
Rok temu miałem już kupić tą maszynę, ale w dzień końca aukcji z rana wyczaiłem swojego kobuza na tablicy i zrezygnowałem z tej M21W2.
Ps. Kiedy wywalasz platyny i zakładasz jakiś normalniejszy zapłon?

No właśnie?iron_bird pisze:Ps. Kiedy wywalasz platyny i zakładasz jakiś normalniejszy zapłon?
Czyli wszystko w normie można by rzecSavier pisze:
Zamocowanie wydechu to jakaś kpina! NIC do siebie nie pasuje! Podobnoż mam źle założoną opaskę z tyłu, zmienię to jutro...ale:
1. kolanko jest za krótki
2. jeżeli kolanko jest za krótkie, to chcę tłumik dać bliżej, ale:
3. nie pasuje wtedy przedni otwór mocowania
4. na opasce nie można obrócić, bo wadzi o zgrzew
5. ośka z nakrętką, regulacją wadzi o tłumik z tyłu
6. wszystko na pewno nie będzie szczelne
Czysto teoretycznie tak, w praktyce wystarczy spytać właścicieli czworek i zobaczyć ile z nich ma zamocowany tłumik na przedni jak i tylnym mocowaniu jednocześnieKapiii pisze:Raczej coż masz nie tak, tłumik został tak sprasowany, aby pasował. Skoro nie pasi, to coś jest nie tak z ramą?Czekam na efekt końcowy , kolorystyka koks
Ja mam i idealnie psuje wszystkoSavier pisze:Czysto teoretycznie tak, w praktyce wystarczy spytać właścicieli czworek i zobaczyć ile z nich ma zamocowany tłumik na przedni jak i tylnym mocowaniu jednocześnieKapiii pisze:Raczej coż masz nie tak, tłumik został tak sprasowany, aby pasował. Skoro nie pasi, to coś jest nie tak z ramą?Czekam na efekt końcowy , kolorystyka koks
. Dzisiaj postaram się to sprawdzić. Jeżeli ktoś mógłby mi pomóc w tym temacie to proszę o wskazówki
.
A czarne?Savier pisze:Kremowych napisów na boczkach nawet nie byłoby widać!
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość