M06-64 1964 by adamson
- adamson
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
- GG: 0
- Moje maszyny: m06-64
- Lokalizacja: Przasnysz
- Kontaktowanie:
M06-64 1964 by adamson
Witam. Przedstawiam sprzęta po piaskowaniu , szkiełkowaniu, malowaniu proszkowym i w trakcie montowania i rozmieszczania instalacji. Wszystkie śruby, nakrętki itd są wymienione na takie ze stali A2. Dorobione mocowanie cewki, regulatora, modułu i przerywacza kierunków. Nówki opony, felgi i szprychy. Cylek niestety alu, ale dzielnie pracuje.
Amortyzatory przód i tył zregenerowane, w tylnych szklanki z kwasówki. Napinacze łańcucha także wycięte z kwasiaka.
Wahacz również zregenerowany, wytoczone tulejki i wstawiona kalamitka do smarowania. Błotniki zakonserwowane od spodu tzn "barankiem". Kierownica i kilka elementów od ponad miesiąca w chromowaniu. Zamiast standardowych kulek wstawione łożyska stożkowe w główce ramy.
Amortyzatory przód i tył zregenerowane, w tylnych szklanki z kwasówki. Napinacze łańcucha także wycięte z kwasiaka.
Wahacz również zregenerowany, wytoczone tulejki i wstawiona kalamitka do smarowania. Błotniki zakonserwowane od spodu tzn "barankiem". Kierownica i kilka elementów od ponad miesiąca w chromowaniu. Zamiast standardowych kulek wstawione łożyska stożkowe w główce ramy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2013-02-20, 22:57 przez adamson, łącznie zmieniany 1 raz.
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Witam posiadacza mojego ulubionego modelu WSKi :-> Co do motorku widzę, że urok 64ki Cię nie oczarował i poszedłeś w chromowane elementy Tylna zębatka surowa? Będzie rdzewieć CDI super, silniczek tak jak u mnie (zrób coś z głowicą jeszcze). Ogólnie wszystko zmierza w dobrym kierunku, oby tak dalej!
PS Obręcze kupowałeś nowe?
PS2: Podeślij mi na PW numerki z tabliczki znamionowej, bo masz ciekawy rocznik.
PS Obręcze kupowałeś nowe?
PS2: Podeślij mi na PW numerki z tabliczki znamionowej, bo masz ciekawy rocznik.
- adamson
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
- GG: 0
- Moje maszyny: m06-64
- Lokalizacja: Przasnysz
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Zębatka ocynk, obręcze nowe. Chromy dlatego, ponieważ stare podzespoły nie nadawały się do regeneracji, a przy okazji jest ładniej.
A co z głowicą?
W przyszłości dam do wytoczenia w tłoku poniżej pierścieni wybranie 0,3 mm dla lepszego smarowania
A co z głowicą?
W przyszłości dam do wytoczenia w tłoku poniżej pierścieni wybranie 0,3 mm dla lepszego smarowania
- peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Głowicę daj do szkiełkowania.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4117
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
CDI na oryginalnej podstawce?
- adamson
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
- GG: 0
- Moje maszyny: m06-64
- Lokalizacja: Przasnysz
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Tak, oryginalnej od WSK.AudioBas pisze:CDI na oryginalnej podstawce?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- adamson
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
- GG: 0
- Moje maszyny: m06-64
- Lokalizacja: Przasnysz
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Od jakiego modelu jest ten licznik? Chwilowo montuję właśnie ten.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Co to za niebieska żarówka? To w ogóle będzie świecić wystarczająco mocno aby w nocy oświetlić drogę ?
Przy CDI może pokusisz się o stacyjkę na inny kluczyk? Choć jeśli motor ma być jak najbardziej do oryginału zbliżony to nie warto zmieniać stacyjki wueskowej
Ładna maszyna będzie .Powodzenia czekam na efekt końcowy i trzymam kciuki
Przy CDI może pokusisz się o stacyjkę na inny kluczyk? Choć jeśli motor ma być jak najbardziej do oryginału zbliżony to nie warto zmieniać stacyjki wueskowej
Ładna maszyna będzie .Powodzenia czekam na efekt końcowy i trzymam kciuki
- adamson
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
- GG: 0
- Moje maszyny: m06-64
- Lokalizacja: Przasnysz
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Ta niebieska to światło główne, świeci na bialutko i to ostro, oznaczenie 35W/35W. Dokładnie taka: http://dx.com/p/chuangyate-ba20d-35w-8l ... 12v-163469z-tomek pisze:Co to za niebieska żarówka? To w ogóle będzie świecić wystarczająco mocno aby w nocy oświetlić drogę ?
Przy CDI może pokusisz się o stacyjkę na inny kluczyk? Choć jeśli motor ma być jak najbardziej do oryginału zbliżony to nie warto zmieniać stacyjki wueskowej
Ładna maszyna będzie .Powodzenia czekam na efekt końcowy i trzymam kciuki
Stacyjka jest zamontowana nowa, na zdjęciach ją z ukrycia delikatnie widać , jednak stara też zostanie zamontowana.
- adamson
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
- GG: 0
- Moje maszyny: m06-64
- Lokalizacja: Przasnysz
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Co sądzicie o takim przełączniku kierunków i świateł oraz o gnieździe 12 V ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059 - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
adamson pisze:Co sądzicie o takim przełączniku kierunków i świateł oraz o gnieździe 12 V ?
Dla mnie troche kijowo. Podpatrz u mnie, kierunki chyba nie muszą być w jednej lini z główną żarówką.
download/file.php?id=17227&mode=view
download/file.php?id=17226&mode=view
Będę obecnie wracać do zamontowania migaczy Przód przyłapany za śruby z półki, jest o wiele dyskretniej, najlepiej pomaluj je na czarno.
Gniazdo ładowarki ja bym gdzieś ukrył - tak wiem nie ma wiele miejsca, skromniejszego nie było.
Przełącznik - zespolony = wygoda i ułatwienie życia. Wiadomo że nie ta epoka tak samo i kierunki u Ciebie jak i u mnie
Składaj tak by Tobie się podobało i było wygodnie jeździć, ważne by wszelkie modernizacje łatwo zlikwidować i nie został po nich żaden ślad.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- adamson
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
- GG: 0
- Moje maszyny: m06-64
- Lokalizacja: Przasnysz
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Gniazdo ładowarki raczej wyleci, nie podoba mi się. Zespolony prawdopodobnie zostanie , kierunki są w wersji roboczej i też pewnie zmienią miejscówkę.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4117
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Żeby te przełączniki zespolone miały ciut więcej z zabytków byłoby OK.
A od razu z gównianym skuterem mi się kojarzą.....
A od razu z gównianym skuterem mi się kojarzą.....
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Nie lepiej już od Charta albo Etki?
- adamson
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
- GG: 0
- Moje maszyny: m06-64
- Lokalizacja: Przasnysz
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Prawie końcówka, zostały praktycznie szparunki na zbiorniku, ale tak trzeba czekać na wiosnę,to spokojnie zdążę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 313
- Rejestracja: 2009-06-29, 13:13
- GG: 1339321
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Ładna WSK .Kurde w tym roku wyjedzie trochę tych WSK odrestaurowanych .
Licznik masz od b1 .Może chciałbyś go sprzedać ? bo kompletuje teraz b1 z 69r i by mi sie przydał taki licznik !
Licznik masz od b1 .Może chciałbyś go sprzedać ? bo kompletuje teraz b1 z 69r i by mi sie przydał taki licznik !
Kupie części do Hondy CB 500 FOUR z lat 70 lub całą Honde !!! rafal.junak@gmail.com
- adamson
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
- GG: 0
- Moje maszyny: m06-64
- Lokalizacja: Przasnysz
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Z chęcią pozbędę się tego licznika, ale dopiero wtedy, gdy znajdę odpowiedni do mojego modelu. Poszukuję też sztywnej kopki startera.
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Jak przerabiałeś podstawke pod CDI. Masz jakieś fotki tej podstawki?
- adamson
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-08-20, 16:32
- GG: 0
- Moje maszyny: m06-64
- Lokalizacja: Przasnysz
- Kontaktowanie:
Re: M06-64 1964 by adamson
Tak wygląda podstawka.
No i zabieram się za kompletny remont drugiego silnika, naprawa (tulejowanie gniazd łożysk), podkowa itd, sprzęgło, będziecie chcieli jakieś foty?
PS. Silnik dziś pięknie zaćwierkał, światła są , ale ładowania brak, muszę poszukać błędu w instalacji.
No i zabieram się za kompletny remont drugiego silnika, naprawa (tulejowanie gniazd łożysk), podkowa itd, sprzęgło, będziecie chcieli jakieś foty?
PS. Silnik dziś pięknie zaćwierkał, światła są , ale ładowania brak, muszę poszukać błędu w instalacji.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość