
WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Tak, jest tam oryginalnie. Fajna fotorelacja
. Nie boisz się, że część elementów Ci po prostu zgubią przy cynkowaniu?

- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Bierzesz drut i nawlekasz na niego każdą małą część która zawiera jakikolwiek otwór - taki wianuszek ciężko zgubić. Doskonale sprawdza się to przy cynkowaniu nypli.Savier pisze:Nie boisz się, że część elementów Ci po prostu zgubią przy cynkowaniu?
- Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Też tak robiłem.Alien pisze:Bierzesz drut i nawlekasz na niego każdą małą część która zawiera jakikolwiek otwór - taki wianuszek ciężko zgubić. Doskonale sprawdza się to przy cynkowaniu nypli.Savier pisze:Nie boisz się, że część elementów Ci po prostu zgubią przy cynkowaniu?

Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 

- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
To oczywiste, nie raz się cynkowało, ale niektóre części nie mają takich 'dziurów' w standardzie 

-
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Witam,trwają pracę nad reanimacja licznika.
Powoli też dokupuje brakujące części jedne pasują łanie inne niestety nie bardzo. Najbardziej mnie boli tabliczka znamionowa,są do B1 są do L a nie ma do Z/z2
Mam mały problem z rączkami, wzór prawie taki sam,średnica pasuje ale na końcu są otwarte. Jedną można zamknąć lusterkiem a drugą? Wie ktoś gdzie można kupić takie jak oryginalne? Guma dźwigni zmiany biegów jest ok ale guma kopnika jest pod kopnik składany, są gdzieś dostępne gumy pod kopnik stały?
Podobny problem dotyczy gum podnóżka kierowcy szukam takich ze średnicą otworu 12mm. Przez pomyłkę kupiłem ze średnicą 19mm,zostaną do innej WSKi
Do chromu dosłałem jeszcze oski,czekam niecierpliwie na powrót części.
Powoli też dokupuje brakujące części jedne pasują łanie inne niestety nie bardzo. Najbardziej mnie boli tabliczka znamionowa,są do B1 są do L a nie ma do Z/z2

Mam mały problem z rączkami, wzór prawie taki sam,średnica pasuje ale na końcu są otwarte. Jedną można zamknąć lusterkiem a drugą? Wie ktoś gdzie można kupić takie jak oryginalne? Guma dźwigni zmiany biegów jest ok ale guma kopnika jest pod kopnik składany, są gdzieś dostępne gumy pod kopnik stały?
Podobny problem dotyczy gum podnóżka kierowcy szukam takich ze średnicą otworu 12mm. Przez pomyłkę kupiłem ze średnicą 19mm,zostaną do innej WSKi

Do chromu dosłałem jeszcze oski,czekam niecierpliwie na powrót części.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
-
- Posty: 232
- Rejestracja: 2012-04-13, 20:31
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK GIL 79'
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Frejer Czesłąw metalplast13@wp.pl
ten Pan produkuje tabliczki dla skutera debica itd. Audio pewnie też u niego zamawiał.
Mi bez problemu dorobił 2 szt z pustymi polami na mase itd bo nie było takich dostepnych i nie wywiercił dziurek na nity bo jak wierci to nie pasują, wyślesz mu wzór jaki chcesz to Ci zrobi ile szt chcesz.
ten Pan produkuje tabliczki dla skutera debica itd. Audio pewnie też u niego zamawiał.
Mi bez problemu dorobił 2 szt z pustymi polami na mase itd bo nie było takich dostepnych i nie wywiercił dziurek na nity bo jak wierci to nie pasują, wyślesz mu wzór jaki chcesz to Ci zrobi ile szt chcesz.
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Bardzo dziękuje za informację,odezwę się do niego w tej sprawie.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Jakie koszta zrobienia takiej tabliczki w takiej małej serii?klakier665 pisze:Frejer Czesłąw metalplast13@wp.pl
ten Pan produkuje tabliczki dla skutera debica itd. Audio pewnie też u niego zamawiał.
Mi bez problemu dorobił 2 szt z pustymi polami na mase itd bo nie było takich dostepnych i nie wywiercił dziurek na nity bo jak wierci to nie pasują, wyślesz mu wzór jaki chcesz to Ci zrobi ile szt chcesz.
-
- Posty: 232
- Rejestracja: 2012-04-13, 20:31
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK GIL 79'
- Lokalizacja: Tarnów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
do 10szt-15zł
powyżej 10szt-10zł
plus przesyłka pobraniowa, taki cennik dostałem i tyle płaciłem.
powyżej 10szt-10zł
plus przesyłka pobraniowa, taki cennik dostałem i tyle płaciłem.
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Kolejne elementy układanki,pozostałe chromy. Jak dla mnie efekt znów rewelacyjny, za zdjęciu brak korka baku założyłem go już do motoru i zapomniałem uwiecznić na zdjęciu.
Jak zawsze mam do was koledzy pytanie jaki tłumik ma być u mnie? Zwykły,z gwintem czy ze spawanym uchwytem? Planuje kupić gotowy zestaw od Hartmana.
Jak zawsze mam do was koledzy pytanie jaki tłumik ma być u mnie? Zwykły,z gwintem czy ze spawanym uchwytem? Planuje kupić gotowy zestaw od Hartmana.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Nie wiem czy z gwintem, czy nie, stawiam, że tak. Aczkolwiek wydech od Hartmanna pierwsza klasa - mam kolanko w 175 od niego za stówkę, non stop piłuję na vmax, lekko nie ma a przebarwień żadnych.
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
- GG: 0
- Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena - Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Klasa robota.
Nie sądziłem że były takie kolory w wskach..
Nie sądziłem że były takie kolory w wskach..
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 2011-09-18, 09:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSKx2
- Lokalizacja: Bielsko Biała
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Widać ładne postępy .
Muszę oblukać na żywo
Muszę oblukać na żywo
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2013-06-27, 12:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-Z2 125ccm
1962 r. - Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Witam posiadam ten sam model wueski co Zwierzak a nawet w tym samym oryginalnym kolorze. Jestem już prawie przy końcu jej renowacji przy której kierowałem się twoją pracą. I tutaj mam pytanie jak najlepiej wyczyścić silnik, lekko go wypiaskować czy oddać do szkiełkowania, co ty będziesz robił ze swoim silnikiem ??? Życzę powodzenia w dalszej pracy.
Ps:Super robota
Ps:Super robota

- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 2013-05-16, 11:38
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak M10, WSK M06, M06-64, M06-B3, IŻ49, DKW125 RT.
- Lokalizacja: Kraków, Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Cudo
Podziwiam Twoja dbalosc o szczeguly. Tez mam Z2 z papierem i czaje sie zeby zabrac sie za nia. Podobnie jak Ty mam podpilowany blotnik tylni. Jeszcze nie wiem czy kupic nowy, czy spawac... Jestem pelen podziwu. Czekam na koncowe fotki 


-
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Powoli,bardzo powoli. Brakuje jak u wszystkich czasu i ostatnio motywacji, doszło siedzenie. Podstawa zakupiona na allegro, mocowanie oryginał,gąbka naprawiony oryginał, pokrowiec robiony pod zamówienie. Całość robiona prze p. Tomaszewskiego. efekt jak dla mnie rewelacyjny 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Wydaje mi się,że oryginalne były to normalne sklejki. Ta z allegro jest jakąś lepszą wersją sklejki, nazwa się wodoszczelna ale jaka jest różnica w praktyce,użytkowaniu trwałości to nie wiem.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Tak,pasuje idealnie i jest dobrze wykonana.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości