WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Witam wszystkich. Historia mojej maszyny siega do lat 90. Wtedy wujek, gdy jeszcze pracowal w wojsku ujezdzal ta oto wiesie. Swego czasu byl w stanie skombinowac pare sztuk(po wczesniejszym przedmuchaniu licznika na 20 tys km:lol:) Ta oto wueske odkupil od niego moj dziadek. Szczerze mowiac to nie byla duzo jezdzona przez niego, wiecej stala w letniej kuchni w kacie, przez co byla bardzo mocno skorodowana. rocznik stawiam na 83 - tabliczka znamionowa byla tak utleniona ze nie dalo rady nic z niej odczytac. Jednoczesnie pod automatem stopu znalazlem adnotacje - DWS Krakow 1983r. W maju tego roku przy porzadkach u babki wraz z ojcem wyciagnelismy ja, umylismy i pomalowalismy tymczasowo farbami w sprayu. Aktualnie moje prace trwaja od pazdziernika. Zostalo mi do odebrania elementy metalowe z lakierni proszkowej. A teraz fotecki :
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
przed chromowaniem, troche rzeczy wstepnie sam oszlifowalem i wyrownalem dla zmniejszenia kosztow :
no i po chromowaniu(zaplacilem 290zl za to co jest na obrazku w firmie rosik.pl):
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Fajna wieśka. Chromy bardzo ładne... wiesz ile może płaciłeś za decymetr kwadratowy ?
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
wlasnie nie, rozmowe cala prowadzilem z sekretarka, powiedziala ze cena mocno zalezy od tego jak wyglada element, to polecialem do sklepu po krazki z papierem sciernym na filcu do szlifierki rotacyjnej i tak sobie z grubsza przygotowalem elementy. to co mialo glebokie ubytki zostawilem im do zalania miedzia. szkoda tylko ze tych sprezynek sam nie przygotowalem, efekt by byl o niebo lepszy. Dalsza czesc chromow : tlumik + kolanko + obejmy. calosc 297zl z allegro. jak tlumik i kolanko bardzo ladnie jest wykonane to obejmy wraz z nakretka wygladaja tak jakby byl nalozony sam nikiel i lekko wypolerowany, efekt jest taki ze wyglada jak 'przez mgle', ale z daleka roznicy nie widacBorewicz pisze:Fajna wieśka. Chromy bardzo ładne... wiesz ile może płaciłeś za decymetr kwadratowy ?

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Kolanko przymierz zobacz czy pasuje
Niestety chrom na kolanku jest żałosnej jakości.

Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Bardzo sympatyczna wiesia
. Fajnie, że wziąłeś się za porządny remont. Zazwyczaj każdy boi się chromów.
Nakrętka i mała opaska to po prostu ocynk
.

Nakrętka i mała opaska to po prostu ocynk

-
- Posty: 26
- Rejestracja: 2010-06-30, 20:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125, YAMAHA FZ6-S
- Lokalizacja: Tarnawa / Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
bardzo ładnie
ciekawe jak będzie wyglądała poskładana.. 


- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
sprawdzalem, wszystko ladnie sie zgrywa, bez zadnego cudowania bedzie moglo pasowacBorewicz pisze:Kolanko przymierz zobacz czy pasujeNiestety chrom na kolanku jest żałosnej jakości.



tak czy siak, lecimy dalej ze zdjeciami, udalo mi sie na allegro wyhaczyc chromowana kierownice za 50zl, hamulec nozny za 30 oraz oslonke klaksonu za 10zl :
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
czas na wypolerowane aluminium(kiepsko wychodza w swietle zarowkowym, na sloneczku wyglada wszystko o niebo lepiej
:

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Jak dokładnie polerowałeś?
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Wszystkie swoje sprzety do polerowania nabylem w Castoramie w Poznaniu, kupilem papierki scierne - 180(mocno zniszczone mialem te elementy, duzo bylo wygladzania
),500, 800, 1200, 2000, 2500. Czyszczac staralem sie robic 'na krzyz', potem polerka na krazku filcowym umieszczonym na szlifierce stolowej(slaby dostep do wszystkich miejsc, kiepsko sie poleruje) pasta zielona, tez z castoramy, nastepnie pasta biala do polerowania koncowego. Do elementow z duza iloscia zakamarkow uzywalem krazkow bawelnianaych na trzepieniu(rowniez z castoramy) na wiertarce tymi samymi pastami. Na szlifierce stolowej sie poleruje o niebo lepiej, do krazkow bawelnianych musi byc swietnie przygotowana powierzchnia, inaczej wychodzila mi przyslowiowa kiszka.

- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Dzięki za info
Niedługo też będę polerował i lepiej podpytać.
Nyple czym odkręcałeś?

Nyple czym odkręcałeś?
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Jak zdjalem laczka to wiekszosc byla takich ze szlo je odkrecic srubokretem od gory, reszte odkrecalem kombinerkami obklejonymi gruba tasma. Kiszka wyszla i tak, bo nawet na miekkiej szczotce drucianej jak zdzieralem osad to sie porysowaly.
- jarek
- Posty: 305
- Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
- GG: 7482920
- Moje maszyny: WSK M06-64
- Lokalizacja: Oława/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Ja do wstępnego polerowania i zdzierania używałem szczotki mosiężnej jednak taką teraz za cholery trudno dostać ;/
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Przed oddaniem do ocynkowania:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Po odebraniu z ocynku(calosc 60zl, szprychy wyszly tragicznie, wzery to jednak wzery, odzalowalem 33zl za komplet szprych z allegro na obie obrecze):
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Sprawe zardzewialego baku zalatwilem poprzez wrzucenie kilograma papiakow do niego i wlania literka fosolu Wszystkie otwory szczelnie pozaklejalem, nastepnie pol godziny machalismy z kolega na zmiane, efekt taki ze doczyscilo do golej blachy, pozostalo troszke starej farby ktora nie chciala odejsc. Srodek wymalowalem ta oto farba : http://www.polkor.com.pl/oferta.html jeszcze nie testowalem w warunkach bojowych, zobaczymy jak to bedzie. Foteczki po pomalowaniu :
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Pablo_Picasso
- Posty: 388
- Rejestracja: 2010-06-14, 17:25
- GG: 40694177
- Moje maszyny: Komar 2350 75r.
Simson S51 Enduro 84r.
Tajfun 87r. - Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Bardzo fajna Wieśka
Widzę, że konkretny remont się szykuje. Działaj kolego, działaj. Masz na nią dokumenty ??
Pozdro

Pozdro
GKS Wybrzeże Gdańsk 1945-2012
http://www.facebook.com/ZielonyCustomGarage
http://www.facebook.com/ZielonyCustomGarage
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Heh no i tu jest problem bo 'jeszcze' nie mam. Babcia szukala ale nie znalazla, byc moze wujek jej nie dal. Bede musial na swieta z nim porozmawiac, jesli nie znajdzie ich to bedzie kombinowanie z papierami od innego moto albo bede walczyl zeby na zolte blachy ja zarejestrowac. Matka mowi ze ma jakies znajomosci w WK i nie powinni mi robic problemow 
Jedziemy dalej z foteczkami, kulki iz, od lozyska kierownicy(spieruciekly mi gdzies w garazu podczas rozbierania
)
A tutaj orginalny pokrowiec, ku mojemu zdziwieniu nigdzie nie byl podarty, nadjedzony przez myszy ani zniszczony, po przemyciu gabka z mydlem w goracej wodzie wyglada jak nowy
:
No i nowe nity siedzenia, ale jest dosc spory problem bo szpilki sa 3 mm za dlugie i zamiast sie rozplaszczyc pod sila mlotka i zlapac krzywia sie
na szczescie w paczce bylo o 3 wiecej niz potrzebuje na pokrowiec, jutro eksperyment czy da sie je skrocic albo zalatwic sprawe mala podkadka od srodka. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Jedziemy dalej z foteczkami, kulki iz, od lozyska kierownicy(spieruciekly mi gdzies w garazu podczas rozbierania



Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 1983' - od zera do bohatera ;)
Ooo.... Też miałem te nity
. Skończyło się na tym, że zrobiłem to tylko na części ozdobnej, którą rozgniotłem od wewnątrz w otworze.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości