WSK M06B1 1968

Odpowiedz
Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2013-11-09, 20:20

Witam!
Nazywam się Radek. Posiadam trzy motocykle zabytkowe: SHL M11, Komara 2351 oraz WSK M06B1 którą odnawiam.
Pozdrawiam wszystkich i życzę wielu bezawaryjnych kilometrów na waszych maszynach.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Savier » 2013-11-09, 21:33

Piękne maszyny :).

Awatar użytkownika
loboboy
Posty: 14
Rejestracja: 2013-03-15, 00:29
GG: 0
Moje maszyny: M06 B1
Lokalizacja: stalowa wola
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: loboboy » 2013-11-11, 23:48

ładne sprzęty ;-)
A wuecha widzę w pięknym stanie zachowana, renowacja to będzie czysta przyjemność. powodzenia!

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2013-11-12, 23:29

WSK'e udało się kupić w całkiem niezłym stanie. Ma przejechane 19 000 (licznik działał do końca) i jeszcze oryginalne opony z 68. Jest z papierami, numer silnika i ramy się zgadzają. Obecnie jest już zarejestrowana i opłacona :). Co do renowacji to idzie ona pełną parą: chromy oddane do odnowienia, co się dało poszło do ocynku (jutro odbieram część), rama i blachy oddane do piaskowania. Udało mi się już złożyć koła na nowych oponach, szprychach i chromowanych obręczach (oryginalne po wypiaskowaniu pomaluję i zostawię na czarną godzinę). W piątek odbieram silnik od lokalnego fachowca który stwierdził że jest w super kondycji. Z ciekawostek dodam że nie miałem problemów z rozebraniem tylnych amorów. Nakrętki odkręciłem bez większego oporu kluczem do tarcz od szlifierki kontowej. Z środka wylało się całkiem sporo oleju. Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to na pasterkę będę mógł pojechać kremową M06B1 :).
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Wilq
Posty: 21
Rejestracja: 2013-11-13, 01:41
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-64 '67 Komar 2350 '73
Lokalizacja: Kraków, Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Wilq » 2013-11-13, 11:39

Kremowy to chyba najładniejszy kolor WSKi moim zdaniem ;) Też szukam podobnej bazy i w planach mam zamiar zrobić właśnie kremową B1 :D SHL już widziałem na innych zdjęciach, bo jak dobrze widzę to jeździć na spotkania klasyków z Jasła.

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2013-11-13, 12:19

Dla jednego głupota, dla drugiego nie. Czarnych i wiśniowych wuesek jest pełno (nie żebym kogoś krytykował). Wydaje mi się że dopóki trzymam się oryginalnej kolorystyki to krzywdy jej nie robię. Zobaczę jaki będzie finał tego wszystkiego, myślę że żałował nie będę :).

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2013-11-14, 23:50

Wrzucam trochę fotek.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2013-11-16, 10:42

Jak skończę będzie taka :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2013-11-16, 10:44

Jeszcze kilka fotek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Wilq
Posty: 21
Rejestracja: 2013-11-13, 01:41
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-64 '67 Komar 2350 '73
Lokalizacja: Kraków, Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Wilq » 2013-11-16, 10:56

Super, zdjęcia z epoki mają genialny klimat :D Jak skończysz to wybiorę się w końcu na spotkanie klasyków do Jasła, aby zobaczyć Twoją WSK. Niestety w tym sezonie nie udało mi się przyjechać na żadne ze spotkań...

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2013-11-17, 11:42

Licznik po reanimacji - zdjęcia nie do końca oddają efekt :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Tomasz
Posty: 185
Rejestracja: 2012-10-10, 14:38
GG: 0
Moje maszyny: jakieś cztery tony
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Tomasz » 2013-11-17, 15:34

Super działaj i nic się nie przejmuj. :-D Pozdrawiam T.

Awatar użytkownika
fuel123
Posty: 123
Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: fuel123 » 2013-11-18, 11:13

Baracuzzz pisze:Licznik po reanimacji - zdjęcia nie do końca oddają efekt :)
Ramka z interneta? podaj link do strony produktu. Metal czy plastik.

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2013-11-18, 11:43

Ramką z internetu. Starej niestety nie udało się zdemontować unikając pęknięcia. Zależy mi na zachowaniu jak największej ilości oryginalnych części, niestety nie wszystko jest do uratowania.
Nowa ramka jest metalowa, naprawdę dobrej jakości.
http://allegro.pl/show_item.php?item=3693993022

Dodam jeszcze że w liczniku delikatnie podciąłem uszczelkę od środka. Tak żeby po zamontowaniu nie było widać gumowej, nierównej obwódki pod szybką. Szybka wypolerowana i całość wygląda jak milion dolarów :)

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2013-11-19, 09:14

Proszę o poradę odnoście wykończenie pewnych elementów:
- obudowa filtra powietrza - ocynkować/pomalować na czarno/pomalować w kolor nadwozia?
- blachę pod siedzeniem: pomalować na czarno/w kolor nadwozia?

Awatar użytkownika
gabste
Posty: 709
Rejestracja: 2007-11-19, 17:43
GG: 0
Moje maszyny: wsk 175
636B 04
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: gabste » 2013-11-19, 09:28

są to elementy zasłonięte nie widoczne osobiście zrobiłbym je czarne :-)

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Łukasz S. » 2013-11-19, 10:44

Filtr na szaro.
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2013-11-19, 11:55

W oryginale obudowa chyba była w ocynku, niech ktoś mnie poprawi jak się mylę.

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Baracuzzz » 2013-11-20, 22:35

Mały up żeby nie było że nic się nie dzieje :). Silnik wrócił z remontu, gość powiedział że był naprawdę szanowany i dawno takiego nie spotkał. Zrobił pierwszego szlifa, wymienił tłoka i pierścienie, zregenerował wał, wymienił tuleje, łożyska, uszczelnienia, łańcuszek sprzęgła, zębatkę kosza sprzęgłowego, simeringi. Za silnik się nie brałem bo to lokalny fachowiec z ogromnym doświadczeniem i jeszcze większą bazą części (często oryginalnych).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Sarmat » 2013-11-21, 00:11

Ile Cię kosztował taki remont silnika?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości