wsk125, pomoc co do orginalości

Tematy nie pasujące do pozostalych dzialów
Odpowiedz
Daro888
Posty: 5
Rejestracja: 2016-10-31, 17:37
GG: 0
Moje maszyny: WUESKA
Lokalizacja: BP
Kontaktowanie:

wsk125, pomoc co do orginalości

Post autor: Daro888 » 2016-11-06, 16:29

na początek witam wszytskich;]

stałem sie szczęśliwym posiadaczem wsk125, z tego co podpowiedziano mi w innym temacie na forum, po numerze ramy SO 1585456 jest to rocznik 76, jednak niewiele chyba zostało z oryginału;/ przerzuciłem troche forum i wychodzi mi że powinna to byc " garbuska" wiec na pewno nie pasuje bak, w mojej opinii jeszcze błotniki, lampa, no i przełącznik na kierownicy (jest chyba z mz) i teraz prośba do forumowiczów, czy mam racje i co ewentualnie jeszcze nie pochodzi z oryginału? co należałoby zmienić żeby zbliżyć sie do roku 76' ?? lub też które części są orginalne?

dodam ze WSK jest na chodzie, pali, jeździ, biegi tez są wszystkie 3;] i nie wiem czy ja remontować, bo jeśli tak chciałbym zrobić oryginał...tylko czy opłaca się jeśli okaże się ze z oryginału pozostał tylko numer ramy..

z góry dzięki za odpowiedzi.

no i foto oczywiście:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2016-11-06, 16:53 przez Daro888, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kuba063
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr
Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: wsk125, pomoc co do orginalości

Post autor: kuba063 » 2016-11-06, 16:52

Z 76 jest tu niewiele. łatwiej będzie ją zrobić na 1983 np-http://imged.pl/wsk-37-1446298.html
Ostatnio zmieniony 2016-11-06, 17:47 przez kuba063, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"

sbanys
Posty: 1178
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: wsk125, pomoc co do orginalości

Post autor: sbanys » 2016-11-06, 17:06

Silnik jest z dwuramówki.

franq87
Posty: 1097
Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
GG: 0
Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
Kontaktowanie:

Re: wsk125, pomoc co do orginalości

Post autor: franq87 » 2016-11-06, 19:45

Wyglada jak by ktoś przerzucil rame po jakims dzwonie na inną . Tłumik od shlki to nic dziwnego. Silnik z 64 ,tylko pokrywa iskrownika nowsza.

Daro888
Posty: 5
Rejestracja: 2016-10-31, 17:37
GG: 0
Moje maszyny: WUESKA
Lokalizacja: BP
Kontaktowanie:

Re: wsk125, pomoc co do orginalości

Post autor: Daro888 » 2016-11-07, 10:28

o kurcze myślałem że będzie lepiej. okazuje się że niezły składak...ale wiadomo kiedyś każdy robił tak żeby to jeździło i się nie przejmował;]
.
chyba najlepiej będzie tak jaka kolega kuba063 pisał zrobić rocznik 83,poszukam ramy z tego rocznika, i czy do reszta części które są w tym cudzie, chodzi tu o bak, błotniki, zawieszenia,lampy czyli najlepiej wszystko, będą pasować do rocznika 83?

a co do silnika, ogarnę go trochę i zostanie na razie ten, powiedzcie mi tylko jak powinna wyglądać pokrywa iskrownika z 64 r? i czy silnik na 100 jest z tego rocznika?

aha i co do ramy wchodzi w grę tylko rocznik 83? czy jest jakiś rozrzut lat ;)

wiem że dużo pytań ale liczę a wyrozumiałosć ;-)

sbanys
Posty: 1178
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: wsk125, pomoc co do orginalości

Post autor: sbanys » 2016-11-07, 13:26

Co do silnika to z polem numerowym na prawym karterze były w dwuramówkach do roku 67. Potem już pojawiały się z polem numerowym z boku lewego karteru pod cylindrem. Prawa pokrywa dzielona na dwie części osobno na osłonę iskrownika i zębatki zdawczej i śruby sprzęgła.

rolecki
Posty: 223
Rejestracja: 2014-01-22, 22:28
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M06B3
Jawa Ts 350
Honda CBF
600SA
Lokalizacja: Halinów
Kontaktowanie:

Re: wsk125, pomoc co do orginalości

Post autor: rolecki » 2016-11-07, 17:16

aha i co do ramy wchodzi w grę tylko rocznik 83? czy jest jakiś rozrzut lat ;)

Nie tylko 83 rok taki zestaw błotników i całej reszty był w latach 82-85
Jeśli masz dokumenty na tą ramę to ja bym zrobił z niej Wsk taka jest jest teraz rocznik będziesz miał w dokumentach i na tabliczce a tak będzie wyglądała na młodszą ;-)

Awatar użytkownika
kuba063
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr
Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: wsk125, pomoc co do orginalości

Post autor: kuba063 » 2016-11-07, 17:26

Nie ma sensu szukać ramy, rama z rocznika 76 i 83 jest taka sama ;)
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"

Daro888
Posty: 5
Rejestracja: 2016-10-31, 17:37
GG: 0
Moje maszyny: WUESKA
Lokalizacja: BP
Kontaktowanie:

Re: wsk125, pomoc co do orginalości

Post autor: Daro888 » 2016-11-09, 20:24

dzięki wszystkim za odpowiedzi
sam jeszcze nie wiem co z nią dokładnie zrobić, czy odnawiać tak jak jest czy zmieniać części... :?:

niestety dokumentów na ramę nie mam,dlatego tez myślałem o zmianie na inną, czytałem na forum o rejestrowaniu przez zasiedzenie, ale to już temat na inny dział, zobaczymy co wyjdzie,..

wiec podsumowując albo zmieniam : błotniki, lampy, bak, amorki tył..( jak coś pominąłem proszę dopisać) i mam wygląd zgodny z rocznikiem 76

albo zostaje tak jak jest i wizualnie będzie młodsza,

powiedzcie mi tylko proszę co do siedzenia? z nitami na dole? czy listwą aluminiową? czy 76 a 82 były takie same?

a do do silnika dużo się wyjaśniło, ostatnie pytanie: czy pokrywa to coś takiego?
wsk-175-dekel-pokrywa-karter-silnika-nr-3-3079382994.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
kwadrat49
Posty: 369
Rejestracja: 2015-01-26, 20:12
GG: 0
Moje maszyny: WSK175 ,BMW 1200,SUZUKI KATANA 650,ETZ 251,SUZUKI GS650
Lokalizacja: POLSKA ,BOCHNIA
Kontaktowanie:

Re: wsk125, pomoc co do orginalości

Post autor: kwadrat49 » 2016-11-09, 21:19

To jest pokrywa zaplonu do wsk175,
do 125 byly takie jak na zdjeciu ponizej, nie jestem pewien od kiedy byly montowane pelne ale mysle ze koledzy z forum wiedza to doskonale I pomoga.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1324
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: wsk125, pomoc co do orginalości

Post autor: Adam_Ga » 2016-11-10, 09:40

dzielona do pierwszej połowy 1965, pełna od drugiej połowy 1965 do końca produkcji
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość