Wsk B3 125

Odpowiedz
dawidjachim
Posty: 7
Rejestracja: 2013-02-14, 16:40
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Romet kadet
Zundapp cross
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontaktowanie:

Wsk B3 125

Post autor: dawidjachim » 2013-02-15, 09:09

Witam. Moją "wiesię" kupiłem w opłakanym stanie. Minęło trochę czasu za nim się za nią wziąłem.
Koszta całkowite to 3 tyś zł. wraz z rejestracją miała ona wymienianą praktycznie każdą część. Zostało tylko zarejestrować i podłączyć przednie światła reszta jest. Z przednimi walczę walczę i nie mogę sobie poradzić. Wsk po remoncie przejechała w spokojnym tępie 500 km po czym zmieniłem olej w silniku. Wrzucam filmik by nie zaśmiecać zdjęciami.
Ps. W ciągu prac najbardziej byłem dumny z siedzenia które kupiłem za 50 zł a było ono nowe zapakowane oryginalnej folii i leżało bardzo długo u takiego pana :D
https://www.youtube.com/watch?v=chPMRgd0LXM

Seba_830
Posty: 176
Rejestracja: 2012-08-14, 12:39
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Mz 250
Jawa 50
Motorynka
Lokalizacja: Stanisławów
Kontaktowanie:

Re: Wsk B3 125

Post autor: Seba_830 » 2013-02-15, 11:17

Zarąbista maszynka. :shock:

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: Wsk B3 125

Post autor: piotrBe » 2013-02-15, 18:34

Pogratulować!! tylko mam kilka ale (ktoś musi zhejtować :evil: )

- musisz dorobić blaszkę która jest między setem a obejmą dużą tłumika ;) (patrz nawet u mnie w podpisie "top" o jaką chodzi)
- poprowadzić jak należy linke gazu :!:
- poprowadzić jak należy kable od silnika :!: bo spalisz wiązkę od kolanka
- poprowadzić jak należy linke sprzęgła :!: jw
- przestawić o jeden ząbek w lewo kopniak i pilnować by był dokręcony (później się dziwią że wszystkie dekle zajechane od śruby :roll: )

tak to gites majonez, palce lizać....

dawidjachim
Posty: 7
Rejestracja: 2013-02-14, 16:40
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Romet kadet
Zundapp cross
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontaktowanie:

Re: Wsk B3 125

Post autor: dawidjachim » 2013-02-15, 19:34

Ha ha rozwaliłeś mnie tymi szczegółami ale spokojnie jestem otwarty na rady które pomagają.
Napisz mi na priv jak poprowadzić linki od gazu i sprzęgła. I wrzuć zdjęcie z bliska tej blaszki bo nie widzę na twoich zdjęciach.
Co do kabli może są źle ale nic im nie grozi sprawdziłem to. Nie zauważyłeś ramki lampy przedniej pomalowanej na czarno :P.

Awatar użytkownika
fazerofz6y
Posty: 537
Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne
Lokalizacja: scotland
Kontaktowanie:

Re: Wsk B3 125

Post autor: fazerofz6y » 2013-02-15, 20:34

Ladnie wyszla ta wiesia Gratuluje kolejna WSK dostala nowa szanse i nowe zycie tylko tak dalej.
A gdzie chromowales ?

Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 854
Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
GG: 4657132
Moje maszyny: Jubilat
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: Wsk B3 125

Post autor: Jakub » 2013-02-15, 21:01

Naprawdę nieźle :-)
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb

dawidjachim
Posty: 7
Rejestracja: 2013-02-14, 16:40
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Romet kadet
Zundapp cross
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontaktowanie:

Re: Wsk B3 125

Post autor: dawidjachim » 2013-02-16, 10:13

Kierownica tłumik obręcze nowe a resztę kupiłem w dobrym stanie.

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: Wsk B3 125

Post autor: peter125-175 » 2013-02-16, 10:43

Ładnie wygląda.

Awatar użytkownika
Mateuszm08
Posty: 79
Rejestracja: 2009-09-13, 12:52
Moje maszyny: WueSKi ;)
Lokalizacja: Laski k.Turku (Wielkopolska)
Kontaktowanie:

Re: Wsk B3 125

Post autor: Mateuszm08 » 2013-02-16, 11:07

Kawał dobrej roboty ;-)
WSK

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: Wsk B3 125

Post autor: piotrBe » 2013-02-16, 22:36

A bede pisać PW.

linki.jpg
- żółte to gaz, biegnie przy ramie z prawej strony, nad "uchem nocowania baku", zakładasz bak i linka zamocowoana, bez żadnych opasek czy zipków(tretytek)
- zielone to sprzęgło, biegnie pod kolankiem
- błekitny to prąd z silnika
blaszka.jpg
Lepszej foty nie mam a też obecnie nie chce mi się schodzić na dół. Zobacz u Audio w temacie o jego 125 może tam będzie widać na jednej z pośród miliona fot ;D

szukaj szukaj a znajdziesz


Napisał byś jaki zakres prac wykonałeś (piaskowanie czy szlifowanie (itp) starej powłoki lakierniczej, akryl czy proszek, odnowienie kół czy nie, polerki/piach/szkiełko itp itd) Trochę rozwiń temat ;P

Co do czarnej oprawki klosza, występowały takie i mam taką jedną trochę obdrapaną ;p

Pozdro
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

dawidjachim
Posty: 7
Rejestracja: 2013-02-14, 16:40
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Romet kadet
Zundapp cross
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontaktowanie:

Re: Wsk B3 125

Post autor: dawidjachim » 2013-02-17, 14:17

A więc farby się pozbyłem specjalną chemią resztę ktora nie zeszła to szczotka druciana na "fleksa" ale bardzo delikatna. Rama malowana proszkowo. Reszta czarny akryl pistoletowo. Co do kół nowe obręcze nowe szprychy. Bębny potraktowałem szczotką z delikatnych drucików złotych na szlifierce(Wiem że z czasem ześniedzieją ale taki urok alu). Kapy silnika wysyłałem do polerowania.
Tak jak mówiłem zostało podłączyć przód światła.
Mam problem bo przednia żarówka za cholerę nie świeci. Robiąc nawet na krótko to gdy podłącze małą Zarówkę na krótko do cewki świetlnej to świeci a duża no nie chce. Nowa instalacja nowa stacyjka.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości