Pora odświeżyć troszke temacik, bo troszkę się zmieniło
Silnik przeszedł remont, a dokładniej zmieniłem/zregenerowałem pare rzeczy:
- Szlif cylindra
- Oryginalny tłok + pierścienie także z epoki
- Regeneracja wału
- Zmienione wszystkie łożyska
- Zmienione wszystkie simmeringi
- Nowy łańcuszek sprzęgłowy (czeski)
- Zdystansowane sprzęgło (tzn. wyeliminowałem wszystkie luzy)
Wizualnie też troszeczke się zmieniło
- Zregenerowany przód od KOSa do tego delikatna polerka piasty
- Pomalowałem cylinder
- Wyszkiełkowałem głowice
- "Wyprałem" Kartery i dekle
Do tego pare ważnych rzeczy porobiłem typu:
- Uszczelniłem gaźnik podkładkami z miedzi
- Uszczelniłem kranik
- Zmieniłem gumy zabieraka zębatki
- Przeczyściłem i przesmarowałem łańcuch
- Na przód poleciała nowa oponka
Jak kupię tylko Olej do mieszanki to od razu odpalam
Czeka mnie jeszcze dopracowanie kilku detali, ale to już drobnostki
Oceniajcie maszynę

Poniżej zamieszczam fotki Pięknej
