Stara, czarna i garbata
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- wskmaniak
- Posty: 143
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:36
- GG: 12695501
- Moje maszyny: Jawa TS 350 , WSK Kos
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: Stara, czarna i garbata.
Jestem pod ogromnym wrażeniem. Motocykl pięknie wygląda i zapewne jeszcze lepiej jezdzi. Ciekawi mnie czym wypełniałeś otwory wyważające w wale korbowym
UNIA TARNÓW
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Stara, czarna i garbata.
W otworach jest korek z wina (pełny, nie sklejka) na wcisk i z klejem. Całość zalana epoksydem i wyszlifowane do równa.
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Stara, czarna i garbata.
Cóż, trzeba częściej przychodzić na spotkania Południowców, można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy o których nie mówi się na forach internetowychwskmaniak pisze:Jestem pod ogromnym wrażeniem. Motocykl pięknie wygląda i zapewne jeszcze lepiej jezdzi. Ciekawi mnie czym wypełniałeś otwory wyważające w wale korbowym

- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: Stara, czarna i garbata.
Zapraszam do Torunia. Tu dzieją się rzeczy, które nie śniły się Załęskiemu w Świdniku xDStary pisze:Cóż, trzeba częściej przychodzić na spotkania Południowców, można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy o których nie mówi się na forach internetowychwskmaniak pisze:Jestem pod ogromnym wrażeniem. Motocykl pięknie wygląda i zapewne jeszcze lepiej jezdzi. Ciekawi mnie czym wypełniałeś otwory wyważające w wale korbowym
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
- wskmaniak
- Posty: 143
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:36
- GG: 12695501
- Moje maszyny: Jawa TS 350 , WSK Kos
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: Stara, czarna i garbata.
Może kiedys. Panowie zapraszam na zawody motocrossowe 14 sierpnia
UNIA TARNÓW
- Marcin
- Posty: 424
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72 - Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
Re: Stara, czarna i garbata.
Alien powiedz mi jaki kupiłes tłok jakąś zwyklizne czy coś lepszego
ten co masz na fotkach przed i po nałożeniu MoS2

- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Stara, czarna i garbata.
Tłok jest gorzycki, bez szaleństw bo i nie ma po co w tym konkretnym silniku - nie jest on zbytnio wysilony. Luz w cylindrze na 0.06mm.
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: Stara, czarna i garbata.
Alien byłbym wdzięczny, gdybyś kiedyś podrzucił foto w/w tłoka po przejechaniu np. 2000 km.
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Stara, czarna i garbata.
Jesli chodzi o stan powloki preciwtarciowej to w newralgicznych miejscach wizualnie jej nie bedzie - sprawdzone po niewielkich przebiegach na tloku Karola i moim. Idea dwusiarczku jest wypelnienie mikroporowatosci na powierzchni tloka wiec pomimo kiepskiego wygladu powloka nadal pracuje. Oczywiscie pod warunkiem ze plaszcz sie nie przytrze bo wtedy razem z drobinkami alu tracimy MoS2.
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: Stara, czarna i garbata
Grzebałeś coś przy kanałach ? Gaźnik jaka średnica ?
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Stara, czarna i garbata
Płuki trochę zryłem ale bez szaleństw, wydech solidnie bo trochę było tam garbów/kantów - okno podniesione troszke mniej niż 1mm. Na dolocie się najbardziej narobiłem bo orginalnie jest strasznie wąski , stanowczo za mały jak do takiego jebitnego okna. Teraz w połączeniu z pospawanym króćcem mam prostoliniową, jednostajną (delikatnie zwężającą się) średnice dolotu. Jako że wydechowe poszło do góry i króciec jak widać krótszy obroty rezonansowe też poszybowały w górę. Mi nie było dane potwierdzić tego w testach bo ciągle silnik stoi niedotarty, ale wujcio poszalał i ponoć jest 'ciekawie'
gaźnik fi30, na niedotartym dysza główna ~130, na dotartym sporo większa.

- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Stara, czarna i garbata
Mały update..
Z wizualnych rzeczy to moto dostał długo oczekiwaną stopke boczną i w końcu wygląda jak motocykl, a nie jak rower na grubych kołach
doszyły gumy wyciszające w głowicy i cylindrze i parę innych drobiazgów.
Aktualnie jeździ na pegazie + filtr z malucha ale już niedługo wróci keihin w nowej odsłonie z filtrem stożkowym
Royal Enfield się spalił więc póki co czekam na CDI z Wrocławia i będę kombinował dalej jak przewinę stator z Enfielda.
Zawieszenie przednie już chyba w wersji finalnej, do odpowietrzników hamulcowych dołożyłem kalamitke M10 i druciane prowadnice do rurek odpowietrzających + 10mm dystane do sprężyn. Olej wiadomo 3xtyle co w serwisówce i finalnie chodzi to zacnie.
Z wizualnych rzeczy to moto dostał długo oczekiwaną stopke boczną i w końcu wygląda jak motocykl, a nie jak rower na grubych kołach

Aktualnie jeździ na pegazie + filtr z malucha ale już niedługo wróci keihin w nowej odsłonie z filtrem stożkowym

Zawieszenie przednie już chyba w wersji finalnej, do odpowietrzników hamulcowych dołożyłem kalamitke M10 i druciane prowadnice do rurek odpowietrzających + 10mm dystane do sprężyn. Olej wiadomo 3xtyle co w serwisówce i finalnie chodzi to zacnie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 180
- Rejestracja: 2011-07-28, 20:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 b3
- Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: Stara, czarna i garbata
Ja u siebie wlałem po 150ml na lagę i jakoś wydaje mi się że jest za twardo jak na mój gust. Widzę że ze stopki centralnej całkiem zrezygnowałeś, tak? U mnie podstawka centralna po złożeniu opiera się o osłonę łańcucha, chyba mam złe podnużki tak jak savier twierdził. Twój sprzęt to już dopracowany w każdym calu, nieźle 

- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Stara, czarna i garbata
akurat ilość oleju nie ma tu znaczenia tylko jego gęstość.
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Stara, czarna i garbata
Dopracowany, tylko czasem są jaja z prądami albo zapomnę sobie wlać paliwa do baku 

- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Stara, czarna i garbata
Spoko Krzychu dopracujesz wszystko i będziemy śmigaćAlien pisze:Dopracowany, tylko czasem są jaja z prądami albo zapomnę sobie wlać paliwa do baku

- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Stara, czarna i garbata
Szczerze mówiąc to już mi się nie chce...wole śmigać póki mogę niż tracić czas na nieistotne pierdoły.
-
- Posty: 180
- Rejestracja: 2011-07-28, 20:38
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 b3
- Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: Stara, czarna i garbata
I ja przy pierwszym odpalaniu miałem już dość tej mojej Wuechy ( były myśli o tym żeby ją polać benzyną i podpalić z nerwów
) ale odstawiłem moto do garażu i na spokojnie już następnego dnia dopracowałem zapłon itd i zapaliła ładnie 


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości