WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
- lis235
- Posty: 463
- Rejestracja: 2012-11-25, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk: b1,gil,lelek,kos,bąk,kobuzx2,sport s2x3
- Lokalizacja: Podrudzie(mazowieckie)
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Ja mam te naklejki, są najlepsze z tych dostepnych na allegro
- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Przepraszam, nie zaglądałem jakiś czas na forum. Logo na baku to naklejka, dokładnie taka sama jak w ogłoszeniu. I nawet kupiłem od tego użytkownika. On ma też stronę http://motonaklejki.pl/miuosh1 pisze:Czyżby ta ? http://allegro.pl/wsk-naklejka-naklejki ... 56312.html
- Wilq
- Posty: 21
- Rejestracja: 2013-11-13, 01:41
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-64 '67 Komar 2350 '73
- Lokalizacja: Kraków, Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
fuel123 pisze:Przepraszam, nie zaglądałem jakiś czas na forum. Logo na baku to naklejka, dokładnie taka sama jak w ogłoszeniu. I nawet kupiłem od tego użytkownika. On ma też stronę http://motonaklejki.pl/miuosh1 pisze:Czyżby ta ? http://allegro.pl/wsk-naklejka-naklejki ... 56312.html
Wielkie dzięki

- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Przyszła wiosna.
Czas zacząć kolejne inwestycje. Na pierwszy ogień poszedł odbłyśnik. Czaiłem się żeby kupić nowy (SkuterDębica sprzedaje odpowiedni), jednak postanowiłem odnowić stary i oddałem go do specjalisty.
I oto efekt. Tzw. metalizacja próżniowa prezentuje się tak:
Czas zacząć kolejne inwestycje. Na pierwszy ogień poszedł odbłyśnik. Czaiłem się żeby kupić nowy (SkuterDębica sprzedaje odpowiedni), jednak postanowiłem odnowić stary i oddałem go do specjalisty.
I oto efekt. Tzw. metalizacja próżniowa prezentuje się tak:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- metzek
- Posty: 473
- Rejestracja: 2012-05-31, 17:22
- GG: 0
- Moje maszyny: New B3 85' S2,S1,S1EX,lelek,Kos,itpTriumph T140
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Ile cię taki odbłyśnik wyniósł ?
- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Wysyłka do - list polecony priorytetowy 5.50, usługa 50.00, przesyłka pocztowa zwrotna polecona 11.00.
Więc cała usługa z przesyłkami 66.50.
A robiłem w:
Hubert Cugier
ul.Szkolna 46
64-000 Turew
695-642-141
hubert@regeneracja-hc.com
http://www.regeneracja-hc.com/
Więc cała usługa z przesyłkami 66.50.
A robiłem w:
Hubert Cugier
ul.Szkolna 46
64-000 Turew
695-642-141
hubert@regeneracja-hc.com
http://www.regeneracja-hc.com/
- metzek
- Posty: 473
- Rejestracja: 2012-05-31, 17:22
- GG: 0
- Moje maszyny: New B3 85' S2,S1,S1EX,lelek,Kos,itpTriumph T140
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
A masz może zdięcja jak wyglądał przed regeneracją ?
- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Mam foto. Tylko na nim wygląda nie najgorzej. Chciałem go wyczyścić, przetrzeć szmatką bo taki pół matowy był,jednym słowem zabrudzony, i zanim się zorientowałem to połowę warstwy odblaskowej starłem... Więc oddałem do regeneracji kawałek blachy w kolorze czarnym.
a to foto ze strony gościa odbłyśnik przed naprawą - bardzo kiepsko wyglądał i po naprawie - picobello myślę, że są w stanie naprawić każdy
a to foto ze strony gościa odbłyśnik przed naprawą - bardzo kiepsko wyglądał i po naprawie - picobello myślę, że są w stanie naprawić każdy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
W sobotę 26 kwietnia wziąłem udział w X Rajdzie Weteranów Szos po ziemi Mogileńskiej. Na marginesie rajd turystyczny wg itinerera to świetna przygoda i zarazem zabawa. Nie wspominając o nowych znajomościach z ludźmi pełnymi pasji dawną motoryzacją. W rajdzie wzięło udział 98 załóg. Trasa liczyła ponad 100km. Czas przejazdu rajdu ok. 6 godzin.
Zanim jednak wyruszyłem oddałem drobnicę do chromowania. Obsady linek, śruby i nakrętki regulacji sprzęgła, korek wlewu oleju, nakrętkę kolanka. Ramka klosza na zdjęciu jest od komarka jakby co. Kupiłem sprawną stacyjkę i ją wyczyściłem. Kupiłem sprawny prędkościomierz i wymieniłem w nim ramkę. Dodatkowo przekręciłem przebieg. Oddałem do szkiełkowania kapy i głowicę. Wyczyściłem w Detersilu silnik ( bardzo dobrze zmywa smary, osady brudy). Myjką ciśnieniową dużej mocy wyczyściłem cylinder z brudy i resztek srebrzanki. Następnie został pomalowany czarnym matem żaroodpornym. Wymyłem łańcuch i zakonserwowałem smarem do łańcucha w aerozolu - świetny produkt. Polecam tym co jeszcze nie używali. Penetruje ogniwa i po kilkunastu minutach zastyga. Nie pryska i nie przykleja się do niego brud - sprawdzone podczas rajdu na polnych i wapniówkach Obecnie pracuję nad oświetleniem ledowym. W lampie przedniej postój i w liczniku już mam. Użyłem oprawki od żarówki, diodę smd z taśmy led i rezystor 120 om. polutowałem, zalałem klejem epoksydowym i gotowe. A tak wygląda projekt lampy tylnej. Te sprawy ogarnia mi brat.
Zanim jednak wyruszyłem oddałem drobnicę do chromowania. Obsady linek, śruby i nakrętki regulacji sprzęgła, korek wlewu oleju, nakrętkę kolanka. Ramka klosza na zdjęciu jest od komarka jakby co. Kupiłem sprawną stacyjkę i ją wyczyściłem. Kupiłem sprawny prędkościomierz i wymieniłem w nim ramkę. Dodatkowo przekręciłem przebieg. Oddałem do szkiełkowania kapy i głowicę. Wyczyściłem w Detersilu silnik ( bardzo dobrze zmywa smary, osady brudy). Myjką ciśnieniową dużej mocy wyczyściłem cylinder z brudy i resztek srebrzanki. Następnie został pomalowany czarnym matem żaroodpornym. Wymyłem łańcuch i zakonserwowałem smarem do łańcucha w aerozolu - świetny produkt. Polecam tym co jeszcze nie używali. Penetruje ogniwa i po kilkunastu minutach zastyga. Nie pryska i nie przykleja się do niego brud - sprawdzone podczas rajdu na polnych i wapniówkach Obecnie pracuję nad oświetleniem ledowym. W lampie przedniej postój i w liczniku już mam. Użyłem oprawki od żarówki, diodę smd z taśmy led i rezystor 120 om. polutowałem, zalałem klejem epoksydowym i gotowe. A tak wygląda projekt lampy tylnej. Te sprawy ogarnia mi brat.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2014-04-29, 22:43 przez fuel123, łącznie zmieniany 1 raz.
- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Parę fotek z rajdu. Ja i mój pilot.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Genialnie to wygląda, aż miło popatrzeć. Tak trzymać!
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-06-08, 09:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1 x2, WSK 125B3 x2, OGAR 205
WSK 175,
WSK 175 S1 - Lokalizacja: Wągrowiec
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Cześć,
Kolego cyknij fotkę tylnej lampy jak świeci jeśli możesz. Ja do swojej załadowałem rurkowe SMD 6led i daje całkiem sympatycznie.
Kolego cyknij fotkę tylnej lampy jak świeci jeśli możesz. Ja do swojej załadowałem rurkowe SMD 6led i daje całkiem sympatycznie.
Tylko WSKa!!!
- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
jak będę u ojca /w tajnym garażu/ to cykne. Jest spoko. Najważniejszy dla mnie był znikomy pobór prądu.
- Kristy
- Posty: 72
- Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
- GG: 0
- Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
- Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Taka sama jak moja. Gratulacje
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2014-01-08, 15:34
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 1969
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
czy rozwiązałeś problem podstawki? Ja również nie umiem założyć mojej sprężyny
Będę wdzięczny za fotkę.

- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Haczyk dorobiłem z drutu stalowego. Podpatrzyłem jak w oryginale wygląda i go odpowiednio wygiąłem. Sprężynę zaczepiłem o poprzeczkę stopki, haczyk do sprężyny i w otwór wspornika silnika.
Zdjęcia lampki jutro zamieszczę.
Zdjęcia lampki jutro zamieszczę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Oto fotkiLajas pisze:Cześć,
Kolego cyknij fotkę tylnej lampy jak świeci jeśli możesz. Ja do swojej załadowałem rurkowe SMD 6led i daje całkiem sympatycznie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Parę ciekawostek na temat wsk-i:
Założyłem nowy wydech od Hatmanna. Przejechałem na nim ponad 250 km. Także ten z prl przeszedł na emeryturę. Był przebity i strasznie uciążliwy dla ucha.
Przekroczyłem dziewięćsetny kilometr od zmontowania po remoncie. Na nowych tarczach sprzęgła i oleju Orlen Classic.
Poruszam się z prędkością przelotową 65-70 dociągając w porywach do 75 km/h. Wsk zbiera się zwinnie, czuć ciąg i niema problemu rozpędzić się do książkowych 80km/h. Spalanie wypada u mnie w granicach 4.5l\100km. Przy osiągach wski bardzo dużo. Nadmienię że mój yaris pali mi 4.5 do 6.0 litrów. Używam oleju do mieszanki Semisynthetic Orlen czerwony w proporcji 1:40 (125ml na 1l paliwa).
Jeżdzę na iskrach f80s. W piątek jadąc, moto zgasło. Odkręciłem świecę i musiałem wystukać drobinkę nagaru. Założyłem. Pojechałem dalej. Po czy następnego dnia dałem ostro w gaz pod stromą górę i skończyło się wymianą świecy. Zgasł i nie chciał po odpaleniu wkręcać się na obroty. Na szczęście wspomniana wymiana świecy uratowała mnie i moje nogi...przed pchaniem.
Bujam się z problemem przepalającej żarówki w lampie przedniej. Myślałem, że to wina lipnej Awiny. Jednak gdy spaliła się oryginalna Narva stwierdziłem, że mam problem. Narva świeciła powiedziałbym za...cie. Piękne białe światło. W nocy bajka jak na wskę.
Zrobiłem okolicznościowe zdjęcie, nawet trzy.
Założyłem nowy wydech od Hatmanna. Przejechałem na nim ponad 250 km. Także ten z prl przeszedł na emeryturę. Był przebity i strasznie uciążliwy dla ucha.
Przekroczyłem dziewięćsetny kilometr od zmontowania po remoncie. Na nowych tarczach sprzęgła i oleju Orlen Classic.
Poruszam się z prędkością przelotową 65-70 dociągając w porywach do 75 km/h. Wsk zbiera się zwinnie, czuć ciąg i niema problemu rozpędzić się do książkowych 80km/h. Spalanie wypada u mnie w granicach 4.5l\100km. Przy osiągach wski bardzo dużo. Nadmienię że mój yaris pali mi 4.5 do 6.0 litrów. Używam oleju do mieszanki Semisynthetic Orlen czerwony w proporcji 1:40 (125ml na 1l paliwa).
Jeżdzę na iskrach f80s. W piątek jadąc, moto zgasło. Odkręciłem świecę i musiałem wystukać drobinkę nagaru. Założyłem. Pojechałem dalej. Po czy następnego dnia dałem ostro w gaz pod stromą górę i skończyło się wymianą świecy. Zgasł i nie chciał po odpaleniu wkręcać się na obroty. Na szczęście wspomniana wymiana świecy uratowała mnie i moje nogi...przed pchaniem.
Bujam się z problemem przepalającej żarówki w lampie przedniej. Myślałem, że to wina lipnej Awiny. Jednak gdy spaliła się oryginalna Narva stwierdziłem, że mam problem. Narva świeciła powiedziałbym za...cie. Piękne białe światło. W nocy bajka jak na wskę.
Zrobiłem okolicznościowe zdjęcie, nawet trzy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości