Strona 1 z 1
CDI w WSK 175 Po 8 tyś przebiegu
: 2018-09-17, 07:58
autor: wkzarci
Mam ciekawą sytuacje. Wczoraj wracając do domu 50 m przed garażem zgasła mi WSK i nie chciała odpalić. Wykręciłem świece, nie było iskry. Po przejrzeniu i sprawdzeniu instalacji. Jak widać, odlutował, pękł lut z przewodem Cewki CDI. Co ciekawe, przewód leżący na tej cewce jest lekko podtopiony. Pytanie, skąd taka temperatura na cewce CDI ?
Re: CDI w WSK 175 Po 8 tyś przebiegu
: 2018-11-05, 08:10
autor: AudioBas
Chińskie przewody i ich chińska cyna i tyle

Nawet widać, że przewody od ładowania również lekko zmieniły kolor...
Rozkręć ten stator, wywal te chińskie przewody i wlutuj tam porządne 1,5 mm2 LGY.
Re: CDI w WSK 175 Po 8 tyś przebiegu
: 2018-11-11, 15:22
autor: wkzarci
Tak zrobię. Dlatego nie lubię chińszczyzny, cóż - zmienię przewody i zobaczymy co będzie się działo jak pogoda pozwoli.
Re: CDI w WSK 175 Po 8 tyś przebiegu
: 2018-11-13, 13:35
autor: AudioBas
Dlatego wszystkie moje zapłony mają to od samego początku przerabiane:
