WSK M06B3 "Lelek" 1976
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4117
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Aluminiowe półki mogłeś wyszkiełkować
Nakrętki oraz oś wahacza mogłeś dać w ocynk
Nakrętki oraz oś wahacza mogłeś dać w ocynk
- Szczepan
- Posty: 1776
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Półki org były w anodzie i myśle że lepiej jak szkiełko by tak zrobione wyglądały
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Oś wahacza kupiłem nową - była z nakrętkami, które były za duże jak się potem okazało. Dlatego taki zonk lekki.
Alu półek się raczej nie szkiełkuje - od razu rzuciłby się syf. Są w oryginalnej, ładnej anodzie to se pomyślałem - po co ruszać .
Alu półek się raczej nie szkiełkuje - od razu rzuciłby się syf. Są w oryginalnej, ładnej anodzie to se pomyślałem - po co ruszać .
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Cześć,
przy lelku prace zwolnią, ale jak dotąd zrobiliśmy parę rzeczy.
Założyłem prowadnice linek. Drobne przeoczenie, a roboty z tym od ...uja.
Kartery obszlifowane przez kierownika, jeszcze tego nawet nie widziałem .
Przyszło kolanko od Hartmanna. Wydaje mi się, że jest grubsze od oryginału. Mierzyłem i od sporta ori jest 1,5mm, a od Hartmanna-replika 2mm. Jakość chromu bez zastrzeżeń, naprawdę jest ładnie - tak jak w Danexie . Ta przyjemność kosztowała mnie z przesyłką 140zł.
Wyszlifowałem i wypolerowałem śrubki nierdzewne pod przedni błotnik. Łeb sześciokątny (ori było na rowek), ale prezentują się naprawdę super. Najpierw skręciłem tak jak stało... podziwiamy z tatą wyniki pracy: błotnik krzywy jak po dzwonie. Kierownik: "spokojnie, naprostujemy. popuść śruby." Się robi!, poprzestawialiśmy, powyginaliśmy i jest ***zajeb***...oza! Bardzo mi się podoba, nie mogę się doczekać aż poskręcamy coś dalej. Świetna robota
Poza tym poskręcałem klamki, powkładałem menetki. Trzeba było skrócić rolgaz, bo manetka od jawy/cz jest krótsza od wueskowej. To chyba tyle.
Ile dotychczas wydałem?
No to mamy 2 i pińcet .
Pozdrówka!
przy lelku prace zwolnią, ale jak dotąd zrobiliśmy parę rzeczy.
Założyłem prowadnice linek. Drobne przeoczenie, a roboty z tym od ...uja.
Kartery obszlifowane przez kierownika, jeszcze tego nawet nie widziałem .
Przyszło kolanko od Hartmanna. Wydaje mi się, że jest grubsze od oryginału. Mierzyłem i od sporta ori jest 1,5mm, a od Hartmanna-replika 2mm. Jakość chromu bez zastrzeżeń, naprawdę jest ładnie - tak jak w Danexie . Ta przyjemność kosztowała mnie z przesyłką 140zł.
Wyszlifowałem i wypolerowałem śrubki nierdzewne pod przedni błotnik. Łeb sześciokątny (ori było na rowek), ale prezentują się naprawdę super. Najpierw skręciłem tak jak stało... podziwiamy z tatą wyniki pracy: błotnik krzywy jak po dzwonie. Kierownik: "spokojnie, naprostujemy. popuść śruby." Się robi!, poprzestawialiśmy, powyginaliśmy i jest ***zajeb***...oza! Bardzo mi się podoba, nie mogę się doczekać aż poskręcamy coś dalej. Świetna robota
Poza tym poskręcałem klamki, powkładałem menetki. Trzeba było skrócić rolgaz, bo manetka od jawy/cz jest krótsza od wueskowej. To chyba tyle.
Ile dotychczas wydałem?
- - kupno: 550zł
- cylinder: 212zł
- membrana: 30zł
- gaźnik: 41zł
- regeneracja wału: 80zł
- aluminium: 50zł
_______________________
- szablon na napisy: 21zł
- nowe klosze lampy zeemde: 12zł/szt
- części z Ag-Motu: 215 zł
_______________________
- nowy wałek zdawczy: 50zł
_______________________
- nowy pokrowiec: 51zł
- gaźnik again: 39zł
- skuter dębica: 81zł
________________________
- zapłon CDI: 63zł
- szprychy: 64zł
- tulejki wahacza: 36zł
________________________
- oś wahacza: 21zł
- tulejki karterów: 9zł
- malowanie obręczy: 80zł
________________________
- zakładanie opon: 10zł
- bak łezka: 45zł
________________________
- malowanie w Detal-met'cie: 400zł
- ocynk: 10zł
________________________
- chromowanie: 70zł
- szpachlówka Novol, podkład economy VOC, lakier z mieszalni: ?
- łożyska PPL koła, zabierak again: 54zł
- cewka, moduł CDI: 35zł
- spawanie karterów: 35zł
_________________________
- nowe kolanko by Hartmann: 140zł
No to mamy 2 i pińcet .
Pozdrówka!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Noooo...Savierku, będzie z tego niezłe cacko!
ps. koszty które tu namiętnie wypisujesz to są koszty całkowite, czy Twoje osobiste (w sensie bez wkładu Kierownika)?
ps. koszty które tu namiętnie wypisujesz to są koszty całkowite, czy Twoje osobiste (w sensie bez wkładu Kierownika)?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Nie no, ja po prostu piszę ile na niego wydaję . A w tekście znajdziesz czy coś mam za friko czy za dwa piwa. Nie można tych kosztów brać na swoistą bazę dla siebie, jeżeli chcesz robić motor - różne koszta różnych usług i może Ci wyjść taniej/drożej.
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Jak chcesz to dysponuje nierdzewką, na płaski łeb, dowolne wymiarySavier pisze: Łeb sześciokątny (ori było na rowek), ale prezentują się naprawdę super.
Co do roboty - zacnie, oby tak dalej, no i widzę, że Ty też uznałeś wyższość nierdzewki nad ocynkiem, łatwym wkładem pracy można osiągnąć lustereczko Wstawiam Ci foto jednej z moich śrubek na płaski wkrętak, pisz na PW jeśli jesteś zainteresowany
PS Twój temat już powinien być kilka działów niżej ( w profi).
- Balon
- Posty: 27
- Rejestracja: 2012-05-28, 10:44
- GG: 6334166
- Moje maszyny: Romet Ogar 200 Green%black Edyszyn, Komar Mr-231,
- Lokalizacja: Łuków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Łooooo panie jaki kosztorys. No ale motor igiełka będzie. Od zawsze podobały mi się "Lelki" no ale nie stać mnie na razie na kupno takiego. Powodzenia w remoncie i będę śledził na bieżąco ten temat, bo jestem ciekaw efektu końcowego
-
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: swidnik
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Bo takie się ponosi koszta. Jak ktoś pisze ,że można zrobić remont za 500zł to chyba mówi o rowerze marki vigry.Balon pisze:Łooooo panie jaki kosztorys.
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
auriol77 robiąc wszystkie chromy w wigrym 500 zł nie wystarczy na całość, sam się o tym przekonałem
- Szczepan
- Posty: 1776
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
E tam 550 zł z papierami to chyba nie było tak drogoOd zawsze podobały mi się "Lelki" no ale nie stać mnie na razie na kupno takiego.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Dlaczego nie chromowaliście kierownicy
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Bo jest w super stanie, także nie było to konieczne.
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350 - Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Kolanko wydechu kupowaliście bezpośrednio u Hartmana czy np. w Skuterze (oni chyba też biorą od Hartmana ale kto ich tam wie)
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Kolanko zamawiałem bezpośrednio u Hartanna emailowo. W skuterze też biorą u niego, dzwoniłem i upewniałem się, bo nie mieli w ofercie. Niestety, p.Grzegorz wysyła tylko pobraniem.
-
- Posty: 180
- Rejestracja: 2011-07-28, 20:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 b3
- Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Taniej jest bezpośrednio od niego brać niż ze skutera? Zastanawiam się czy nie kupić do mojej 175 nowego wydechu ze skuterdebica tylko cena to 370zł jak dobrze pamiętam. Może od niego było by taniej. Daj namiar jak możesz
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750 - Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Hmmm..
Tak myślę, czy by nie kupić może nowego kolanka do mojej B3. Nie wiesz może, ile by taka przyjemność kosztowała u Hartmanna?
Tak myślę, czy by nie kupić może nowego kolanka do mojej B3. Nie wiesz może, ile by taka przyjemność kosztowała u Hartmanna?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Nie wiem niestety, ale podejrzewam, że to "kolanko wsk 125 de luxe" ze skuter dębica. Spytaj Hartmanna emailowo o kolanko dolne do 125.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Siemka!
Niby mieliśmy matowić części od Osy, ale przekabaciłem Kierownika, żeby trochę poskładać moją maszynę. A jako, że to robota przyjemna, to wszyscy się zgodzili.
Wyszukaliśmy i wypolerowaliśmy śruby nierdzewne do tylnego błotnika. Założyłem rączkę do stawiania, do tego dałem wypicowane podkładki z nierdzewki i nakrętki ze sprężynami z kwasówki. Do tego doszedł filtr powietrza i trochę fantów w tylnym kole - generalnie układ hamulcowy. Przesmarowałem i zamontowałem pedał hamulca tył, ale miał masakryczne luzy. Tata wyszedł z pomysłem, żeby wstawić blaszkę po puszce od piwa i tak też zrobiliśmy, nie jest juz tak źle. (W innych maszynach będę musiał jakoś inaczej to rozwiązać, bo to ważna kwestia). Co tam jeszcze, blokator bębne tylnego wypolerowałem (fajnie się poleruje ocynk) i założyłem w całość. Tak to wygląda. Koszty niezmienne.
Pozdro!
Niby mieliśmy matowić części od Osy, ale przekabaciłem Kierownika, żeby trochę poskładać moją maszynę. A jako, że to robota przyjemna, to wszyscy się zgodzili.
Wyszukaliśmy i wypolerowaliśmy śruby nierdzewne do tylnego błotnika. Założyłem rączkę do stawiania, do tego dałem wypicowane podkładki z nierdzewki i nakrętki ze sprężynami z kwasówki. Do tego doszedł filtr powietrza i trochę fantów w tylnym kole - generalnie układ hamulcowy. Przesmarowałem i zamontowałem pedał hamulca tył, ale miał masakryczne luzy. Tata wyszedł z pomysłem, żeby wstawić blaszkę po puszce od piwa i tak też zrobiliśmy, nie jest juz tak źle. (W innych maszynach będę musiał jakoś inaczej to rozwiązać, bo to ważna kwestia). Co tam jeszcze, blokator bębne tylnego wypolerowałem (fajnie się poleruje ocynk) i założyłem w całość. Tak to wygląda. Koszty niezmienne.
Pozdro!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości