Szlify i regeneracje wałów
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 2012-04-18, 11:22
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Serock
- Kontaktowanie:
Szlify i regeneracje wałów
Witam, szukam w okolicach Bydgoszczy, lub obojętnie gdzie w kuj-pom gdzie mi zrobią szlif cylindra fachowo i regeneracje wału.
- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: Szlify i regeneracje wałów
Toruń, ul. Wschodnia - szlif 50zł bez honowania, centrowanie wału 20-30zł, wymiana korbowodu 30zł.
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 2010-10-18, 17:51
- GG: 0
- Moje maszyny: simson wsk
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
- Kontaktowanie:
Re: Szlify i regeneracje wałów
Bydgoszcz ulica Mazowiecka
Robi to stary fachowiec, szlif 60 , centrowanie wału na paczkę fajek, regeneracji jeszcze nie robiłem ale podejmuje się regeneracji wałów ze zdarta bieżnią łożyska nawet jeśli niema zestawów do regeneracji.
Robi to stary fachowiec, szlif 60 , centrowanie wału na paczkę fajek, regeneracji jeszcze nie robiłem ale podejmuje się regeneracji wałów ze zdarta bieżnią łożyska nawet jeśli niema zestawów do regeneracji.
- kuba063
- Posty: 876
- Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr - Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: Szlify i regeneracje wałów
Ooo widze kolega Skinder ma do mnie blisko
30 km

Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: Szlify i regeneracje wałów
MIlenium5 podaj jakieś namiary na tego gościa z Mazowieckiej.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- Anggi1
- Posty: 14
- Rejestracja: 2012-06-08, 13:22
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK m06 B1 1968
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: Szlify i regeneracje wałów
792-791-704 to nr do jego syna. jak uda się ktos na miejsce pytac o Pana Dudka.
Regeneruje wały do wszystkiego.
Regeneruje wały do wszystkiego.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2015-01-19, 13:34
- GG: 0
- Moje maszyny: aktualnie brak
- Lokalizacja: Zgierz
- Kontaktowanie:
Re: Szlify i regeneracje wałów
a moze ktos zna kogos takiego z Włocławka? Potrzebuje koniecznie...
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2014-09-05, 12:23
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175, Honda CB200
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: Szlify i regeneracje wałów
Z tego co wiem to we włocławku robią szlify w warsztatach samochówki http://www.zss.q4.pl/warsztaty/kontakt.php
- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: Szlify i regeneracje wałów
Podobno z różnymi rezultatami 

-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2014-09-05, 12:23
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175, Honda CB200
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontaktowanie:
Re: Szlify i regeneracje wałów
A takie opinie też słyszałem,ale niestety chyba we włocławku nie ma innej opcji 

-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2015-01-21, 16:31
- GG: 0
- Moje maszyny: aktualnie nie mam
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Szlify i regeneracje wałów
gwiazdeczka - napisz do mnie na priv, mam znajomego w Twojej okolicy, który się tym zajmuje.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2015-02-11, 10:38
- GG: 0
- Moje maszyny: obecnie brak
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Szlify i regeneracje wałów
Mój brat się tym zajmuje. Więcej info chętnie na priv.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2015-02-18, 09:27
- GG: 0
- Moje maszyny: nie posiadam obecnie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Szlify i regeneracje wałów
Również mogę pomóc, daj znać czy potrzebujesz jeszcze pomocy.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2015-04-21, 21:29
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak 122 RS
- Lokalizacja: Kujawy
- Kontaktowanie:
Re: Szlify i regeneracje wałów
A zna ktoś może kogoś takiego w okolicach Grudziądza? Byłabym wdzięczna za jakiekolwiek informacje, namiary, cokolwiek 

- wasi
- Posty: 45
- Rejestracja: 2015-06-16, 06:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Honda CBR 1100 XX
WFM M06 1962 - Lokalizacja: BYDGOSZCZ
- Kontaktowanie:
Re: Szlify i regeneracje wałów
Zna ktoś kogoś w Bydgoszczy,okolicy kto wykonałby mi remont silnika s01 do wfm - nie do końca jestem przekonany do robienia tego samodzielnie.
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 2016-02-27, 10:04
- GG: 0
- Moje maszyny: M11W, M17, 250-353, Motorynka M1 od Ojca :)
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: Szlify i regeneracje wałów
Pod Bydgoszczą macie w Złotnikach Kujawskich pana Kwapicha, solidna firma działa od dziesięcioleci, szlify wały i wiele innych. Koledze robił usługowo silniki do H-D, frezował surówki głowic itp. Wały można w Motodream w Bydgoszczy, kolega ma doświadczenie.Pod Toruniem macie Nieszawkę, solidna firma, robię u nich szlify i tulejowania cylindrów do weteranów i 2T, też od dziesięcioleci, starzy pracownicy wiedzą o co chodzi w motocyklach. Pamiętajcie aby przy szlifie zaznaczyć pasowanie tłok- cylinder, inaczej zrobią luźniej, aby nie mieć reklamacji. 

-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2016-06-22, 16:50
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
Ogar 202 - Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: Szlify i regeneracje wałów
Tylko nie Złotniki kujawskie .Oddali mi cylinder z niedoszlifowaną tuleją na dole cylindra.Nie wydał szlif ale zrobili i oddali syf.Raz dałem cylinder od ogara a dostałem zupełnie inny.Całość zrobiona tak że silnik nie odpalił. Podejrzewałem że tłok był od czegoś innego. Dwa razy dali ciała.Podobno w Nieszawce jest najlepiej.
- wasi
- Posty: 45
- Rejestracja: 2015-06-16, 06:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Honda CBR 1100 XX
WFM M06 1962 - Lokalizacja: BYDGOSZCZ
- Kontaktowanie:
Re: Szlify i regeneracje wałów
Jakieś namiary posiadacie na człowieka z Nieszawki?
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 2016-02-27, 10:04
- GG: 0
- Moje maszyny: M11W, M17, 250-353, Motorynka M1 od Ojca :)
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: Szlify i regeneracje wałów
Nie wiem jak w Złotnikach, ale w Nieszawce zdarza się , że do mnie dzwonią bo zostaje plama po szlifie, najczęściej w 2T. Zawsze mierzę średnicówką przed szlifem. Zdarza się ,że cylindry mają krzywą podstawę. Aluminiowym cylindrom od jakiegoś czasu, planuje podstawę cylindra, wystarcza 0,2 mm aby uniknąć niepotrzebnych wycieczek. W demoludach 2T to standardowa procedura, zawsze są krzywe, wówczas szlifierz nie jest w stanie ustawić prostopadle w honownicy, a i nie jest to bez wpływy na pracę takiego cyla w silniku. Może prowadzić do zatarć. Plama w części podpierścieniowej,nie znajdująca się na drodze prowadzenia tłoka, lub mająca np do 0,02 mm jest do przełknięcia, choć źle wygląda
.

-
- Posty: 1097
- Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
- GG: 0
- Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
- Kontaktowanie:
Re: Szlify i regeneracje wałów
Patafil nie wierzę w co czytam. Przyjmijmy, ze rozmawiamy tylko o fachowcach, partaczy i domokrazcow pominę. Po pierwsze szlifierz nie robi luźnej,.zeby nie miec reklamacji, a ŻEBYŚ JEŹDZIŁ, co zdarza się ,gdy przyniesiesz kiepski tłok. Jeżeli szlifierz ma dobry tłok wyluzuje go pod wartosci katalogowe, a nie pod twoje widzimisię. A jeśli bedziesz uparty ,bo panie ja place pieniądze, to za ew. Naprawę po usterce zapłacisz. To raz, dwa tyczy się honownicy. Wiesz to taki mądry przyrzad ,który szlifuje w osi juz istniejacej, cylinder możesz położyć krzywo a honownica nie zmieni osi. Podstawa cylindra jest bazą dla wytaczania i jej jakosc jest dla tego procesu wazna, nie mniej jednak po to przyklada się stożek aby ustawić właściwie cylinder. Bledy ,o ktorych mówisz wychodzą bardzo latwo przy szlifowaniu cylindrow na otworowkach, a honownica pomimo że wykańcza otwór nie zmienia osi. I piszę to tylko i wyłącznie by nie wprowadzać ludzi w błąd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość