bez magneta
- ppaatt1995
- Posty: 57
- Rejestracja: 2009-12-07, 15:12
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
- Kontaktowanie:
bez magneta
http://www.youtube.com/watch?v=hqjFhwfk7Do nieżle sie wkręca ten simson,na samej krzywce ciekawe jak by sie wkrecała wsk 125?
Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym ...
Re: bez magneta
http://www.youtube.com/watch?v=Sy99keZWb1I
tu jest jakiś parszuk ale chyba ostro do*** bo wkręca się tak samo jak B3 w oryginale
z tego co widać za późny zapłon bo szybko łapie koniec obrotów, no ale ciut szybciej schodzi
tu jest jakiś parszuk ale chyba ostro do*** bo wkręca się tak samo jak B3 w oryginale

z tego co widać za późny zapłon bo szybko łapie koniec obrotów, no ale ciut szybciej schodzi

Re: bez magneta
Wkreca się gorzej niż moja na normalnym magnecie a wyższe obroty to już tragedia. Jak bede miał jakieś koło do wyrzucenia to wypróbuje to i nagram filmik.
- czochu
- Posty: 119
- Rejestracja: 2007-10-31, 09:21
- GG: 0
- Lokalizacja: piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: bez magneta
w 3 bez magneta na samej krzywce wkręca się jak cross
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: bez magneta
Też o tym kiedyś myślałem, ale to bezsens. Brak koła zamachowego na wale ostro da się odczuć zwłaszcza w terenie. Dlatego właśnie silniki w Gazeli czy S2 były dodatkowo obciążane.
- ppaatt1995
- Posty: 57
- Rejestracja: 2009-12-07, 15:12
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
- Kontaktowanie:
Re: bez magneta
ale tak na samej krzywce długo sie nie pojezdzi bo niema ładowania AQ.
Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym ...
Re: bez magneta
A gdzie tam 125 w teren. Z ciekawości po prostu chce sprawdzić bo na dłuższą metę to i tak nie da rady chyba że ktoś będzie woził aq w plecaku na plecach 

-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: bez magneta
Zostawiacie krzywkę i przerywacz a reszta to patent rodem z junaka tzn alternator plus pasek no i oczywiście org dekiel trza dziurawić. Wtedy instalka 12v i 700W 

- czochu
- Posty: 119
- Rejestracja: 2007-10-31, 09:21
- GG: 0
- Lokalizacja: piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: bez magneta
myslałem nad wsadzeniem alternatora ale szkoda mi było przerabiać wske, ale dla sprawdzenia wziołem aku i cewke butelkową 12v, załozyłem krzywkę zapłonowa po jakimś magnecie , odpaliłem ,aku był przywizany z tyłu na siedzeniu(aku od lublina) sory ze tak powiem ale XXXXX jak sie wkręcała , dostała duzo mocy , ale przyspieszała prawie jak 175 (oczywiście miała cylinder po 3 szlifie , kanały rozwiercone i wypolerowane):shock:
- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: bez magneta
nie wiem jak wueska i simsonek, ale miałem z kumplem komarka bez magneta( tak na próbę) był taki słaby że ledwo szło nim ruszyć z miejsca, po założeniu magneta, moc była na dobrym poziomie, wiec ewidętnie brakowało momentu, w wuesce i simsonku ten mały moment mógłby sprawiać pełny wał, albo wielkość sprzęgła, zaś w komarze to jak wiadomo przeciwwagi w kształcie grzybka i maluteńkie sprzęgło.
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: bez magneta
Przypuszczam, że do pierwszego wzniesieniaczochu pisze:myslałem nad wsadzeniem alternatora ale szkoda mi było przerabiać wske, ale dla sprawdzenia wziołem aku i cewke butelkową 12v, załozyłem krzywkę zapłonowa po jakimś magnecie , odpaliłem ,aku był przywizany z tyłu na siedzeniu(aku od lublina) sory ze tak powiem ale XXXX jak sie wkręcała , dostała duzo mocy , ale przyspieszała prawie jak 175 (oczywiście miała cylinder po 3 szlifie , kanały rozwiercone i wypolerowane):shock:

- wueskajarka
- Posty: 314
- Rejestracja: 2007-08-01, 22:37
- GG: 5298596
- Lokalizacja: G O R Z Ó W
- Kontaktowanie:
Re: bez magneta
Zdecydowanie tak, brak magneta to rozwiązanie dobre do kartingu - duże prędkości, brak górek i utwardzona nawierzchnia.Stary pisze:Przypuszczam, że do pierwszego wzniesieniaczochu pisze:myslałem nad wsadzeniem alternatora ale szkoda mi było przerabiać wske, ale dla sprawdzenia wziołem aku i cewke butelkową 12v, załozyłem krzywkę zapłonowa po jakimś magnecie , odpaliłem ,aku był przywizany z tyłu na siedzeniu(aku od lublina) sory ze tak powiem ale XXXX jak sie wkręcała , dostała duzo mocy , ale przyspieszała prawie jak 175 (oczywiście miała cylinder po 3 szlifie , kanały rozwiercone i wypolerowane):shock:
Nie chcę kotka, nie chcę pieska - radość sprawi mi ... WUESKA !!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość