JueS: WSK M21W2 EX
: 2011-10-23, 13:31
Hej!
Obecnie jestem w trakcie restaurowania 2 motocykli:
Sokoła 600: viewtopic.php?f=73&t=10100 prace idą powoli ale do przodu oraz
WSK M06 B3 Lelek: viewtopic.php?f=71&t=9319 ten projekt jest już na ukończeniu, pozostają drobne kosmetyczne wykończenia dlatego w ten weekend Lelek wyjechał z warsztatu i zrobiło się miejsce na "nowe" moto
Trochę się zastanawiałem którym motocyklem zająć się jako następnym, w grę wchodziła SHL M06 T, WSK M06 1959r, Junak B20...każdy z tych motocykli wymaga gruntownego remontu. Z drugiej strony nie chciałbym mieć 2 projektów które będą się bardzo długo ciągnąć tym bardziej, że Sokoła nie skończę prędzej niż za rok. Dlatego wybór padł na WSK M21W2 Ex. Motocykl kupiłem z okolic Szczecina, jako niedokończony projekt repliki. Większość części jest oryginalnych w tym tłoczone nakładki na bak z epoki
Moto na chwilę obecną wygląda tak: Jak widać jesteśmy w trakcie zakładania instalacji elektrycznej.
Na baku widać prowizoryczny sposób mocowania nakładek, do poprawienia Co ciekawe boczki są plastikowe: Na plus tego motocykla przemawia fakt, że ma położony bardzo ładny lakier z wyjątkiem błotników: To tak na wstępie W kolejnym rzucie kilka słów o tym co już zrobiliśmy oraz postaram się porównać "materiał" ze zdjęciami M21W2 Ex.
Uwagi jak zawsze mile widziane
Obecnie jestem w trakcie restaurowania 2 motocykli:
Sokoła 600: viewtopic.php?f=73&t=10100 prace idą powoli ale do przodu oraz
WSK M06 B3 Lelek: viewtopic.php?f=71&t=9319 ten projekt jest już na ukończeniu, pozostają drobne kosmetyczne wykończenia dlatego w ten weekend Lelek wyjechał z warsztatu i zrobiło się miejsce na "nowe" moto
Trochę się zastanawiałem którym motocyklem zająć się jako następnym, w grę wchodziła SHL M06 T, WSK M06 1959r, Junak B20...każdy z tych motocykli wymaga gruntownego remontu. Z drugiej strony nie chciałbym mieć 2 projektów które będą się bardzo długo ciągnąć tym bardziej, że Sokoła nie skończę prędzej niż za rok. Dlatego wybór padł na WSK M21W2 Ex. Motocykl kupiłem z okolic Szczecina, jako niedokończony projekt repliki. Większość części jest oryginalnych w tym tłoczone nakładki na bak z epoki
Moto na chwilę obecną wygląda tak: Jak widać jesteśmy w trakcie zakładania instalacji elektrycznej.
Na baku widać prowizoryczny sposób mocowania nakładek, do poprawienia Co ciekawe boczki są plastikowe: Na plus tego motocykla przemawia fakt, że ma położony bardzo ładny lakier z wyjątkiem błotników: To tak na wstępie W kolejnym rzucie kilka słów o tym co już zrobiliśmy oraz postaram się porównać "materiał" ze zdjęciami M21W2 Ex.
Uwagi jak zawsze mile widziane