Może może;dMaciek pisze:moze Sylwek pomoze? :p
Maciek i jego sprzęty Kobuz Dudek M063 Komarki SHL WFM itd.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- sylwestro150
- Posty: 18
- Rejestracja: 2009-08-09, 18:07
- GG: 0
- Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: Maciek i jego sprzęty
- Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: Maciek i jego sprzęty
Nie jest kradziony kupiłem go od kolesia który zna mojego ojca przywiózł go z włoch gdzie pracowal i dostał od kolesia u którego mieszkał a gdy go kupiłem nie był na chodzie był czesciowo rozebrany i troche zapuszczony
A ile WeSeK nie ma papierów i co kradzione? One są poprsostu wyrejestrowane
A ile WeSeK nie ma papierów i co kradzione? One są poprsostu wyrejestrowane
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Maciek i jego sprzęty
Nie no, spoko. Nie chciałem obrażać w żaden sposób Twojej mądrości. Po prostu wydał mi się troszkę tani i źle zinterpretowałem Twój poprzedni post. Bo kto sprzedaje skutery po 100 zł? 

- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: Maciek i jego sprzęty
We Włoszech kupisz skuter nawet za 30 euro.
Jeżdżę motocyklem WSK 
Ekipa Południe®

Ekipa Południe®
- Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: Maciek i jego sprzęty
Dudek nareszcie skończony wyszła troch lipa z lakierem ale jakos to wkońcu ogarnąłem jest kilka rzeczy które mi nie pasują ale wiadomo tak zawsze jest
pozdro i czekam na opinie i dzieki dla Sylwka ( Sylwestro150) za motor
i ogólnie za pomoc 
pozdro i czekam na opinie i dzieki dla Sylwka ( Sylwestro150) za motor


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mateusz 46
- Posty: 231
- Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
- Moje maszyny: rm 125
- Kontaktowanie:
Re: Maciek i jego sprzęty
cudowny dudus
jak marzenie (przynajmniej moje )
3 fota poszła na pulpit w kompie
kawał dobrej roboty Mciek

jak marzenie (przynajmniej moje )
3 fota poszła na pulpit w kompie
kawał dobrej roboty Mciek

Ekipa Północ
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Maciek i jego sprzęty
Muszę tu poprzeć Mateusza, kawał dobrej roboty. Dudek jak z obrazka. Zachowaj go w jak najlepszym stanie i jak najdłużej. Powodzenia i dobrej jazdy! 

- sylwestro150
- Posty: 18
- Rejestracja: 2009-08-09, 18:07
- GG: 0
- Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: Maciek i jego sprzęty
Łaaał Maciek! Dobra robota 

- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: Maciek i jego sprzęty
Wyszło naprawdę świetnie, najładniejsze są napisy na boczkach
Zrób zdjęcia lepszej jakości bo te do mnie nie przemawiają.

Zrób zdjęcia lepszej jakości bo te do mnie nie przemawiają.
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: Maciek i jego sprzęty
Piękny Dudek, bez dwóch zdań
. Mam pytanie- czy planujesz polerować silnik/dekle boczne? Bo trochę to lipnie wygląda- dużo chromu, a silnik matowy... Cylinder też mógł by być czarny
. Ale i bez tego jest pięknie
.



- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: Maciek i jego sprzęty
Chyba na głowę upadłeś. Pamiętaj stare powiedzenie " Nie wszystko złoto co się świeci "pawel15 pisze:czy planujesz polerować silnik/dekle boczne? Bo trochę to lipnie wygląda- dużo chromu, a silnik matowy...
Nie rozumiem ludzi po co niszczą polerowaniem tak wspaniałe motocykle rozumiem gdy nie ma innego wyjścia gdy część jest bardzo uszkodzona ale części w tak wspaniałym stanie.
Dudek wspaniały nawet nie waż się go przerabiać (ideał) Gratuluje
Re: Maciek i jego sprzęty
co do silnika, może wystarczy go dobrze umyć żeby był trochę jaśniejszy, a nie od razu polerować ... ale Dudek naprawdę pierwsza klasa 

-
- Posty: 90
- Rejestracja: 2008-01-16, 23:14
- GG: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: Maciek i jego sprzęty
xradusx pisze:Chyba na głowę upadłeś. Pamiętaj stare powiedzenie " Nie wszystko złoto co się świeci "pawel15 pisze:czy planujesz polerować silnik/dekle boczne? Bo trochę to lipnie wygląda- dużo chromu, a silnik matowy...
Nie rozumiem ludzi po co niszczą polerowaniem tak wspaniałe motocykle rozumiem gdy nie ma innego wyjścia gdy część jest bardzo uszkodzona ale części w tak wspaniałym stanie.
Dudek wspaniały nawet nie waż się go przerabiać (ideał) Gratuluje
Podstawowe pytanie do Xradusx. Czy kiedykolwiek obcowałeś z motocyklem WSK Dudek w oryginale że pierniczysz takie głupoty?
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: Maciek i jego sprzęty
Powiedz mi że silnik 059 fabrycznie był polerowany to się uśmieje wiesz co jak by mi takie coś powiedział leszcz to bym zrozumiał ale ty ?Agresives pisze:xradusx pisze:Chyba na głowę upadłeś. Pamiętaj stare powiedzenie " Nie wszystko złoto co się świeci "pawel15 pisze:czy planujesz polerować silnik/dekle boczne? Bo trochę to lipnie wygląda- dużo chromu, a silnik matowy...
Nie rozumiem ludzi po co niszczą polerowaniem tak wspaniałe motocykle rozumiem gdy nie ma innego wyjścia gdy część jest bardzo uszkodzona ale części w tak wspaniałym stanie.
Dudek wspaniały nawet nie waż się go przerabiać (ideał) Gratuluje
Podstawowe pytanie do Xradusx. Czy kiedykolwiek obcowałeś z motocyklem WSK Dudek w oryginale że pierniczysz takie głupoty?
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 2008-01-16, 23:14
- GG: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: Maciek i jego sprzęty
Odsyłam Cię choćby do książki którą posiada prawie każdy czyli Naprawa motocykli Załęskiego (widać dokładnie na zdjęciach polerowane kapy)... albo do kogoś kto posiada WSK Dudek w oryginale. Każda WSK z serii Dudek / Sport S1 i S2 czyli najdroższe modele miały zakładane polerowane dekle.
- Kapiii
- Założyciel
- Posty: 601
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
- GG: 2256655
- Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250 - Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: Maciek i jego sprzęty
W 100% się zgadzam, miałem Dudka, mam S2 i dekle są polerowane. Co prawda nie jest to lustro, jednak powierzchnia jest spolerowana.
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: Maciek i jego sprzęty
Mówimy o deklach czy karterach ??? ja mówię o karterach. Polerowane kartery nie odprowadzają ciepła tak samo jak prosto z odlewu i żadna fabryka tego nie robiła. Kiedyś myślałem że niemcy polerowali przy emw czy ifie czy awo ale po kupnie awo przekonałem się że tak nie było tylko mieli inny skład mieszanki i dlatego kartery były po odlewie bardziej gładkieAgresives pisze:Odsyłam Cię choćby do książki którą posiada prawie każdy czyli Naprawa motocykli Załęskiego (widać dokładnie na zdjęciach polerowane kapy)... albo do kogoś kto posiada WSK Dudek w oryginale. Każda WSK z serii Dudek / Sport S1 i S2 czyli najdroższe modele miały zakładane polerowane dekle.
Ostatnio zmieniony 2010-09-05, 20:41 przez xradusx, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kapiii
- Założyciel
- Posty: 601
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
- GG: 2256655
- Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250 - Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: Maciek i jego sprzęty
Chodzi o dekle boczne. Dodam tylko, że nie jestem pewien, co do silnika 060, ale 059 na pewno.pawel15 pisze:Mam pytanie- czy planujesz polerować silnik/dekle boczne?
- Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: Maciek i jego sprzęty
Owszem Dudki miały polerowane dekle ale ja narazie nie zamierzam poza tym silnik jak widać nie orginalny ale takie kupiłem i chodzi pięknie wiec narazie musi być niestety jak sie ma 15 motorków to nie na wszystko starcza kasy i czasu cos za coś
A ogólnie nie lubie zbyt wyczyszczonych i świecacych silników więc Xradusx potwierdzam twoje zdanie ale tu były w orginalnym silniku orginalnie polerowane dekle
A ogólnie nie lubie zbyt wyczyszczonych i świecacych silników więc Xradusx potwierdzam twoje zdanie ale tu były w orginalnym silniku orginalnie polerowane dekle
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Maciek i jego sprzęty
Bardzo zainteresowała mnie ta dyskusja. Ciekawa sprawa. Rzeczywiście pogrzebałem w literaturze i wygląda na to, że wszystkie, jak to określił Agresives, "droższe" WSK miały polerowane dekle. Przyznam szczerze, że na silnikach z serii W2x polerka wygląda świetnie.
Natomiast w S01 czy S03 to totalny agro-tuning. Sam niestety uległem kiedyś modzie "polerowania" wszystkiego w okresie intensywnej zabawy z silnikami S01. Dziś mogę powiedzieć, że żadne polerowania, szkiełkowania czy inna obróbka nie zastąpi oryginalnego odlewu, który jest po prostu fantastycznie toporny i to jest jego urok. Szczęśliwi Ci, którzy mają odlewy w takim stanie. Niestety czasami nie pozostaje nic innego jak blok obrobić którąś z metod. W dwóch z moich junaków niestety jacyś nadgorliwcy zabrali się za polerowanie. No cóż, mówi się trudno i jeździ się dalej hehe. Cóż począć, że ludzie kupują oczami, a nie mózgiem?
Co do Dudka - pierwszy raz przeszła mi przez głowę myśl - a co! Może bym sobie takiego kupił?
Pozazdrościć.
Natomiast w S01 czy S03 to totalny agro-tuning. Sam niestety uległem kiedyś modzie "polerowania" wszystkiego w okresie intensywnej zabawy z silnikami S01. Dziś mogę powiedzieć, że żadne polerowania, szkiełkowania czy inna obróbka nie zastąpi oryginalnego odlewu, który jest po prostu fantastycznie toporny i to jest jego urok. Szczęśliwi Ci, którzy mają odlewy w takim stanie. Niestety czasami nie pozostaje nic innego jak blok obrobić którąś z metod. W dwóch z moich junaków niestety jacyś nadgorliwcy zabrali się za polerowanie. No cóż, mówi się trudno i jeździ się dalej hehe. Cóż począć, że ludzie kupują oczami, a nie mózgiem?
Co do Dudka - pierwszy raz przeszła mi przez głowę myśl - a co! Może bym sobie takiego kupił?

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości