacja: Braniewo
- Kontaktowanie:
na http://www.skuterdebica.hg.pl niema łożsk
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
- kamil355
- Posty: 13
- Rejestracja: 2007-08-04, 23:22
- GG: 0
- Lokalizacja: Braniewo
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Tłok kosztuje 11 zł, orginał 28 zł, pierścionki to koszt ok 4 zł, simmeringi w hydraulicznym po 60 gr, komplet uszczelek 7 zł, a łożysko nie wiem
ps. takie ceny są u mnie nie wiem jak gdzie indziej.
ps. takie ceny są u mnie nie wiem jak gdzie indziej.
Ostatnio zmieniony 2007-10-27, 21:33 przez Wężu, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
- kamil355
- Posty: 13
- Rejestracja: 2007-08-04, 23:22
- GG: 0
- Lokalizacja: Braniewo
- Kontaktowanie:
a jak sie czyść tłumik
czy http://moto.allegro.pl/item260118771_cr ... ostka.html taka kostka by była dobra do mojej wski
kto wie ile kosztuje malowanie proszkowe ??
błotników i baku
czy http://moto.allegro.pl/item260118771_cr ... ostka.html taka kostka by była dobra do mojej wski
kto wie ile kosztuje malowanie proszkowe ??
błotników i baku
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
- kamil355
- Posty: 13
- Rejestracja: 2007-08-04, 23:22
- GG: 0
- Lokalizacja: Braniewo
- Kontaktowanie:
a to http://moto.allegro.pl/item261347360_op ... ostka.html
???
wiem wiem jestem troche w tym ciemny
???
wiem wiem jestem troche w tym ciemny
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Ta też jest zła http://www.allegro.pl/item256251722_cro ... m_022.html Ta powinna być dobra. Chodz nie wiem czy jest sens zakładać kostę bo z Wueski 125 crossa nie zrobi bo silnik za słaby. Jak nie wierzysz to spytaj się Vipera on miał w VRC silnik od Wueski.
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
coś mi się zdaje że kolega ma w planach budowę kolejnego wueskokrosa , pozwolę sobie zacytować słowa pewnego użytkownika polmotu które moim zdaniem są jak najbardziej trafne do takiej sytuacji
brzmiało to mniej więcej w ten sposób , chyba że plany są inne wtedy olej tego posta jeśli jednak nie zastanów się po co ci to , zrobisz remont a w terenie długo ci i tak nie pociągnie a na dodatek będzie gówno warta , a gdy powrócisz do oryginału z całą pewnością zyska na wartościz wueski cross jak z pizdy gwóźdź
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
A ja przytoczę jeszcze jeden cytat:
ps. jesli coś przestawiłem w cytacie to przepraszam.
Jeśli zamierzasz zrobić z niej corssa to uwierz mi że nie ma sensu lepiej juz kupic za 2 stówy gotowca niż niszczyć kolejny zabytek.Z Junaka Ch*j nie chopper, Z WSK'i ci*a nie cross.
ps. jesli coś przestawiłem w cytacie to przepraszam.
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 2007-09-09, 12:38
- Lokalizacja: opolskie,opole
- Kontaktowanie:
hehe moje słowa,sam miałem crossa z wsk 125 i powiem ci ze silnik jest słaby,jak mu zmienisz przełozenia zeby miał troszku mocy to poleci ci max 50kmh,przechodziłem to u siebie
i teraz zrobiłem kapitalke silnika z wsk wyszło mi to 50 zł,wypucowałem i postawiłem na szafke w garazu i niech czeka na lepsze czasy,a do crossa wsadzam silnik 14 konny wysokoobrotowy z mińska 125 92rok,takze wierz mi silnik od wsk nie zabardzo sie do tego nadaje,chociaz na początek nie jest zły,ale szybko ci sie znudzi
i teraz zrobiłem kapitalke silnika z wsk wyszło mi to 50 zł,wypucowałem i postawiłem na szafke w garazu i niech czeka na lepsze czasy,a do crossa wsadzam silnik 14 konny wysokoobrotowy z mińska 125 92rok,takze wierz mi silnik od wsk nie zabardzo sie do tego nadaje,chociaz na początek nie jest zły,ale szybko ci sie znudzi
- Viper
- Posty: 125
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:12
- GG: 0
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontaktowanie:
Jak robisz crossa to pewnie podnosisz tył, podniesiesz tył - musisz dawać jakiś ślizg łańcucha żeby nie szlifował wahacza, dasz ślizg - będą opory tarcia, będą opory tarcia - straci moc. Ja w VRC miałem tak że jak jeździłem na trasy na szose, to podejżewam że na oryginalnych przełożeniach nie przekraczałem 50km/h a jak motor zobaczył górkę chociaż z kilometra od razu zwalniał. Jazda powinna być przyjemna a zrobiła sie tak uciążliwa że aż mi sie nie chciało siadać na na motor. Kostka aż tak duzo mocy nie zabiera jak sie wydaje. Ja miałem kostke 110x90x18 (chyba) i do tego zębatke 11z z przodu i byłem zadowolony.
- Firewall
- Posty: 225
- Rejestracja: 2007-01-02, 18:38
- GG: 0
- Lokalizacja: Tychy
- Kontaktowanie:
- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Wiecie S01 to konstrukcja lat 30`, W2B 60` a do którego produkowano pisać chyba nie muszę bo szczerze mówiąc aż wstyd tak przestarzałe konstrukcje tyle czasu produkować :>
silnik MZtki to nowocześniejszy motocykl w porównaniu do silników wcześniej wymienionych, poza tym 21KM przy 7KM robi swoje..
Ja w WSK nie szukam mocy, a pasję i sentyment do polskiego sprzętu. Mogłem kupić MZ. Silnik WSK jest jaki jest, kupiłem bo chciałem, wady znam, zalety też. Moc również. W WSK niczego więcej nie szukam niż frajdę jeżdżenia czymś takim po szosach w mieście i za nim
silnik MZtki to nowocześniejszy motocykl w porównaniu do silników wcześniej wymienionych, poza tym 21KM przy 7KM robi swoje..
Ja w WSK nie szukam mocy, a pasję i sentyment do polskiego sprzętu. Mogłem kupić MZ. Silnik WSK jest jaki jest, kupiłem bo chciałem, wady znam, zalety też. Moc również. W WSK niczego więcej nie szukam niż frajdę jeżdżenia czymś takim po szosach w mieście i za nim
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Myślę dokładnie tak samo Wg moich szacunków na remont pójdzie tyle pieniędzy ze spokojnie mógłbym kupić ładną ETZ:)Ja w WSK nie szukam mocy, a pasję i sentyment do polskiego sprzętu. Mogłem kupić MZ. Silnik WSK jest jaki jest, kupiłem bo chciałem, wady znam, zalety też. Moc również. W WSK niczego więcej nie szukam niż frajdę jeżdżenia czymś takim po szosach w mieście i za nim
- Firewall
- Posty: 225
- Rejestracja: 2007-01-02, 18:38
- GG: 0
- Lokalizacja: Tychy
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości