Muciek pisze:Te "porady" z książek o naprawach sobie można wcisnąć.... Nie wiesz nie pisz
I co Muciek łyso?iron_bird pisze:I zrobione - przerwa na przerywaczu byla za duza

Muciek pisze:Te "porady" z książek o naprawach sobie można wcisnąć.... Nie wiesz nie pisz
I co Muciek łyso?iron_bird pisze:I zrobione - przerwa na przerywaczu byla za duza
Bikołs?Co do tych książek to porada w stylu wkręć nowe popraw kable wg instrukcji itd to żadna pomoc.
Tak, wziąłem te po 50zl awina, 59,5mm szerokości. Chlapacz zamontuje, tylko potem jak przyjdzie tablica rejestracyjna bo i tak jedną śrubą będzie u dołu i tablica rejestracyjna i chlapacz przykręcony. Aczkolwiek lepiej wygląda bezDaniel22 pisze:Pięknie się prezentuje, szczególnie koła (brałeś te obręcze za 60zł? tez się nad nimi zastanawiam). Nie montujesz chlapacza tylnego?
maykii pisze:Masz wiedze ale pierdzielisz aby tylko popierdzielić...
Aktualnie jestem poza domem, jutro wrzucę zdjęcie jak wrócę(jedno zdjęcie jest na pierwszej albo drugiej stronie z wypolerowanymi ocynkami). Kierunki są zamontowane na wsporniku od odblasków(trzeba było rozwiercić otwory bo od odblasków są za małe). Żarówki 6v15wat chyba, nie pamiętam dokładnie Przerywacz -> http://allegro.pl/mz-etz-simson-jawa-ws ... 08165.html Połączenie zrobiłem tak : prąd z klaksonu ze stacyjki -> przerywacz w lampie -> przełącznik kierunkowskazów -> kierunki. Lewo niebieskim kablem utkniętym w koszulki, prawo na czerwono też w koszulki, żeby się nie pomylić. Trochę skrobania ramy było żeby masa dobrze przechodziła.Grzaniec pisze:Dobra robota!!! Naprawdę dopracowana w każdym szczególe. Mam jeszcze małe pytanko - jak mocowałeś kierunki z tyłu? Możesz pokazać fotkę, gdzie dobrze to widać? I masz tam ledy czy żarówki, jaki przerywacz?
Ano, w 4k się zamknę, nikt nie mówił że odrestaurowywanie będzie tanieAudioBas pisze:Dolicz jeszcze paliwo, opłaty za telefon, rejestracje, ubezpieczenie, przegląd....
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości