Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
No właśnie, niech ktoś pokaże jak wyglądają przełączniki od charta bo nie kojarzę.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
no to są te co w Perkozie
Tutaj jest przełącznik zespolony od strony rol-gazu:
http://www.allegro.pl/item742066864_cha ... olony.html
Tutaj jest przełącznik zespolony od strony rol-gazu:
http://www.allegro.pl/item742066864_cha ... olony.html
- Jarek_kam
- Posty: 306
- Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
- GG: 0
- Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
O tym to ja dobrze wiem, miałęm na myśli zamienienie klamek.wujcio pisze:no stało by się stało bo przecież przełącznik kierunków jest przymocowany do dźwigni klamki i jest obrócony o 90 stopni.
W sumie można by pokombinować z obsadami klamek od Jawy bo obie chyba mają takie wypusty.
wskocyklista04 jak je zamontujesz to daj znać jak to wyszło
- Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
To już wolę od Jawy, przynajmniej klamki aluminiowewujcio pisze:no to są te co w Perkozie
Tutaj jest przełącznik zespolony od strony rol-gazu:
http://www.allegro.pl/item742066864_cha ... olony.html

Strasznie brzydkie te przełączniki. Za grosz w nich klasyki. Do garbatej wsk nie pasuje. Czy w uchwycie klamki hamulca jest jakiś czujnik włączający światło stop?
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
- wskocyklista04
- Posty: 282
- Rejestracja: 2008-12-30, 21:39
- GG: 8553257
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
tak.
a słyszałem, że w perkozach były też przełączniki nie malowane. To w sumie lepiej by wyglądało jakby zedrzeć ten lakier i wypolerować..
a słyszałem, że w perkozach były też przełączniki nie malowane. To w sumie lepiej by wyglądało jakby zedrzeć ten lakier i wypolerować..
moja WueSKa:) http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/48870" target="_blank
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
tak w perkozie były wypolerowane te całe przełączniki no nic trzeba polować na takie cosik 

- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
Jeszcze tu dodam zdjęcie najbardziej aktualne mojego sprzętu (co aparat to inny kolor
):

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2a7 ... a98d0.html
Tu mamy już nowe siedzenie, bramę krakowską na zbiorniku oraz zregenerowane tylne amortyzatory (czarne doły).
Siedzenie udało mi się kupić praktycznie nówkę a mianowicie wygląda na to że ktoś obił go nowym pokrowcem (jest strasznie miękki) i nie używał bo nie ma nawet śladu od wgniotów ze zbiornika lub pęknięć od używania
mam nadzieję że wytrzyma kilka sezonów.


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2a7 ... a98d0.html
Tu mamy już nowe siedzenie, bramę krakowską na zbiorniku oraz zregenerowane tylne amortyzatory (czarne doły).
Siedzenie udało mi się kupić praktycznie nówkę a mianowicie wygląda na to że ktoś obił go nowym pokrowcem (jest strasznie miękki) i nie używał bo nie ma nawet śladu od wgniotów ze zbiornika lub pęknięć od używania

-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
Bardzo ładna ''czwórka''
to zawieszenie jak najbardziej tu pasuje. Może by tak dodać górny wydech?
Już wiem na czym będę się wzorował robiąc moją 175 --> chyba że linia tego motocykla jest opatentowana
Gratuluję pięknej WSK na pewno w rzeczywistości wygląda jeszcze lepiej niż na fotkach

Już wiem na czym będę się wzorował robiąc moją 175 --> chyba że linia tego motocykla jest opatentowana

Gratuluję pięknej WSK na pewno w rzeczywistości wygląda jeszcze lepiej niż na fotkach
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
Górny tłumik leży ale w końcu stwierdziłem że górny tłumik nie nadaje się do dłuższej jazdy więc zrezygnowałem z montażu.
Lampa w końcu jest u lakiernika i nareszcie będzie w kolorze reszty blach
Lampa w końcu jest u lakiernika i nareszcie będzie w kolorze reszty blach

- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
Bla bla bla
Górny tłumik to poezja,nadaje sportowego sznytu i wspaniale ogrzewa niektóre partie ciała w chłodniejsze dni
Zakładaj a szybko się przyzwyczaisz :>


""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®

- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
muszę kupić to kolanko
)
nowe foteczki pomalowanej lampy

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9c9 ... dea4b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/25f ... b7d3b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/657 ... 8b8f7.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/108 ... ae24c.html

nowe foteczki pomalowanej lampy


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9c9 ... dea4b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/25f ... b7d3b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/657 ... 8b8f7.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/108 ... ae24c.html
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
Z jakiego powodu masz takie zacieki na tej lampie ? Ale i tak podoba mi się ten Kobuzik 

(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
no nie wiem musiało coś tam kapnąć jak lakiernik malował cóż nie ma co wymagać cudów
po założeniu tego nie widać 
Maykii czepiasz się
P ważne że mi to pomalował 


Maykii czepiasz się


- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
Ale powiem ci, że z tą czarną lampą na fotkach ładnie wygląda
Takie połączenie konsoli i lampy było ładne (oczywiście na fotkach, a fotki nie oddają prawdziwego wyglądu).

(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
Mała aktualizacja przed sezonem 2010:
- udało mi się usunąć lakier z manetek charta
- kupiłem nowy: zabierak sprzęgła, wodzik oraz tarczę zmieniacza
wszystko oczywiście oryginał.
- zdobyłem prowadnice linki do charta (montowaną w manetki)
- Alien podarował mi wałek pośredni 16z w idealnym stanie
- do kompletu kupiłem wałek zdawczy 26z w dobrym stanie

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a0b ... 53f74.html
Jak widać na foto usunąłem lakier z przełączników zespolonych specjalnym środkiem do usuwania lakierów (żel) bardzo ładnie zeszło.
Przełączniki już mam praktycznie kompletne brakuje mi tylko kompletnego rollgazu ale będę to kupował u Wronki bo ma nówkę (mi brakuje tego podwieszenia linki)
Pod spodem w niebieskim pudełku widać wnętrzności przełączników
Planuje przed tym sezonem poprawić skrzynię jest to kwestia wygody ponieważ w trasy zwykła kobuzowa się nie sprawdza, przy okazji chcę większość trybów wsadzić nowych oryginalnych które planuje kupić w skuterze
Dodatkowo będę również zmieniał sprzęgło na nowe - kosz, przekładki, tarcze zębatki od kopniaka itp
Jestem zadowolony bo udało mi się w miarę tanio kupić nową oryginalną tarczę zmieniacza która jest praktycznie niemożliwa do kupienia w wersji oryginalnej a tym bardziej jako podróbka, najczęściej wyrabiają się rowki prowadzące wodziki oraz zapadki wałka zmieniacza, dodatkowo dzięki uprzejmości Aliena dostałem wałek pośredni 16z który jest ciężki do dostania ;/ sprawa wygląda lepiej z wałkiem zdawczym ale ja stawiam na oryginał więc kupiłem używkę w dobrym stanie (zęby ok gwint również muszę tylko sprawdzić czy wewnętrzna tulejka nie ma zbyt dużego luzu) myślę że powinno chodzić
Mam cichą nadzieję że do lipca uda mi się to wszystko złożyć i wyjadę maszyną już na nowej skrzyni i z nowym osprzętem kierownicy
- udało mi się usunąć lakier z manetek charta
- kupiłem nowy: zabierak sprzęgła, wodzik oraz tarczę zmieniacza

- zdobyłem prowadnice linki do charta (montowaną w manetki)
- Alien podarował mi wałek pośredni 16z w idealnym stanie

- do kompletu kupiłem wałek zdawczy 26z w dobrym stanie

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a0b ... 53f74.html
Jak widać na foto usunąłem lakier z przełączników zespolonych specjalnym środkiem do usuwania lakierów (żel) bardzo ładnie zeszło.
Przełączniki już mam praktycznie kompletne brakuje mi tylko kompletnego rollgazu ale będę to kupował u Wronki bo ma nówkę (mi brakuje tego podwieszenia linki)
Pod spodem w niebieskim pudełku widać wnętrzności przełączników

Planuje przed tym sezonem poprawić skrzynię jest to kwestia wygody ponieważ w trasy zwykła kobuzowa się nie sprawdza, przy okazji chcę większość trybów wsadzić nowych oryginalnych które planuje kupić w skuterze

Dodatkowo będę również zmieniał sprzęgło na nowe - kosz, przekładki, tarcze zębatki od kopniaka itp
Jestem zadowolony bo udało mi się w miarę tanio kupić nową oryginalną tarczę zmieniacza która jest praktycznie niemożliwa do kupienia w wersji oryginalnej a tym bardziej jako podróbka, najczęściej wyrabiają się rowki prowadzące wodziki oraz zapadki wałka zmieniacza, dodatkowo dzięki uprzejmości Aliena dostałem wałek pośredni 16z który jest ciężki do dostania ;/ sprawa wygląda lepiej z wałkiem zdawczym ale ja stawiam na oryginał więc kupiłem używkę w dobrym stanie (zęby ok gwint również muszę tylko sprawdzić czy wewnętrzna tulejka nie ma zbyt dużego luzu) myślę że powinno chodzić

Mam cichą nadzieję że do lipca uda mi się to wszystko złożyć i wyjadę maszyną już na nowej skrzyni i z nowym osprzętem kierownicy

- Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
No jeszcze jeszcze troche i będzie Perkoz
Zastawiasz przełącznik surowe czy polerka?
Ogólnie bardzo podoba mi sie Twój Kobuz

Ogólnie bardzo podoba mi sie Twój Kobuz
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
Ty nie masz mieć nadziei, Ty masz to zrobić do Lipca -> jedziemy w Bieszczady, pamiętaj.wujcio pisze:Mam cichą nadzieję że do lipca uda mi się to wszystko złożyć i wyjadę maszyną już na nowej skrzyni i z nowym osprzętem kierownicy
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
heh no oczywiście że te działania mają na celu przygotowanie do wyjazdu w Bieszczady 

- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
Jak dla mnie możecie nawet pojechać w Himalaje, ale na Świdniku macie być!
Jeżdżę motocyklem WSK 
Ekipa Południe®

Ekipa Południe®
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
znalazłem chwilę czasu i zrobiłem krótkie podsumowanie mojego remontu do dzisiejszego dnia zamieszczam mały kosztorys:
należy przyjąć że końcowa kwota jest ponad 2000 zł bo na pewno o paru rzeczach zapomniałem i na ten sezon sporo rzeczy planuje dokupić
Ceny są wraz z przesyłka lub orientacyjnie straconym paliwem.
- zawieszenie KOS (2 kompletne lagi): 180 zł
błotnik przedni płytki KOS (komplet w bd stanie): 90zł
błotnik tylni płytki: 43zł
2x gumy i cybanty kierownicy: 30zł
akumulator: 70zł
Manetki Simson: 16zł
cięgno hamulca tylnego: 8zł
Stacyjka: 19zł
Kluczyki stacyjki (2szt): 8zł
Guma startera i biegów: 5zł
Gumy stopek (4 szt) 16zł
Zębatka tylnego koła: 44zł
łańcuch napędowy: 30zł + koszt przesyłki za towary kupione u wronki: 15zł
Guma łącząca filtr i gaźnik: 5zł
Stopka centralna: 30zł
Koło przednie WSK Chrom: 60zł
koło tylne chrom: 40 zł
Kierownica S1: 100zł
Dźwignia hamulca przedniego (z nadlewem na przełącznik kierunków): 20zł
Szprychy: 20zł
Amortyzatory tylne nowy chrom: 115zł
Metalowy boczek (prawy): 30zł
Okładziny hamulcowe nowe PRL (2szt): 20zł
Linka licznika dłuższa KOS: 10zł
konsola: 40zł
uchwyty lampy: 30zł
Gumy na bak 20zł
Manetki Chart: 45zł
części do manetek: 22zł
półki KOS + szprychy KOS + uchwyt pasażera: 85zł
Koło KOS: 40zł
dętka tylnego koła: 25zł
Malowanie proszkowe ramy: 200zł
Malowanie u lakiernika z lakierem: 180zł
Cynkowanie: 50zł
Zakupy w Skuter-dębica: różne detale 200zł
wałek zdawczy 26z: 22zł
zmieniacz biegów: 39zł
należy przyjąć że końcowa kwota jest ponad 2000 zł bo na pewno o paru rzeczach zapomniałem i na ten sezon sporo rzeczy planuje dokupić

Ceny są wraz z przesyłka lub orientacyjnie straconym paliwem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości