WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: AudioBas » 2013-05-13, 21:37

Podkładki dystansujące wałek pośredni już też mam :)
Pasują idealnie!


Teraz, aby zgrać kanały i można składać silniczek :)
Ale to dopiero za 2-3 tygodnie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: krzysiek200 » 2013-05-14, 18:08

Na handel kiedy pójdą? Bo potrzebuje takie też :D

Matej
Administrator
Posty: 734
Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
GG: 2507850
Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211
Lokalizacja: Miłoszyce
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: Matej » 2013-05-14, 18:23

krzysiek200 Są na allegro już :D

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: krzysiek200 » 2013-05-14, 18:24

No ale na forum była robiona lista, chyba że na allegro jest ta sama cena jak dla forum :D

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: AudioBas » 2013-05-14, 19:02

Masz tutaj:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=28911427

Cena niestety jest inna, ponieważ musiałem na dwa razy zamawiać.
Ale nieznacznie się różni :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: krzysiek200 » 2013-05-15, 07:33

Szkoda że nie ma całego zestawu na jednej aukcji, bardziej wygodne by było :)

Awatar użytkownika
szymon_wolebez
Posty: 416
Rejestracja: 2012-08-22, 14:01
GG: 0
Moje maszyny: kiedyś - WSK 175 Kobuz z 1982
obecnie - Honda Transalp 650
Lokalizacja: Korsyka- Francja
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: szymon_wolebez » 2013-05-15, 11:05

Jak się mają te obecne gaźniki co można kupić poniżej 150zł jako całość w porównaniu do tych regenerowanych?
Czy jest sens płacić więcej za regenerację niż koszt nowego gaźnika obecnej produkcji?
Czy toś sprawdził to w praktyce czy jest jakaś istotna różnica w pracy albo w ustawieniach tych gaźników?

Mam kilka starych gaźników i tylko jeden kompletny. Wiadomo, że jest wyrobiony i trudny w regulacji ale działa.
Co jest odczuwalne po założeniu szczelnego gaźnika? Czy tylko bardziej równa praca na niskich obrotach czy też coś to pomaga na wyższych przy obciążonym silniku?

Może trochę dziwne pytania zadaję ale nigdy nie miałem dobrego gaźnika i chciał bym wiedzieć jak powinno ty wyglądać :).

Fajnie Ci to idzie z tym remontem maszyny.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: Alien » 2013-05-15, 18:10

Nowe z allegro to złom. Ja po przesiadce z pegaza w stanie "bdb" na regenerowanego odczułem mega różnice. Odpalisz go na wolnych obrotach pierwszy raz i już nie bedziesz zadawał więcej pytań :)

auriol77
Posty: 640
Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: swidnik
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: auriol77 » 2013-05-15, 18:17

Regeneracja wpłynęła jakoś znacząco na osiągi, dziurę między biegami, siłę na 4 biegu tudzież jazdę we 2 osoby ?

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: Alien » 2013-05-15, 18:33

Tak, leci teraz prawie 120, zero choroby kobuzowej oraz uciągnie 3 osoby + małą przyczepkę z cygańską rodziną :-o

A poza tym po prostu jest większa kultura w całym zakresie obrotów, da się go wyregulować żeby chodził nisko na wolnych. Ale może to ja nie czuje cudownego przypływu mocy bo mój poprzedni Pegaz był naprawdę w ładnym stanie.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2223
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: Skinder » 2013-05-15, 18:52

Alien pisze:Tak, leci teraz prawie 120, zero choroby kobuzowej oraz uciągnie 3 osoby + małą przyczepkę z cygańską rodziną
Coś w tym jest :lol: Conajmniej śmieszne są takie pytania 3 dni po wyjęciu części z paczki.

auriol77
Posty: 640
Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: swidnik
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: auriol77 » 2013-05-15, 19:38

A co ja jasnowidz żebym wiedział kiedy on to regenerował? Pytam co się zmieniło ,bo jeśli całym sukcesem są wolne obroty to dupy nie rwie.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: AudioBas » 2013-05-15, 19:45

auriol77 pisze:bo jeśli całym sukcesem są wolne obroty to dupy nie rwie.
A czego Ty się spodziewałeś?

Ja w B3 po wywaleniu starego G20, założyłem tjuningowy i wrażenia:

1. Mam wreszcie równiutkie wolne obroty!
2. Motor nabrał kultury pracy, reaguje na gaz, przyśpiesza płynniej.
3. Nie słyszę jak mi tłucze się przepustnica.
4. Jak rano odpalam, to odpala na dotyk, nie muszę nawet manetki ruszać.
5. Płynniej schodzi z dużych obrotów.
6. Paliwo nie leje się na prawo i lewo.
7. MNIEJ PALI :)


A jeżeli spodziewasz się 10 koni więcej i minimum 10 km/h to powodzenia....
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: Alien » 2013-05-15, 19:50

Kolega auriol77 jest forumowym Królem Sceptyzmu więc nie ma się co spinać.

Kiedy na forum pojawi się wueska która wyda na hamowni 20KM zapyta: "A ile teraz pali w stosunku do serii? Tyle??? A to chu*owa!" :lol:
Pytam co się zmieniło ,bo jeśli całym sukcesem są wolne obroty to dupy nie rwie.
większa kultura w całym zakresie obrotów

auriol77
Posty: 640
Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: swidnik
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: auriol77 » 2013-05-15, 19:50

Dyskusja z wami to czysta przyjemność :lol:

Awatar użytkownika
szymon_wolebez
Posty: 416
Rejestracja: 2012-08-22, 14:01
GG: 0
Moje maszyny: kiedyś - WSK 175 Kobuz z 1982
obecnie - Honda Transalp 650
Lokalizacja: Korsyka- Francja
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: szymon_wolebez » 2013-05-15, 20:19

Spoko, to już wiem co to zmienia.

W takim razie z moim gaźnikiem nie jest jeszcze aż tak źle. Pracuje na wolnych obrotach, pali bez problemu tylko na wysokich przerywa i nadal nie wiem czy to może gaźnik. Dlatego pytałem bo chciałem dowiedzieć się czy to bardziej wpływa na wyższą partię obrotów.
W takim razie regeneracja gaźnika nie będzie moim priorytetem bo to jakoś zniosę ale zawieszenia już nie.

Powiedzcie mi jeszcze skoro przy gaźniku jesteśmy jak go obecnie ustawiacie. Czy tak jak książka podaje czy może iglica na innym rowku? Nie bawiłem się jeszcze zmianą wysokości iglicy i zawsze na tym 3 rowku. Śruba od składu mieszanki zazwyczaj ok 1,5 obrotu odkręcona a jak więcej to wolniej silnik się wkręca.
Domyślam się, że ustawienia zalecane są dla nowych/szczelnych gaźników a co jak jest wyrobiony.

Może coś skrobniecie poza tekstem typu "idź i sprawdź" :P bo to pewnie i tak zrobię ale chcę wiedzieć czy jest sens coś tam grzebać w tym kierunku.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: AudioBas » 2013-05-15, 21:48

Proszę o wydzielenie postów do nowego tematu - spam znowu się zrobił :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
szymon_wolebez
Posty: 416
Rejestracja: 2012-08-22, 14:01
GG: 0
Moje maszyny: kiedyś - WSK 175 Kobuz z 1982
obecnie - Honda Transalp 650
Lokalizacja: Korsyka- Francja
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: szymon_wolebez » 2013-05-15, 22:58

A kto tu zaczął się chwalić gaźnikami :P

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: AudioBas » 2013-05-15, 23:02

Ja to będę się chwalił dopiero za 3 tygodnie - jak przyjdą moje :)


Kurde przydałoby się silnik złożyć.... :(
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 175 M21W2 '1979 - Reanimacja AudioBas

Post autor: AudioBas » 2013-05-17, 08:43

Ktoś pisał ostatnio o jakości produktów WSK (Savier)?

Przyłożyłem sobie na próbę cylinder do karterów i się załamałem...
Zobaczcie na progi:
cylinder_1.jpg
cylinder_2.jpg
cylinder_5.jpg

I tu kilka pytań:
Wiadomo muszę to wyrównać, a później wypolerować na lustro? Czy zostawić chropowate? A może delikatnie tylko wygładzić papierem?
Co do wyrównania, mam zarówno zbierać z karterów oraz jak w tym przypadku z cylindra?? Czy próg w tą stronę w niczym nie przeszkadza?
[attachment=6]cylinder_1.jpg[/attachment]



No i dalej, strasznie chropowate są kanały:
cylinder_8.jpg
cylinder_7.jpg
cylinder_6.jpg
cylinder_3.jpg
Wygładzić? Polerować? Olać?


I mam mały wżer:
cylinder_1.jpg
Również bym go wygładził papierkiem, ale czy polerować? Jakbym go wypolerował, to wypadałoby całą skrzynię korbową wypolerować, no właśnie jak to jest z późniejszym odprowadzaniem ciepła?


I teraz porównanie dwóch:
cylinder_10.jpg
Zaznaczone na pomarańczowo: Wyrównać? Czy zostawić?
Zaznaczone na czerwono: wyrównać te pozostałości po odlewie na tulei? Tak, aby została sama tuleja?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość