WSK M06B3 "Lelek" 1976
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- Adrian.
- Posty: 247
- Rejestracja: 2012-04-26, 14:42
- GG: 11487935
- Moje maszyny: Jawa 350
WSK 2xM06B3 - Lokalizacja: Okolice Szczytna
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Odwrotnie to on był zamontowany "przed" . Teraz oryginalnie - chyba że sie myle.
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
- Adrian.
- Posty: 247
- Rejestracja: 2012-04-26, 14:42
- GG: 11487935
- Moje maszyny: Jawa 350
WSK 2xM06B3 - Lokalizacja: Okolice Szczytna
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Przed chwilą wyczytałem też , że mógł być montowany odwrotnie (dłuższą stroną do tyłu) aby zapobiec chlapaniu błota i krowich kup na silnik i dolne kończyny osoby kierującej . Ot taka ciekawostka dla ciekawskich .
- Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Oto mnie chodziło żeby przed chlapaniem chroniłAdrian. pisze:że mógł być montowany odwrotnie (dłuższą stroną do tyłu) aby zapobiec chlapaniu błota i krowich kup na silnik i dolne kończyny osoby kierującej

Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Co do tego błotnika - fabryka nie była głupia i ustawiła go odpowiednio. Jeżeli wjedziesz w błoto z krótszą częścią z przodu i potem wyjedziesz np. na asfalt, ładniejszy szuter itd. to opona, dzięki sile odśrodkowej, dosłownie bombarduje Ciebie, Twój kask, konsolę, licznik, stacyjkę, lampę i wszystko co jest na linii strzału - błotem, gównem, kamieniami, żabami, dziewicami (rzadko) i innymi politykami.
Serio. Jak założysz dłuższą częścią do przodu to wtedy trochę brudniejszy silnik, za to Ty jesteś czysty
.
Serio. Jak założysz dłuższą częścią do przodu to wtedy trochę brudniejszy silnik, za to Ty jesteś czysty

- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Kozackie są te zdjęcia przed i po
Przede wszystkim w świetnym stanie był ten lelek przed remontem.

- Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Savier ok kapuje 

Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Zgadza się. Blachy były zdrowe, nie musiałem się wiele z nimi męczyć. Jedynie tłumik trochę zmęczony, ale za to zawieszenie stosunkowo bajeranckie (kto znajdzie zawias sporta z niewytartym chromem to jest gość). Do tego był niemalże kompletny poza drobnymi pierdołami, które wziąłem z jakiejś B3. Dlatego koszty renowacji są stosunkowo niskie (2k bez kupna).
- ziolas94
- Posty: 88
- Rejestracja: 2012-06-07, 10:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3
Jawa Mustang
Romet Ogar x2
Romet 750 - Lokalizacja: Koronowo(CBY)
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Ten motocykl jest najlepszym dowodem na to że renowacja "nawet" WSK to są ładne koszty, ba tutaj był to motocykl kompletny,
Koszty idzie obciąć (i tak nie dużo) jeżeli ktoś potrafi sam lakierować, gdyby nie było tutaj CDI czy membrany. Jak już kiedyś pisałem w głupią Jawkę robioną po kosztach totalnie, władowałem ponad 400zł, a wszystko robiłem we własnym zakresie, ale tu kupić linki tu dętki a tu dorobić lakier na błotniki i cholera nazbierało się. A gdzie jej do renowacji z jaką mamy tutaj do czynienia.
Moja WSK może kiedyś doczeka się renowacji i coraz bardziej sie do tego przekonuje bo malował bym sam, silnik jest ogarnięty, więc na dobrą sprawę zostało lakierowanie plus wiadomo proszek na felgi ale z pierdołami i trak wydam z 800-1000zł. Ale zawsze można robić to systematycznie do przodu.
Gratuluję Ci pięknego motocykla, niewątpliwie widać w nim dużo serca, i miałeś duże szczęście kupując go za tę cenę.
Koszty idzie obciąć (i tak nie dużo) jeżeli ktoś potrafi sam lakierować, gdyby nie było tutaj CDI czy membrany. Jak już kiedyś pisałem w głupią Jawkę robioną po kosztach totalnie, władowałem ponad 400zł, a wszystko robiłem we własnym zakresie, ale tu kupić linki tu dętki a tu dorobić lakier na błotniki i cholera nazbierało się. A gdzie jej do renowacji z jaką mamy tutaj do czynienia.
Moja WSK może kiedyś doczeka się renowacji i coraz bardziej sie do tego przekonuje bo malował bym sam, silnik jest ogarnięty, więc na dobrą sprawę zostało lakierowanie plus wiadomo proszek na felgi ale z pierdołami i trak wydam z 800-1000zł. Ale zawsze można robić to systematycznie do przodu.
Gratuluję Ci pięknego motocykla, niewątpliwie widać w nim dużo serca, i miałeś duże szczęście kupując go za tę cenę.
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
A jeździ już ten cwelek normalnie na membranie czy nie?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
viewtopic.php?p=516241#p516241
Przed chwilą wróciłem z przeglądu. SHL M11W i Lelek gotowe na spotkanie/zlot - full legal. Jutro jeszcze przerejestrowanie na Kierownika i mogę śmigać z lekkim sercem
.
PS. Jazda bez kierunków to niemalże samobójstwo.
Przed chwilą wróciłem z przeglądu. SHL M11W i Lelek gotowe na spotkanie/zlot - full legal. Jutro jeszcze przerejestrowanie na Kierownika i mogę śmigać z lekkim sercem

PS. Jazda bez kierunków to niemalże samobójstwo.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Marzenia się spełniają
.
Postałem dzisiaj w kolejce w WK, było latania z papierami, blachami i w ogóle - ale najważniejsze, że lelek jest na białych blachach z ori numerami ramy.
Prawo jazdy już od czerwca. Teraz tylko zostało przykręcić blachę na śrubach z nierdzewki i można jechać gdzie tylko dusza zapragnie! Czyż to nie jest pięknie?
Pozdrówki
.

Postałem dzisiaj w kolejce w WK, było latania z papierami, blachami i w ogóle - ale najważniejsze, że lelek jest na białych blachach z ori numerami ramy.

Prawo jazdy już od czerwca. Teraz tylko zostało przykręcić blachę na śrubach z nierdzewki i można jechać gdzie tylko dusza zapragnie! Czyż to nie jest pięknie?

Pozdrówki

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Masz wpiasne w dowodzie M06B3 czy M06B3 Lelek?
- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059 - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
wyrażam tylko swoją opinię i dzielę się doświadczeniami z drogiSavier pisze:PS. Jazda bez kierunków to niemalże samobójstwo.

eeeeeeeeeeeeeeeeee co tam pier.....

Generalnie albo mam farta, albo już mnie pamiętają w Radomiu, że kręci się debil na czerwonym prykaczu, co kierunków nie włącza (no bo nie mam

PS: Za dnia napieprzam cały czas na drogowych(długich)! Lampe mam ustawioną tak by świeciła w lusterka. A wieczorem jak już powoli ciemnica nastaje, stanę na czerwonym, 2m do poprzedzającego auta, to wtedy obniżam na wysokość tablicy rej (przykład opel vectra B sedan, czy golf 3/4/, zresztą podobna wysokość jest w większości aut jak na klapie mają blache) i ustawiam by górna krawędź snopa światła pokrywała się z górną liną blachy i gitarka
![:]](./images/smilies/splash.gif)

GRATULUJE rejestracji, jeździj z głową itp itd bla bla bla

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Czemu masz prawko terminowe ? teraz takie są ? od kiedy ?
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 2011-12-03, 15:21
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk, shl
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
bo ma wade wzroku
- Arek19973
- Posty: 141
- Rejestracja: 2012-08-09, 22:00
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 175, Romet 50 T-1, Simson S51
- Lokalizacja: Lipsk n. Biebrzą
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Pięknie odrestaurowany motocykl, dbaj o niego i niech służy bezawaryjnie
Pozdrawiam.

- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Musisz mieć jakieś problemy z budową ciała skoro jaja dotykają ci osłony wydechuSavier pisze:Ale w spodenkach nie da się jeździć, bo parzy w jaja..

Lelek bardzo ładny gratuluje

- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Zlikwiduj długi kanał ssący i powinno się to wszystko poprawić. Obczaj silnik kapiego w CZ. Na takim kolanie jak w jawce nie może być pozytywnych efektów.
- mateusz 46
- Posty: 231
- Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
- Moje maszyny: rm 125
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
byłem dziś i widziałem ładnie to wygląda
tylko paliwa nie było na odpał




Ekipa Północ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości