Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2013-08-17, 15:37
Kacperoo pisze:Z tym, że Motocykl należy do ciebie nie byłbym taki pewien bo rejestrując go jako zabytek państwo stało się jego ''współwłaścicielem'' I nie zdziwiłbym się gdyby konserwator zabytków wparował ci do domu obejrzeć WSK I gdy stwierdzi, że w motocyklu zaszły zmiany nie skonsultowane z konserwatorem mogą cię posądzić o niszczenie dobra narodowego za któe grozi grzywna 5000zł.Oraz pojazd może być pozbawiony status jako zabytkowy.
Za dużo się naczytałeś w sieci pierdół

A po drugie on wprowadza zmiany, które w pół godziny można przywrócić do oryginalnych

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Łukasz S. » 2013-08-17, 15:45
Masz ojca konserwatora?

Oni nie mają czasu ogarnąć wszystkich zabytków nieruchomych, a Ty twierdzisz, że ktoś przyjedzie na "kontrolę" do motoru? Przyjedzie i każe ściągnąć dekiel? Jak pewnie nawet nie wie z której strony jest zapłon... W tym wszystkim chodzi, żeby nie wprowadzać zmian nieodwracalnych, jeśli ten motor ktoś przerobił na kwietnik to można ktoś by się przysadził, ale w tym wypadku raczej nie, więc odpuść temat, bo robisz z siebie pośmiewisko, spożytkuj tą energie na remont jakiegoś starocia, ortodoksie

-
Kacperoo
- Posty: 2
- Rejestracja: 2013-08-15, 18:02
- GG: 0
- Moje maszyny: BenzerYankee
- Lokalizacja: Mielec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kacperoo » 2013-08-17, 16:39
A zresztą co ja się przejmuje tym, on będzie miał później problem nie ja

-
Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Alien » 2013-08-17, 17:02
Kacperoo pisze:A zresztą co ja się przejmuje tym, on będzie miał później problem nie ja

Dokładnie, nie stresuj się - w tym wieku źle to wpływa na rozwój

-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2013-08-17, 17:14
Alien pisze:Dokładnie, nie stresuj się - w tym wieku źle to wpływa na rozwój

Leżę i płaczę!
Buhhaha!
Krzychu, Ty jak coś napiszesz to już po całości!
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Skinder » 2013-08-17, 17:20
AudioBas pisze:Krzychu, Ty jak coś napiszesz to już po całości!

-
Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szczepan » 2013-08-17, 19:38
Moje maszyny: BenzerYankee -no przepraszam, ale chyba nie ma już o czym rozmawiać

.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
-
tomek23293
- Posty: 79
- Rejestracja: 2012-09-23, 11:06
- GG: 8328143
- Moje maszyny: WSK M06 B3
Simson S51
Romet Pony m301
- Lokalizacja: Sieradz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tomek23293 » 2013-11-07, 18:04
A jak sprawdza się cały zapłon upchnięty pod statorem? Nie przegrzewa się ?
-
iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
- Lokalizacja: Zagórów - PSL
-
Kontaktowanie:
Post
autor: iron_bird » 2013-11-07, 18:22
200km zrobiłem latem, żadnych awarii nie spotkałem. Śmiało można upychać elektronikę pod statorem.
-
jannex
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jannex » 2013-11-10, 10:54
200 km to za mało na taką próbę. Do tego jak mniemam zrobione w 10 - 20 kilometrowych odcinkach.
-
iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
- Lokalizacja: Zagórów - PSL
-
Kontaktowanie:
Post
autor: iron_bird » 2013-11-10, 12:34
Jeden odcinek z panną ze mną przy 30stopniach. Zrobiłem około 40km bez postoju więc wystarczająco.
-
jannex
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jannex » 2013-11-30, 15:06
To tak samo jakby napisać że tłok od chinoli jest ok bo zrobił 200 km w tym 40 non stop. Sorry, nie przekonuje mnie to ale to twoje moto, oby służył

-
iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
- Lokalizacja: Zagórów - PSL
-
Kontaktowanie:
Post
autor: iron_bird » 2013-11-30, 15:36
Bardzo kiepskie porównanie zastosowałeś, równie dobrze można zrobić parę setek km na takim tłoku bez przerwy jeżdżąc delikatnie a przy chwilowym przypałowaniu mieć z miejsca zacier. Może jeździć bez szaleństw? Może. Warunki w których jeździłem nie należały do najłatwiejszych, silnik był bardzo mocno nagrzany podczas upału i jeszcze do tego pasażer. Rozumiem, że wg ciebie aby jakakolwiek modyfikacja się nadawała do jazdy musi być testowana przez setki kilometrów bez postoju?

Tak czy inaczej, te sprzęty nie są stworzone po to aby jeździć nimi duże trasy bez postojów.
-
jannex
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jannex » 2013-12-03, 21:40
iron_bird pisze: Rozumiem, że wg ciebie aby jakakolwiek modyfikacja się nadawała do jazdy musi być testowana przez setki kilometrów bez postoju?

Tak czy inaczej, te sprzęty nie są stworzone po to aby jeździć nimi duże trasy bez postojów.
Dokładnie, wg mnie aby jakakolwiek modyfikacja nadawała się do jazdy musi być testowana przez setki kilometrów bez przerwy, nie ma innej opcji. W trybie po 30 km, nawet w upale to i iskrownik daje spoko radę.
I głupoty pleciesz, te sprzęty jak najbardziej są stworzone na długie trasy, oczywiście wg ówczesnych realiów.
-
adrikk88
- Posty: 11
- Rejestracja: 2014-05-11, 18:00
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Polska śląskie częstochowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: adrikk88 » 2014-07-19, 17:40
Witam widzę że masz lewy boczek mały a z prawej większy, ja mam dokładnie tak samo i nie wiem czy tak było w oryginale??
-
iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
- Lokalizacja: Zagórów - PSL
-
Kontaktowanie:
Post
autor: iron_bird » 2014-07-21, 11:06
Nie, nie było. Chociaż wujek zapewniał mnie, że takiego z fabryki dostał, może żołdaki podmienili boczki zanim motocykl doszedł do wujka.
-
tomcio
- Posty: 803
- Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka
- Lokalizacja: Miechów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tomcio » 2018-01-14, 18:59
Kurde, opłaci się przeglądać posty. Kolego dzięki wielkie za opanowanie mocowania tych lusterek. Jak to się sprawuje w klamkach?
Jest Bóg Jest WSK

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości