Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
-
WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: WSK » 2009-12-12, 23:42
sismon pisze:na zdjęciu które pokazał qwerty przetłoczenia poprzeczne nie od brzegu do brzegu a o ile dobrze pamiętam w s1 te przetłoczenia włansie są od brzegu do brzegu i wogóle takie siedznie od s1 ma inny kształt troche i daje się to rozpoznać bez patrzenia na blachę
Dokładnie, w S1 przetłoczenia są od brzegu do brzegu, spód to wiadomo starsza generacja.
edit: (W książce H.Załęskiego, naprawa motocykli -||-, lata 7x jest ukazana różnica między siedzeniem sport i siedzeniem zwykłym i tam przetłoczenia są od brzegu do brzegu)
Ostatnio zmieniony 2009-12-12, 23:46 przez
WSK, łącznie zmieniany 2 razy.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
-
Mtx50
- Posty: 247
- Rejestracja: 2007-10-15, 16:45
- GG: 2188809
- Moje maszyny: WSK i inne
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mtx50 » 2009-12-12, 23:42
sismon pisze:na zdjęciu które pokazał qwerty przetłoczenia poprzeczne nie od brzegu do brzegu a o ile dobrze pamiętam w s1 te przetłoczenia włansie są od brzegu do brzegu i wogóle takie siedznie od s1 ma inny kształt troche i daje się to rozpoznać bez patrzenia na blachę
A ja mam w s1 takie siedzenie:

Polskie motocykle ymmm klasa

-
sismon
- Posty: 338
- Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
- GG: 1514345
- Lokalizacja: Kock
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sismon » 2009-12-12, 23:46
No to masz orginał widżc dobrze ze przetłoczenia czy raczej przeszycia masz od brzegu do brzegu, a może nie tle oryginał co wzór oryginału bo boki wykonane z czerwonej skóry to jeszcze nie widziąłem takiego
-
Agresives
- Posty: 90
- Rejestracja: 2008-01-16, 23:14
- GG: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Agresives » 2009-12-13, 01:09
Anzel pisze:sismon pisze:s2, lelek, ja miałem takie w lelku ale ze kiepski stan to zmieniłem na zwykłe, w kosach chyba tez sie trafiały
Napewno miały je pierwsze M21W2 i S1.
Anzel pisze:Na zdjęciu które pokazał Qwerty nie widac blachy więc się do niej nie odnosiłem.Mój post tyczył się tłoczonego pokrowca.
M21W2 / S1 i nawet S2 nigdy nie miały pokrowca tłoczonego więc niewiem o czym ty mówisz.
-
Gaceczkos
- Posty: 203
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:28
- GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Gaceczkos » 2009-12-13, 01:29
Z siedzeniami zrobiło się mydło z powidłem. Nie mylcie przetłoczeń z przeszyciami. Siedzenia starego typu, znane z M21W2, S1 i S2 (na szerokiej podstawie) miały poprzeczne przeszycia. Przetloczenia są domeną siedzeń nowszego typu z blaszaną podstawą o innym kształcie (bez wycięcia na blotnik).
\
Anzel pisze:Na zdjęciu które pokazał Qwerty nie widac blachy więc się do niej nie odnosiłem.Mój post tyczył się tłoczonego pokrowca.
Sporty i M21W2 nie miały pokrowców z przetłoczeniami, z resztą pokrowiec, o którym mowa w Twoim poście nie pasuje na gabke siedzenia starszego typu.
WSK - Wrócisz Szybciej Koleją
-
wskocyklista04
- Posty: 282
- Rejestracja: 2008-12-30, 21:39
- GG: 8553257
- Lokalizacja: Częstochowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wskocyklista04 » 2009-12-13, 09:50
ja mam taką w kobuzie. przeszycia nie są od brzegu do brzegu tylko mniejwięcej po środku
-
Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Anzel » 2009-12-13, 11:47
Mój błąd,pomyliłem z rozpędu fakturę wierzchniego pokrycia.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe® 
-
Tukan
- Posty: 386
- Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
- Moje maszyny: .....
- Lokalizacja: pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Tukan » 2009-12-13, 13:07
To może ja pokaże na przykładzie zdjęć.
PRZESZYCIA:
Przeszycia.JPG
PRZETŁOCZENIA:
Przetłoczenia.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Markiz111
- Posty: 157
- Rejestracja: 2009-10-25, 14:40
- GG: 0
- Lokalizacja: Leżajsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Markiz111 » 2009-12-13, 17:36
No to zrobiło się gorąco z tymi siedzeniami, ale podstawowej informacji nie ustaliłem. Jak powinna wyglądać podstawa siedzenia/blacha/ w Perkozie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Markiz111
- Posty: 157
- Rejestracja: 2009-10-25, 14:40
- GG: 0
- Lokalizacja: Leżajsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Markiz111 » 2009-12-13, 17:37
Dodatkowo dołączyłem fotkę mojej nakładki na zbiornik.
-
Tukan
- Posty: 386
- Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
- Moje maszyny: .....
- Lokalizacja: pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Tukan » 2009-12-13, 20:36
Sądząc po kształcie siedzenia którego zdjęcie zamieściłem wcześniej to blacha chyba identyczna jak przy wszystkich innych siedzeniach z listwą posiadających wgłębienie na błotnik.
-
Markiz111
- Posty: 157
- Rejestracja: 2009-10-25, 14:40
- GG: 0
- Lokalizacja: Leżajsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Markiz111 » 2009-12-20, 19:44
Taką tez podstawę siedzenia przygotowałem do mojego Perkoza, ale myślałem, że właściciele oryginalnych Perkozów zajrzą im pod d...., chciałem powiedzieć siedzenie i skomentują temat. Mimo to prace nad moim Perkozem trwają. W ostatnim tygodniu zajmowałem się piastą tylnego koła. Jak wszystko w moim Perkozie tak i ona przeszłe swoje. Złomiarze wyrwali jej kawałki aluminium razem ze sprychami. Trzeba było napawywać i przetaczać. Wyszło całkiem nieźle. Teraz tylko wywiercić otwory pod sprychy i przepolerować piastę. W załączeniu przesyłam fotki piasty, zabieraka i tarczy kotwicznej. Jak zdobędę ładna chromowaną felgę i sprychy/ w tym miejscu polecam się wszystkim/ to może w styczniu zobaczycie fotki kompletnego koła. Dzisiaj rozmawiałem nad wykonaniem repliki górnej części konsoli prądów. Niestety brak mi jej- szukam oryginału. Jeśli nie znajdę będę posiłkował się repliką.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Markiz111
- Posty: 157
- Rejestracja: 2009-10-25, 14:40
- GG: 0
- Lokalizacja: Leżajsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Markiz111 » 2009-12-20, 19:50
Zapomniałem dodać, że pozyskałem rysunki zębatki tylnej i zleciłem wykonanie 5-ci replik. Tak jest więc szansa, że tylne koło będzie się na zlocie w Świdniku toczyć. Muszę przepatrzeć moje zapasy i sprawdzić czy posiadam oryginalne opony z roku 1977. Jeśli tak to będzie to pełen sukces jeśli chodzi o restaurację koła.
-
qwerty
- Posty: 88
- Rejestracja: 2009-08-26, 20:42
- GG: 0
- Lokalizacja: Płock
-
Kontaktowanie:
Post
autor: qwerty » 2009-12-20, 20:02
narazie możesz mieć replikę tej konsoli a jak się znajdzie to kupisz. (jaki koszt takiej repliki?) piasta wyszła bardzo dobrze widzę prace idą pełną parą

oby tak dalej.
Silnik, 2 koła i mina wesoła

-
Markiz111
- Posty: 157
- Rejestracja: 2009-10-25, 14:40
- GG: 0
- Lokalizacja: Leżajsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Markiz111 » 2009-12-20, 20:08
Jeśli chodzi o cenę to jeszcze tego nie wiem. Na razie znalazłem gościa, który ma to wykonać. Musze mu dostarczyć oryginał. W tedy będziemy rozmawiać o cenie.
-
Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
- Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Sebastian440 » 2009-12-22, 13:44
Gratuluje postępu w pracach. Faktycznie chłopacy posiadający perkozy mogli bo dorzucić parę swoich spostrzeżeń do tematu. Działaj markiz bo mam nadzieje, że na zlocie się spotkamy

-
Markiz111
- Posty: 157
- Rejestracja: 2009-10-25, 14:40
- GG: 0
- Lokalizacja: Leżajsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Markiz111 » 2009-12-23, 23:35
Słuchajcie chłopaki. Okazuje się, że składanie życzeń może być bardzo owocne w odbudowie motocykla. Otóż dzisiaj udało mi się pozyskać oryginalny korek wlewu paliwa do baku pod plastykową osłonę. Być może będę miał tez oryginalny bak na taka osłonkę, ale strychowe zasoby mojego znajomego muszą zostać przepatrzone. Jeśli nawet, to sam korek mnie bardzo cieszy. To się nazywa fart. Jak będę miał korek w ręku to zrobię dokładne fotki.
Wszystkim życzę wesołych Świat Bożego Narodzenia i prezentów pod choinkę takich jak ten mój.
-
Markiz111
- Posty: 157
- Rejestracja: 2009-10-25, 14:40
- GG: 0
- Lokalizacja: Leżajsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Markiz111 » 2010-01-17, 16:33
Witam! Przedstawiam wam mój nowy nabytek do Perkoza. Mianowicie oryginalny korek wlewu paliwa. Znajomy używał go do malowania zbiorników bo uważał że jest paskudny. Stad te resztki czerwonej farby.
Udało mi się jeszcze zdobyć drugą ganc nowa nakładkę na zbiornik. Chcę zrobić replikę zbiornika, ale nie wiem jakiej grubości powinny być pręty mocujące nakładkę. Może ktoś wie? Proszę o info
W najbliższych dniach dodam jeszcze fotkę oryginalnej stopki centralnej. Okazuje się że tylko z wyglądu jest podobna do seryjnych.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
- Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Sebastian440 » 2010-01-17, 17:56
Pozwoliłem sobie skorzystać z foto które było na allegro

włąściciel zgodził się,a jego perkoz jest w bazie. Pewnie chodzi o tą podstawkę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości