Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
-
Chota
- Posty: 185
- Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
- Moje maszyny: Kilka
- Lokalizacja: Biała Podlaska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Chota » 2010-02-20, 10:19
Pięknie wygląda... ten kolor
Wiesz co mówiłeś kiedyś ,że to będzie twój ostatni motocykl ,że po nim dajesz sobie spokój ,ale ja mogę w ciemno postawić flaszkę ,że tak nie będzie

Polish motorcycles never die !!!
-
tomasz87
- Posty: 186
- Rejestracja: 2008-06-22, 16:38
- Moje maszyny: m06-1 1959
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tomasz87 » 2010-02-20, 16:15
No aż ślinka cieknie na taką piękność

Stopki IMO masz jak kolega napisał z B3. Wydaje mi się,że powinny być takie jak ja mam
http://bikepics.com/pictures/1333527/
Ale na 100% pewny nie jestem.
-
WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: WSK » 2010-02-20, 16:41
Dokładnie tak jak piszesz tomasz87, to są org stópki do dwururek w tamtym okresie lub można zamontować nieregulowane co też byłoby zgodne z oryginałem, te od b3 nie miały prawa znaleźć się w tej maszynie w org wyposażeniu.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
-
Junak
- Posty: 313
- Rejestracja: 2009-06-29, 13:13
- GG: 1339321
- Lokalizacja: Łańcut
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Junak » 2010-02-20, 17:24
Zapowiada się elegancka Z -etka też ostatnio mnie na chodzi na kupno takiej ( przód i błotnik jak w WFM ) tym bardziej ze jest w mojej okolicy ale gość chce troche dużo bo 500zł z dowodem ale bez umowy i na razie sie wa cham.
Kiedy planujesz skaczyć remont ? aaa i jak możesz to podeślij jeszcze jakies fotki .
-
z-tomek
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
- Lokalizacja: Sieradz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: z-tomek » 2010-02-20, 17:52
Zapowiada się bardzo ładny motocykl. Powodzenia w dalszych pracach i do zobaczenia w Świdniku (mam nadzieje że wszystko będzie ok i tam będę mógł się zjawić)
-
Wujek Edek
Post
autor: Wujek Edek » 2010-02-20, 20:29
Bardzo ładna wueska

Pozazdrościć

Mój wujek też ma taką jeszcze z plombami na silniku więc wiem jak jest przyjemność z jazdy tym motocyklem

-
Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Maniekk » 2010-02-20, 20:51
Stopki macie racje nie są oryginalne ale z racji że są już te ocynkowane i złożone to te narazie zostaną może zmienie je jak mi wpadną w ręce oryginały. Dziś wstawisłem tylne koło z którym było sporo cudowania bo musiałem dopasować odpowiednio dystanse i wziąłem się za przednie zawieszenie jedna laga weszła gładko a do drugiej ciężko coś się wkręca nakrętka od góry, poza tym trzeba kupić nowe podkładki pod te nakrętki więc zostawiam to na poniedziałek bo już mnie to wykańcza. Jednoramówki są dużo prostrze w renowacji oj dużo.

LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
-
Wujek Edek
Post
autor: Wujek Edek » 2010-02-20, 20:54
Żebyś wiediał że prostsze

A ty masz swoją na półbębnach czy nie ? Chciałem ci powiedzieć że Z2 jest oryginalnie na półbębnach właśnie

-
Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Maniekk » 2010-02-20, 20:56
Z2 jest oryginalnie na pełnych piastach 132mm z 5 cioma żeberkami i takowe mam.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
-
Junak
- Posty: 313
- Rejestracja: 2009-06-29, 13:13
- GG: 1339321
- Lokalizacja: Łańcut
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Junak » 2010-02-21, 20:50
Wujek Edek pisze:Żebyś wiediał że prostsze

A ty masz swoją na półbębnach czy nie ? Chciałem ci powiedzieć że Z2 jest oryginalnie na półbębnach właśnie

Brak słów do takich ludzi ...
-
Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Maniekk » 2010-02-23, 22:47
Ciąg dalszy składania, największą trudność w tych motocyklach sprawia mi zawieszenie przednie, jest skonstruowane prostacko i wymaga dużej cierpliwości przy przekładaniu przez półki. Najlepiej robić to w dwie osoby jedna ciągnie przyrządem a druga rusza lagą na dole. Zalałem je 100% Hipolem więc jest dość twarde ale myślę że to lepiej nie lubie takich miękkich, bo w B3 mam na amortyzolu i wydaje mi się jakby na samych sprężynach chodziło. Co do samego zawieszenia to jest dla mnie kompletną porażką.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
-
sismon
- Posty: 338
- Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
- GG: 1514345
- Lokalizacja: Kock
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sismon » 2010-02-23, 23:38
trochę ten szparunek na baku w górnej części pofalował się ale ogólnie podoba mi się WSK choć nie lubie dwuramówek
-
Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Maniekk » 2010-02-24, 00:02
Racja ręka mi się omsknęła bo od trzymania pędzla nadgarstek bolał

LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
-
ADRIANO1992LBN
- Posty: 88
- Rejestracja: 2008-04-17, 14:18
- GG: 9516828
- Lokalizacja: LUBLIN
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ADRIANO1992LBN » 2010-02-24, 00:58
Widzę WSK będzie pierwsza klasa... aż ślinka cieknie:)
Może pozwolisz ją kiedyś obejrzeć osobiście;)
Kupię jedną lagę nieruchomą do: Bąka, Dudka, Lelka etc.!
-
Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stary » 2010-02-24, 11:20
Masz takie zame śrubokręty jak ja. I jeden z zestawów grzechotek też mam taki sam jak Ty.
-
Maniekk
- Posty: 327
- Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
- GG: 2028919
- Lokalizacja: ŚWIDNIK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Maniekk » 2010-02-24, 22:14
Dziś kładłem instalacje ale mi kilku złączek zabrakło, dokręciłem osłony i dla próby założyłem baczuś i siedzonko.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
-
tomasz87
- Posty: 186
- Rejestracja: 2008-06-22, 16:38
- Moje maszyny: m06-1 1959
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tomasz87 » 2010-02-25, 00:05
Git majonez

Szukałem, szukałem, szukałem i mogę się doczepić,że masz źle poprowadzony pręt tylnego hamulca

powinien iść górą nad osią

Na dodatek masz długą wywiniętą dźwignię a powinna być (IMO) krótka podobna jak z przodu skierowana do góry. I nie jestem pewien czy na kapie masz ZMDęba. i kartery chyba nie z tego modelu

Ale wsk robi duuuże wrażenie. Moja to chyba na euro 2012 jak będzie to się ucieszę..
-
ADRIANO1992LBN
- Posty: 88
- Rejestracja: 2008-04-17, 14:18
- GG: 9516828
- Lokalizacja: LUBLIN
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ADRIANO1992LBN » 2010-02-25, 00:15
No pręt hamulca to faktycznie powinien iść górą...
A co do dekla to jest ok przecież ZM Dęba i kartery także.

Zobacz to że numery silnika zapewne ma na prawym karterze, bo na lewym na pewno go nie ma...
Ale ta robota to dopiero się nazywa dawać rade

Tak trzymaj

Kupię jedną lagę nieruchomą do: Bąka, Dudka, Lelka etc.!
-
tomasz87
- Posty: 186
- Rejestracja: 2008-06-22, 16:38
- Moje maszyny: m06-1 1959
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tomasz87 » 2010-02-25, 00:24
Właśnie wydaje mi się,że to nie jest kapa ZMDęba bo ma inny odlew gdzie wchodzą śruby.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości