M06-64 1964 by adamson

Awatar użytkownika
adamson
Posty: 49
Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
GG: 0
Moje maszyny: m06-64
Lokalizacja: Przasnysz
Kontaktowanie:

M06-64 1964 by adamson

Post autor: adamson » 2013-02-20, 18:47

Witam. Przedstawiam sprzęta po piaskowaniu , szkiełkowaniu, malowaniu proszkowym i w trakcie montowania i rozmieszczania instalacji. Wszystkie śruby, nakrętki itd są wymienione na takie ze stali A2. Dorobione mocowanie cewki, regulatora, modułu i przerywacza kierunków. Nówki opony, felgi i szprychy. Cylek niestety alu, ale dzielnie pracuje.
Amortyzatory przód i tył zregenerowane, w tylnych szklanki z kwasówki. Napinacze łańcucha także wycięte z kwasiaka.
Wahacz również zregenerowany, wytoczone tulejki i wstawiona kalamitka do smarowania. Błotniki zakonserwowane od spodu tzn "barankiem". Kierownica i kilka elementów od ponad miesiąca w chromowaniu. Zamiast standardowych kulek wstawione łożyska stożkowe w główce ramy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2013-02-20, 22:57 przez adamson, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: M06-64 1964 by adamson

Post autor: Łukasz S. » 2013-02-20, 22:18

Witam posiadacza mojego ulubionego modelu WSKi :-> Co do motorku widzę, że urok 64ki Cię nie oczarował i poszedłeś w chromowane elementy :) Tylna zębatka surowa? Będzie rdzewieć :-( CDI super, silniczek tak jak u mnie (zrób coś z głowicą jeszcze). Ogólnie wszystko zmierza w dobrym kierunku, oby tak dalej!

PS Obręcze kupowałeś nowe?

PS2: Podeślij mi na PW numerki z tabliczki znamionowej, bo masz ciekawy rocznik.
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
adamson
Posty: 49
Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
GG: 0
Moje maszyny: m06-64
Lokalizacja: Przasnysz
Kontaktowanie:

Re: M06-64 1964 by adamson

Post autor: adamson » 2013-02-20, 22:48

Zębatka ocynk, obręcze nowe.;) Chromy dlatego, ponieważ stare podzespoły nie nadawały się do regeneracji, a przy okazji jest ładniej.
A co z głowicą?
W przyszłości dam do wytoczenia w tłoku poniżej pierścieni wybranie 0,3 mm dla lepszego smarowania :mrgreen:

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: M06-64 1964 by adamson

Post autor: peter125-175 » 2013-02-20, 23:20

Głowicę daj do szkiełkowania.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4117
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: M06-64 1964 by adamson

Post autor: AudioBas » 2013-02-21, 01:03

CDI na oryginalnej podstawce?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
adamson
Posty: 49
Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
GG: 0
Moje maszyny: m06-64
Lokalizacja: Przasnysz
Kontaktowanie:

Re: M06-64 1964 by adamson

Post autor: adamson » 2013-02-21, 07:01

AudioBas pisze:CDI na oryginalnej podstawce?
Tak, oryginalnej od WSK. :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
adamson
Posty: 49
Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
GG: 0
Moje maszyny: m06-64
Lokalizacja: Przasnysz
Kontaktowanie:

Re: M06-64 1964 by adamson

Post autor: adamson » 2013-02-24, 09:44

Od jakiego modelu jest ten licznik? Chwilowo montuję właśnie ten.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: M06-64 1964 by adamson

Post autor: z-tomek » 2013-02-24, 12:29

Co to za niebieska żarówka? To w ogóle będzie świecić wystarczająco mocno aby w nocy oświetlić drogę ?
Przy CDI może pokusisz się o stacyjkę na inny kluczyk? Choć jeśli motor ma być jak najbardziej do oryginału zbliżony to nie warto zmieniać stacyjki wueskowej ;-)
Ładna maszyna będzie .Powodzenia czekam na efekt końcowy i trzymam kciuki

Awatar użytkownika
adamson
Posty: 49
Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
GG: 0
Moje maszyny: m06-64
Lokalizacja: Przasnysz
Kontaktowanie:

Re: M06-64 1964 by adamson

Post autor: adamson » 2013-02-24, 12:34

z-tomek pisze:Co to za niebieska żarówka? To w ogóle będzie świecić wystarczająco mocno aby w nocy oświetlić drogę ?
Przy CDI może pokusisz się o stacyjkę na inny kluczyk? Choć jeśli motor ma być jak najbardziej do oryginału zbliżony to nie warto zmieniać stacyjki wueskowej ;-)
Ładna maszyna będzie .Powodzenia czekam na efekt końcowy i trzymam kciuki
Ta niebieska to światło główne, świeci na bialutko i to ostro, oznaczenie 35W/35W. Dokładnie taka: http://dx.com/p/chuangyate-ba20d-35w-8l ... 12v-163469
Stacyjka jest zamontowana nowa, na zdjęciach ją z ukrycia delikatnie widać :mrgreen: , jednak stara też zostanie zamontowana. ;)

Awatar użytkownika
adamson
Posty: 49
Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
GG: 0
Moje maszyny: m06-64
Lokalizacja: Przasnysz
Kontaktowanie:

Re: M06-64 1964 by adamson

Post autor: adamson » 2013-03-14, 18:38

Co sądzicie o takim przełączniku kierunków i świateł oraz o gnieździe 12 V ? :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: M06-64 1964 by adamson

Post autor: piotrBe » 2013-03-14, 18:51

adamson pisze:Co sądzicie o takim przełączniku kierunków i świateł oraz o gnieździe 12 V ? :)

Dla mnie troche kijowo. Podpatrz u mnie, kierunki chyba nie muszą być w jednej lini z główną żarówką.
download/file.php?id=17227&mode=view

download/file.php?id=17226&mode=view
Będę obecnie wracać do zamontowania migaczy ;) Przód przyłapany za śruby z półki, jest o wiele dyskretniej, najlepiej pomaluj je na czarno.

Gniazdo ładowarki ja bym gdzieś ukrył - tak wiem nie ma wiele miejsca, skromniejszego nie było.

Przełącznik - zespolony = wygoda i ułatwienie życia. Wiadomo że nie ta epoka tak samo i kierunki u Ciebie jak i u mnie ;)


Składaj tak by Tobie się podobało i było wygodnie jeździć, ważne by wszelkie modernizacje łatwo zlikwidować i nie został po nich żaden ślad.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: M06-64 1964 by adamson

Post autor: Savier » 2013-03-14, 18:53

Nie do dwuramówki ;-)

Awatar użytkownika
adamson
Posty: 49
Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
GG: 0
Moje maszyny: m06-64
Lokalizacja: Przasnysz
Kontaktowanie:

Re: M06-64 1964 by adamson

Post autor: adamson » 2013-03-14, 19:02

Gniazdo ładowarki raczej wyleci, nie podoba mi się. ;) Zespolony prawdopodobnie zostanie , kierunki są w wersji roboczej i też pewnie zmienią miejscówkę.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4117
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: M06-64 1964 by adamson

Post autor: AudioBas » 2013-03-15, 10:19

Żeby te przełączniki zespolone miały ciut więcej z zabytków byłoby OK.
A od razu z gównianym skuterem mi się kojarzą..... :(
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: M06-64 1964 by adamson

Post autor: Łukasz S. » 2013-03-15, 15:47

Nie lepiej już od Charta albo Etki?
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
adamson
Posty: 49
Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
GG: 0
Moje maszyny: m06-64
Lokalizacja: Przasnysz
Kontaktowanie:

Re: M06-64 1964 by adamson

Post autor: adamson » 2013-03-24, 17:18

Prawie końcówka, zostały praktycznie szparunki na zbiorniku, ale tak trzeba czekać na wiosnę,to spokojnie zdążę. :-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Junak
Posty: 313
Rejestracja: 2009-06-29, 13:13
GG: 1339321
Lokalizacja: Łańcut
Kontaktowanie:

Re: M06-64 1964 by adamson

Post autor: Junak » 2013-03-25, 02:20

Ładna WSK .Kurde w tym roku wyjedzie trochę tych WSK odrestaurowanych .

Licznik masz od b1 .Może chciałbyś go sprzedać ? bo kompletuje teraz b1 z 69r i by mi sie przydał taki licznik !
Kupie części do Hondy CB 500 FOUR z lat 70 lub całą Honde !!! rafal.junak@gmail.com

Awatar użytkownika
adamson
Posty: 49
Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
GG: 0
Moje maszyny: m06-64
Lokalizacja: Przasnysz
Kontaktowanie:

Re: M06-64 1964 by adamson

Post autor: adamson » 2013-03-25, 08:35

Z chęcią pozbędę się tego licznika, ale dopiero wtedy, gdy znajdę odpowiedni do mojego modelu. ;) Poszukuję też sztywnej kopki startera.

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: M06-64 1964 by adamson

Post autor: krzysiek200 » 2013-03-26, 09:30

Jak przerabiałeś podstawke pod CDI. Masz jakieś fotki tej podstawki?

Awatar użytkownika
adamson
Posty: 49
Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
GG: 0
Moje maszyny: m06-64
Lokalizacja: Przasnysz
Kontaktowanie:

Re: M06-64 1964 by adamson

Post autor: adamson » 2013-03-27, 11:55

Tak wygląda podstawka.
No i zabieram się za kompletny remont drugiego silnika, naprawa (tulejowanie gniazd łożysk), podkowa itd, sprzęgło, będziecie chcieli jakieś foty?
PS. Silnik dziś pięknie zaćwierkał, światła są , ale ładowania brak, muszę poszukać błędu w instalacji. ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość