Instalacja elektryczna i opis cewki

Odpowiedz
ALEX7301
Posty: 7
Rejestracja: 2014-11-27, 20:49
GG: 0
Moje maszyny: Silniki wsk 125 i 175
Lokalizacja: Pyrzowice woj.Śląskie
Kontaktowanie:

Instalacja elektryczna i opis cewki

Post autor: ALEX7301 » 2016-02-24, 22:31

Witam użytkowników .Ponieważ jestem laikiem w sprawach elektryki nawet bardzo,postanowiłem napisać do was i od razu poprosić o pomoc.Posiadam silni z wsk 175.Z i iskrownik z czterema wyjściami 2 żółte ,czerwony i czarny.Czyli instalacja 12v.Pytanie mam takie-dołączam schemat na którym zaznaczyłem gdzie mam podłączyć ten czerwony kabel,gdyż nie zamontuję oryginalnej stacyjki lecz wyłącznik -załącz&wyłącz.Stacyjka z motocykla z innego motocykla.Nie mam świateł -przód-tył ani kierunkowskazów ani sygnału stop.Nic.Tylko ta stacyjka załącz&wyłącz.NIC INNEGO NIE BĘDZIE MONTOWANE.Jeżeli zamiast oryginalnej stacyjki dam właśnie tą stacyjkę załącz&wyłącz to mam poprowadzić dalej kabel(czerwony) do cewki?Bo nie wiem?Dołączam schemat.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

MaRko
Posty: 24
Rejestracja: 2015-02-09, 20:06
GG: 0
Moje maszyny: wsk125 wsk175
inne
Lokalizacja: Jastrowie
Kontaktowanie:

Re: Instalacja elektryczna i opis cewki

Post autor: MaRko » 2016-02-24, 23:03

Jeżeli dobrze zrozumiałem to instalacji nie wykorzystujesz a stacyjkę załącz&wyłącz chcesz używać do wygaszania silnika.
Czerwony do cewki zapłonowej 15 jako zasilanie jej a czarny najlepiej przedłużyć i połączyć z tą stacyjką jak nazywasz załącz&wyłącz a drugi styk z tej stacyjki załącz&wyłącz do masy motocykla i w ten sposób będzie wygaszanie.
Nie rozumiem dlaczego wkleiłeś schemat jeżeli nie będzie instalacji rozbudowanej .
Pozostałe przewody czyli 2 żółte najprościej zaizolować .

ALEX7301
Posty: 7
Rejestracja: 2014-11-27, 20:49
GG: 0
Moje maszyny: Silniki wsk 125 i 175
Lokalizacja: Pyrzowice woj.Śląskie
Kontaktowanie:

Re: Instalacja elektryczna i opis cewki

Post autor: ALEX7301 » 2016-02-25, 13:40