WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- Halski
- Posty: 209
- Rejestracja: 2011-12-29, 11:33
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 1980r.
SHL M04 1953r.
SHL M17 Gazela 1969r.
... - Lokalizacja: LPU
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.
To ile ten "luz" powinien wynosić?
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.
Dobre pytanieHalski pisze:To ile ten "luz" powinien wynosić?

- Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.
Dajcie spokój, będzie chodzić.
Kiedyś rozbierałem silnik i miał na serio koks luz w skrzyni i przed rozbieraniem wszystko git chodziło,jednak,gdy to zobaczyłem to wszystko zostało ogarnięte. 


Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 

- Kermit
- Posty: 224
- Rejestracja: 2012-03-29, 00:47
- Moje maszyny: WSK 125 Gil
WSK 175 Kobuz i trzy tygrysy Bengalskie - Lokalizacja: Boska Wola
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.
I co z tego, że git chodziło skoro nie wiadomo jak długo. Jeśli ma się rozebrany silnik to można poświęcić jeszcze trochę czasu, żeby dopracować takie szczegóły.
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.
Na razie zostawiam, połówki są już złożone, jak cos to pomecze sie jak Audio. Nie przewiduję tego jednak. Jak będé jednak musiał z pewnością o tym wspomnę.
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.
Czy wiecie może czy występują dwie różne długości tulei kosza? Ile po osadzeniu kosz powinien mieć luzu na niej ( przesuwnie ), u mnie wychodzi jakieś 2mm sądzę, że to za dużo. Mam inną tuleję ( używaną ) i tam jest około 0,5mm luzu.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.
2mm za dużo..
Ile hmm ja tak minimalnie dałem..
Ile hmm ja tak minimalnie dałem..
- Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.
U mnie również nie ma luzów na koszu.
Musisz to zdystansować raczej. 


Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 

- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.
Poniżej 1mm będzie OK ? jak dystansować ? Szlifować ?AudioBas pisze:2mm za dużo..
Ile hmm ja tak minimalnie dałem..
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.
Ja szlifowałem papierem sciernym na szkle 
Jak masz tokarkę to na tokarce

Jak masz tokarkę to na tokarce

-
- Administrator
- Posty: 734
- Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
- GG: 2507850
- Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211 - Lokalizacja: Miłoszyce
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.
pod kosz daje sie podkładki dystansujące swojego czasu były na allegro 

- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.
Nie mówisz o podkładce, która oddziela kosz od łożyska? Ona bowiem dystansuje kosz od łożyska, aby ustalić osiowość pracy łańcucha względem małej zębatki.Matej pisze:pod kosz daje sie podkładki dystansujące swojego czasu były na allegro
- zmyngut
- Posty: 687
- Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Poniatowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.
Tylko ta jedna podkładka czasami nie wystarcza co łatwo jest sprawdzić. Można nie dystansować- ale albo łańcuch zje zębatki albo się zwyczajnie z czasem rozlezie i kłopot gotowy.
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.
To oczywiście jest poza dyskusją. Osiowanie to rzecz, którą należy zrobić, mowa jest o zachowaniu luzu kosza na tulei. Skrócę jednak tuleję jak Audio mówi, zachowam między 0,5 a 1mm luzu.
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.
Dziś oglądając kwestię kosza zrozumiałem o co Ci chodzi z tą podkładkąMatej pisze:pod kosz daje sie podkładki dystansujące swojego czasu były na allegro


- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.
Mały update.
Silnik w sumie złożony.
Problemy:
Wał nie osadził się idealnie na środku. Co nie przeszkodzi w pracy tłoka. Bardziej mnie martwi łożysko, które jest minimalnie wysunięte z gniazda. Mam nadzieję, że nie będzie miało większego wpływu na szybsze wybicie gniazda łożyska. Mam nadzieję. Ciekawi mnie również jak będzie sprawa się miała co do krążenia mieszanki.
Drugi problem to nie do końca łańcuszek w osi. Przymierzając całość miałem nadzieję, że się osadzi głębiej, ale już to zostawiłem. Łańcuszek dość napięty co mnie dziwi. Szybko jednak pewnie złapie luz
więc OK. Łańcuszek Favorit - czeski.
Trzeci problem. Zerwany gwint misce olejowej w miejscu śruby kontrolnej poziom oleju. O ile nie martwi mnie ewentualny brak możliwości sprawdzania, bo mam śrubę wlewową oleju z bagnetem. O tyle mam problem z tym co ja mam z tym zrobić. Bowiem zerwałem go już po złożeniu. Nie chcę tego z powrotem rozbebeszać. Co radzicie ? Przegwintować ? Zakleić ? Może spirala ?
Góra też złożona, Kanały wypolerowane, wady styków usunięte. Pierścienie Primowskie założone. Segery jak Bóg przykazał również.
Jak tylko możecie to proszę o poradę co mam głównie z gwintem zrobić nie odkręcając miski olejowej.
Silnik w sumie złożony.
Problemy:
Wał nie osadził się idealnie na środku. Co nie przeszkodzi w pracy tłoka. Bardziej mnie martwi łożysko, które jest minimalnie wysunięte z gniazda. Mam nadzieję, że nie będzie miało większego wpływu na szybsze wybicie gniazda łożyska. Mam nadzieję. Ciekawi mnie również jak będzie sprawa się miała co do krążenia mieszanki.
Drugi problem to nie do końca łańcuszek w osi. Przymierzając całość miałem nadzieję, że się osadzi głębiej, ale już to zostawiłem. Łańcuszek dość napięty co mnie dziwi. Szybko jednak pewnie złapie luz

Trzeci problem. Zerwany gwint misce olejowej w miejscu śruby kontrolnej poziom oleju. O ile nie martwi mnie ewentualny brak możliwości sprawdzania, bo mam śrubę wlewową oleju z bagnetem. O tyle mam problem z tym co ja mam z tym zrobić. Bowiem zerwałem go już po złożeniu. Nie chcę tego z powrotem rozbebeszać. Co radzicie ? Przegwintować ? Zakleić ? Może spirala ?
Góra też złożona, Kanały wypolerowane, wady styków usunięte. Pierścienie Primowskie założone. Segery jak Bóg przykazał również.
Jak tylko możecie to proszę o poradę co mam głównie z gwintem zrobić nie odkręcając miski olejowej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.
Plastiki powoli wracają od lakiernika, dziś przyczepiłem z powrotem oznaczenie pojemności. Zgrzeję tylko lutownicą i będzie jak nowe
Jak wróci wszystko zrobię więcej zdjęć 


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.
Super wygląda
. A zdjęcia silnika... mniam
.


- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.
Zobaczymy czy tak samo będzie się sprawować 

- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Czarna piękność 1977 roku. Powrót na drogi.
Co tak cicho tutaj?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości