M06 B3 1976 - Moje marzenie się spełnia
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- yazimoo
- Posty: 561
- Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WFM M06 59' - Lokalizacja: Dynów
- Kontaktowanie:
Re: M06 B3 1976 - Moje marzenie się spełnia
Co to za opony masz w tej czarnej ?
- DarAss
- Posty: 435
- Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak - Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: M06 B3 1976 - Moje marzenie się spełnia
biedne chińczyki kiedyś miałem na stanie. muszę zmienić
w planach oryginał albo coś z innym bieżnikiem

- yazimoo
- Posty: 561
- Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WFM M06 59' - Lokalizacja: Dynów
- Kontaktowanie:
Re: M06 B3 1976 - Moje marzenie się spełnia
Takie coś masz ?
http://allegro.pl/2-x-opona-19-x-3-00-d ... 35085.html
Jaka tego jakość i jak się na tym jeździ ?
http://allegro.pl/2-x-opona-19-x-3-00-d ... 35085.html
Jaka tego jakość i jak się na tym jeździ ?
- DarAss
- Posty: 435
- Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak - Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: M06 B3 1976 - Moje marzenie się spełnia
w miarę ok ale są śliskie. więc jak masz kasę to kup lepsze
- DarAss
- Posty: 435
- Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak - Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: M06 B3 1976 - Moje marzenie się spełnia
z czarną prace stoją w miejscu.
Poza tym że ułupka w nowym karterze została zalana TIG i gwint nowy zrobiony
Przyszły tydzień - wypiaskować cylinder (dorwałem nominał z wszystkimi żeberkami) i do szlifu oraz szkiełkowanie karterów z pozostałości po czerwonym laku.
Następnie składamy silnikjak powinno być, wszystko co trzeba poregenerowane itp.
WSK a'la sport stoi w miejscu - brak silnika.
A tymczasem obudził się we mnie chomik i składuję takie coś: I teraz prośba o identyfikację - Z czy L?
Numer ramy: S0216978
Poza tym że ułupka w nowym karterze została zalana TIG i gwint nowy zrobiony

Przyszły tydzień - wypiaskować cylinder (dorwałem nominał z wszystkimi żeberkami) i do szlifu oraz szkiełkowanie karterów z pozostałości po czerwonym laku.
Następnie składamy silnikjak powinno być, wszystko co trzeba poregenerowane itp.
WSK a'la sport stoi w miejscu - brak silnika.
A tymczasem obudził się we mnie chomik i składuję takie coś: I teraz prośba o identyfikację - Z czy L?
Numer ramy: S0216978
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: M06 B3 1976 - Moje marzenie się spełnia
Po numerze ramy nikt nie stwierdzi z czy l.
- DarAss
- Posty: 435
- Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak - Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: M06 B3 1976 - Moje marzenie się spełnia
czyli mogę sobie wybrać?
chociaż rocznik? To mi więcej powie...

- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: M06 B3 1976 - Moje marzenie się spełnia
Patrzac na lagi i kolo to bedzie L
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: M06 B3 1976 - Moje marzenie się spełnia
wg nr ramy będzie to 1961r, czyli 99% M06L. M06Z w tym roczniku już powinny mieć nowy typ zawieszenia. Jednak w tych rocznikach jest taki mix że może być to cokolwiek 

"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- DarAss
- Posty: 435
- Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak - Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: M06 B3 1976 - Moje marzenie się spełnia
tylko że zbiornik ma otwór a w ramie jest gwint na mocowanie zbiornika poprzez śrubę a tego chyba nie miała L tylko Z?
Chyba że czegoś nie wiem?
Aczkolwiek zawsze chciałem mieć Z a ostatnio strasznie przestawiłem się na L
taki urok jakiś ona ma w sobie 
To zrobię L
Jakoś na dniach dodam temat w odpowiednim dziale.
Chyba że czegoś nie wiem?
Aczkolwiek zawsze chciałem mieć Z a ostatnio strasznie przestawiłem się na L


To zrobię L
Jakoś na dniach dodam temat w odpowiednim dziale.
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: M06 B3 1976 - Moje marzenie się spełnia
Też choruje na kolejną dwururkę i ci powiem że z tymi L/Z to jest cyrk
Zobacz to.

Temat proponuję kontynuować w nowym temacie

Zobacz to.
Temat proponuję kontynuować w nowym temacie

"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- DarAss
- Posty: 435
- Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak - Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: M06 B3 1976 - Moje marzenie się spełnia
będzie nowy temat 
żeby nie było offtopa czarna dostanie nowy silnik z płytki zapłonem i toczą się nowe tuleje ślizgowe przedniego zawieszenia

żeby nie było offtopa czarna dostanie nowy silnik z płytki zapłonem i toczą się nowe tuleje ślizgowe przedniego zawieszenia

- Szymku
- Posty: 135
- Rejestracja: 2015-08-10, 19:19
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 ,komar
- Lokalizacja: B-tów
- Kontaktowanie:
Re: M06 B3 1976 - Moje marzenie się spełnia
Z jakiego materiału zdecydowałeś się je dorobić?
Wymiary dobrałeś indywidualnie do każdej lagi czy wg.książki?
Wymiary dobrałeś indywidualnie do każdej lagi czy wg.książki?
- DarAss
- Posty: 435
- Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak - Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: M06 B3 1976 - Moje marzenie się spełnia
teściu tokarz dorabia mi wg wymiaru oryginału dooasowanego pod lage ale mogę zrobić wg książki. aczkolwiek tam raczej dużej różnicy nie będzie.
- DarAss
- Posty: 435
- Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak - Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: M06 B3 1976 - Moje marzenie się spełnia
hej, ze zmian - w następny weekend jak wrócę na wieś Garbata dostaje nowe serce
Złożone na nowych karterach z PRL z silnika bez przebiegu, nowe uszczelniacze, oringi, tarcze, tłok i pierścienie PRL FSO, cylek R1 żeliwny itp itd 
Tu możecie zobaczyć jak to pyrka już po złożeniu (paradoksalnie wsadzony tymczasowo w rame od L-ki na odpalenie)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wJ_vA-egG4g[/youtube]


Tu możecie zobaczyć jak to pyrka już po złożeniu (paradoksalnie wsadzony tymczasowo w rame od L-ki na odpalenie)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wJ_vA-egG4g[/youtube]
-
- Posty: 844
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1979r.
WSK 175 1980r.
CZ 477 73r.
Mińsk 400A 90r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: M06 B3 1976 - Moje marzenie się spełnia
Tłoki w Prlu robiły Gorzyce i Poznań, a FSO to podobno podróbka, poczytaj na forum bo było o tym pisane.
- DarAss
- Posty: 435
- Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak - Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: M06 B3 1976 - Moje marzenie się spełnia
Mixol pisze:Tłoki w Prlu robiły Gorzyce i Poznań, a FSO to podobno podróbka, poczytaj na forum bo było o tym pisane.
FSO Poznań? Nie Warszawa

Potestujemy. W poprzednim silniku mam Almota i zrobiłem na nim bez problemu już 3 tys. Także wg mnie to kwestia dotarcia umiejętnego. Mam nadzieję że FSO z SD nie będzie gorszy od Almota

A tu poniżej parę fotek ze składania:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- DarAss
- Posty: 435
- Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak - Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: M06 B3 1976 - Moje marzenie się spełnia
z aktualizacji - silnik już w ramie - teraz musi się troszkę poukładać jako że wszystko świeże. Trochę napsuło mi krwi ustawianie zapłony gdyż objawy niewkręcania się na obroty wskazywały na gaźnik a z nim problemów wcześniej nie było... Okazało się że platyny były krzywe i mimo dobrej przerwy nie szło dobrze ustawić GMP. Ale po poprawnym ustawieniu platyn że ładnie się stykają i GMP na 3mm pyka jak należy. Teraz docieranie.
- DarAss
- Posty: 435
- Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak - Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: M06 B3 1976 - Moje marzenie się spełnia
mały / duży update.
Było sporo problemów z zapłonem - nie miała mocy, nie wkręcała się, na maksymalnym wyprzedzeniu stojana ledwo 3mm GMP. Diagnoza - przesunięty o parę stopni czop wału (mimo że otwór na klin na dole przy GMP to ciężko na oko stwierdzić kąt ale ustawić nie idzie).
Próba docięcia rowka w krzywce spaliła na panwece gdyż wyciąłem go za daleko
I i tak nie szło ustawić zapłonu. Zdecydowałem się nie rozbierać ponownie całego silnika i dawać wału do poprawy ale na test CDI.
Zakupiony CDI od Audio (dzięki!)
Po pierwszych testach i ustawianiu zapłonu - decyzja o nawierceniu i nagwintowaniu otworów impulsatora trochę obok aby mieć pełną regulację wyprzedzenia na obecnym wale z wadą. Zabieg powiódł się. Wyprzedzenie ustawione, odpala ładnie i podczas jazd testowych pod górkę - brak mocy, prychanie. Kombinacje z gaźnikiem (przecież na poprzednim silniku chodził dobrze). Poprawione łączenie z króćcem. Problemy ciągłe - tak jakby zalewało. Dawka zmniejszona na iglicy (ustawiona wcześniej na docieranie bo cylek po szlifie) i dalej to samo... Po przechyleniu gaźnika (tak jakby motór przechylony na lewo) wkręca się ładnie, przekręcony gaźnik dla testu i jeździ ok bez prychania itp, ale po wyprostowaniu znó albo obroty złe, prychanie, albo zalewa.
No to szukamy innego gaźnika. Szybkie czyszczenie, montaż - lepiej chodzi na obrotach ale problem jest po zgaszeniu - chwilę postoi i zalewa. Coś z dawką paliwa.
Diagnoza okazała się banalna - króciec był ustawiony pod złym kątem i ją ciągle trochę przylewało. Podejrzewam że na poprzednim gaźniku to samo było bo wstawiony do L-ki chodzi dobrze i nie ma problemów z zalewaniem. A więc obecnie CDI zamontowane i gaźnik poprawnie ustawiony. Pali ładnie i wkręca się jak powinna i moc odzyskała.
Więc teraz można docierać
Było sporo problemów z zapłonem - nie miała mocy, nie wkręcała się, na maksymalnym wyprzedzeniu stojana ledwo 3mm GMP. Diagnoza - przesunięty o parę stopni czop wału (mimo że otwór na klin na dole przy GMP to ciężko na oko stwierdzić kąt ale ustawić nie idzie).
Próba docięcia rowka w krzywce spaliła na panwece gdyż wyciąłem go za daleko

Zakupiony CDI od Audio (dzięki!)
Po pierwszych testach i ustawianiu zapłonu - decyzja o nawierceniu i nagwintowaniu otworów impulsatora trochę obok aby mieć pełną regulację wyprzedzenia na obecnym wale z wadą. Zabieg powiódł się. Wyprzedzenie ustawione, odpala ładnie i podczas jazd testowych pod górkę - brak mocy, prychanie. Kombinacje z gaźnikiem (przecież na poprzednim silniku chodził dobrze). Poprawione łączenie z króćcem. Problemy ciągłe - tak jakby zalewało. Dawka zmniejszona na iglicy (ustawiona wcześniej na docieranie bo cylek po szlifie) i dalej to samo... Po przechyleniu gaźnika (tak jakby motór przechylony na lewo) wkręca się ładnie, przekręcony gaźnik dla testu i jeździ ok bez prychania itp, ale po wyprostowaniu znó albo obroty złe, prychanie, albo zalewa.
No to szukamy innego gaźnika. Szybkie czyszczenie, montaż - lepiej chodzi na obrotach ale problem jest po zgaszeniu - chwilę postoi i zalewa. Coś z dawką paliwa.
Diagnoza okazała się banalna - króciec był ustawiony pod złym kątem i ją ciągle trochę przylewało. Podejrzewam że na poprzednim gaźniku to samo było bo wstawiony do L-ki chodzi dobrze i nie ma problemów z zalewaniem. A więc obecnie CDI zamontowane i gaźnik poprawnie ustawiony. Pali ładnie i wkręca się jak powinna i moc odzyskała.
Więc teraz można docierać

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- DarAss
- Posty: 435
- Rejestracja: 2013-11-06, 16:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '76
WSK 125 M06 L 'ok 60
WSK 175 składak - Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: M06 B3 1976 - Moje marzenie się spełnia
Hej,
Dawno nie było updateów.
A więc jak mówiłem wpadł CDI na nowym silniku. A teraz foto No i doszedł bagażnik i odblaski
Dawno nie było updateów.
A więc jak mówiłem wpadł CDI na nowym silniku. A teraz foto No i doszedł bagażnik i odblaski

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości