WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Witam, po długiej przerwie. Powoli zbieram siły i chęci do dokończenia WSK-i. Mam do Was pytanie dotyczące wydechu jaki powinien być w tym modelu. Wiadomo,że chromowany ale czy tłumik na obejmie czy ze stałym, wspawanym mocowaniem tłumika do ramy? Tłumik ma być z gwintem czy bez? Zakup planuje u pana Grzegorza Hartmanna czy polecacie jakieś inne źródło? Z góry dziękuję za pomoc.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Moja Z2 z 61 roku ma tlumik bez gwintu na duzej obejmie oczywiscie wszystko w chromie. Hartmana polecam.
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
To w jakich modelach i w jakich latach były tłumiki z gwintem? Do jakiego modelu jest tłumik z spawanym mocowaniem na stałe?
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Witam.
Generalnie ogromnego postępu prac nie ma ale coś znów udało się zrobić to pokażę. Generalnie najważniejsza rzecz to nowy dom dla WSKi i mojej rodziny, awansowała "na pokoje" choć do graciarni albo bajzelpokoju zależnie od rejonu kraju. Motor na chwilę obecną w większości rzeczy poskładany w całość. Co chwila pojawia się problem z pasowaniem poszczególnych elementów. Jest to niestety moja wina - motor jest zlepkiem części z różnych egzemplarzy. Poszczególne części nie zostały spasowane przed malowaniem i teraz nie jest łatwo.
Udało się dokupić trochę nowych drobiazgów, rzeczy z nierdzewki, gum.
Problem który nie potrafię rozwiązać to przednia ośka, moja ma 174mm i jest za krótka, coś źle poskładałem czy powinna mieć inną długość? Kolejna rzecz to poskładanie mocowania błotników,sporników i tylnego uchwytu, jaka powinna być kolejność mocowania, sposób mocowania tych elementów?
Oddałem teżlicznik do kompleksowej regeneracji, wyszło super! I w dodatku działa! Jak zawsze z góry dziękuję za Waszą pomoc.
Generalnie ogromnego postępu prac nie ma ale coś znów udało się zrobić to pokażę. Generalnie najważniejsza rzecz to nowy dom dla WSKi i mojej rodziny, awansowała "na pokoje" choć do graciarni albo bajzelpokoju zależnie od rejonu kraju. Motor na chwilę obecną w większości rzeczy poskładany w całość. Co chwila pojawia się problem z pasowaniem poszczególnych elementów. Jest to niestety moja wina - motor jest zlepkiem części z różnych egzemplarzy. Poszczególne części nie zostały spasowane przed malowaniem i teraz nie jest łatwo.
Udało się dokupić trochę nowych drobiazgów, rzeczy z nierdzewki, gum.
Problem który nie potrafię rozwiązać to przednia ośka, moja ma 174mm i jest za krótka, coś źle poskładałem czy powinna mieć inną długość? Kolejna rzecz to poskładanie mocowania błotników,sporników i tylnego uchwytu, jaka powinna być kolejność mocowania, sposób mocowania tych elementów?
Oddałem teżlicznik do kompleksowej regeneracji, wyszło super! I w dodatku działa! Jak zawsze z góry dziękuję za Waszą pomoc.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
-
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Ośka powinna wejść troche w lagę, co do mocowań tylnych błotników jest ok. Ja daję dodatkowo podkładki.
- yazimoo
- Posty: 561
- Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WFM M06 59' - Lokalizacja: Dynów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Tzn. główka ośki powinna wejść jeszcze jakiś centymetr, prawie do tego oczka na śrubokręt.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Ślimak powinien być założony w ten sposób? Też jestem na etapie składania i trochę podpatrzę u Ciebie:)
- yazimoo
- Posty: 561
- Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WFM M06 59' - Lokalizacja: Dynów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Ślimak jest dobrze założony, trzeba zwrócić uwagę żeby końcówka lagi nie dotykała tego okrągłego przetłoczenia na ślimaku, przyłóż to będziesz widział o co chodzi 

- jacek9407
- Posty: 123
- Rejestracja: 2014-01-07, 03:30
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk b3
kawasaki kl250 - Lokalizacja: Gryfice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Gdzie robiłeś regeneracje licznika i ile kosztowało?
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Tu robiłem licznik, cena zależna co jest do roboty, gorąco polecam.
REGENERACJA LICZNIKÓW, PRĘDKOŚCIOMIERZY DO POJAZDÓW ZABYTKOWYCH.
Robert Klimko
Oś. parkowe 23/12
64-700 Czarnków
Tel. 607 – 776 – 664 e-mail: rbklimko@wp.pl
REGENERACJA LICZNIKÓW, PRĘDKOŚCIOMIERZY DO POJAZDÓW ZABYTKOWYCH.
Robert Klimko
Oś. parkowe 23/12
64-700 Czarnków
Tel. 607 – 776 – 664 e-mail: rbklimko@wp.pl
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Witam, WSK dalej w częściach ale "coś tam robię" Tym razem mam pytanie dotyczące kapy,dekla iskrownika. Powinien mieć logo czy nie? Jeśli tak to jakie - błyskawica,strzała czy to z "zachodzącym słońcem"? Z góry dziękuję za odpowiedz.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 2015-05-27, 06:55
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 Z2 1961r.
- Lokalizacja: Katowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z2 1962r. powolna odbudowa
Cześć,
Moim zdaniem koniecznie z logo. Co do rodzaju to nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Po przeszukaniu zdjęć tego modelu postawiłem na "błyskawicę" i taki też zakupiłem do swojego.
Moim zdaniem koniecznie z logo. Co do rodzaju to nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Po przeszukaniu zdjęć tego modelu postawiłem na "błyskawicę" i taki też zakupiłem do swojego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości