Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
-
Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Post
autor: Szymon_1998 » 2015-01-08, 22:29
Savier pisze:Kolanko lelkowskie jest krótkie w porównaniu do zwykłego. Zawsze mnie zastanawiało jak to się ma do oddawania mocy: górny tłumik, krótkie kolanko w S1 w charakterystyce namieszało...
Wracając do lekką, zwijaleś na jakiś stożkach drewnianych?
Zwijałem ręcznie. Później spawane i formowane jeszcze młotkiem gumowym.

Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
-
Garry1
- Posty: 395
- Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
- GG: 7047182
- Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2
- Lokalizacja: Konin/Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Garry1 » 2015-01-08, 23:40
Pięknie że coś się rusza w temacie tuningu sety ;p
Niestety takie długie wydechy nie wyglądają za dobrze, tymbardziej masz jeszcze bez końcówki:/
-
Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Muciek » 2015-01-08, 23:50
Zmieni się tłok na lepszy to można stroić wyżej i będzie krótszy

Tylko trzeba jakieś lepsze sprzęgło bo w nieskończonośc nie można dokładać sprężyn

-
Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Post
autor: Szymon_1998 » 2015-01-08, 23:58
Garry1 pisze:Pięknie że coś się rusza w temacie tuningu sety ;p
Niestety takie długie wydechy nie wyglądają za dobrze, tymbardziej masz jeszcze bez końcówki:/
Tłumik będzie może ze 3cm dłuższy niż jest stinger,więc nie będzie tragedii,bo ma teraz długość jak ori tłumik.

Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
-
jannex
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jannex » 2015-01-09, 11:13
E tam, fajnie retro wygląda obawiam się że parzy w nogę

-
Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Post
autor: Szymon_1998 » 2015-01-09, 17:56
jannex pisze:E tam, fajnie retro wygląda obawiam się że parzy w nogę

Spodnie przypaliłem,na szczęście nodze nic się nie stało.

Ale w wolnej chwili zamontuje osłony z ori wydechu.

Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2015-01-12, 19:27
Właśnie może coś ruszymy z tym sprzęgłem do 125tek?
Ktoś już coś próbował dopasować?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Post
autor: Szymon_1998 » 2015-01-13, 16:58
AudioBas pisze:Właśnie może coś ruszymy z tym sprzęgłem do 125tek?
Ktoś już coś próbował dopasować?
Toć jeśli Ci serii nie wytrzymuje sprzęgło to coś nie tak.

A jeśli chcesz lepsze sprzęgło to dajesz od 175+ podkładka pod dekiel sprzęgła i po sprawie.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2015-01-20, 00:21
Szymon_1998 pisze:Toć jeśli Ci serii nie wytrzymuje sprzęgło to coś nie tak.

A jeśli chcesz lepsze sprzęgło to dajesz od 175+ podkładka pod dekiel sprzęgła i po sprawie.
...
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Post
autor: Szymon_1998 » 2015-01-20, 11:03
AudioBas pisze:Szymon_1998 pisze:Toć jeśli Ci serii nie wytrzymuje sprzęgło to coś nie tak.

A jeśli chcesz lepsze sprzęgło to dajesz od 175+ podkładka pod dekiel sprzęgła i po sprawie.
...
Co Ci nie pasuje w sprzęgle od 175 w rowerze???
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
-
decada
- Posty: 412
- Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
- Lokalizacja: Dolice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: decada » 2015-02-15, 09:24
Fajna maszyna. Gratulacje.
-
Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szczepan » 2015-02-15, 12:03
Albo cała skrzynia + sprzęgło od S32

Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
-
Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Post
autor: Szymon_1998 » 2015-02-15, 12:45
Borewicz pisze:Albo cała skrzynia + sprzęgło od S32

Nie trza całej skrzyni,bo zabierak psuje do ori rowerowej skrzyni.

Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości