Moje dawne profesionalnie odrestaurowane motorowery
: 2012-10-11, 18:40
Witam serdecznie. Broń Bożę nie chce się przechwalać ani nic z tych rzeczy. Po prostu wyszedłem z założenia, że jeżeli już jestem jakiś czas na tym forum to wypadałoby pokazać co się zrobiło i so się potrafi. Jako, że czasem mogę kogoś skrytykować to żeby nie być gołosłownym pokazuję swoją namiastkę motorowerów
Nie pozwoliłem sobie aby (nawet 2 najlepsze perełki) u mnie zostały, ale czuję jakbym je nadal miał
. to nie jest aż tak ważne. Ważne jest, że u nowych właścicieli mają jak u mnie(może nawet lepiej). Chart i cały zielony komar sport poszły do Krakowa. Z właścicielem mam stały kontakt. Komar "sztywniak" jest w Kędzierzynie- Koźlu. Komar czerwony jest własnością kolegi ze Skarżyska. Ogar 205 poszedł do jakiegoś handlarza- losy nie są mi znane. Tak samo czarno- zielony komar sport. Został sprzedany do Opola a następnie kupujący go sprzedał na allegro. Nie wiem co się z nim dalej dzieje.
Motorki robię dalej i będę robił
niedługo skończyłem kolejnego charta ale inny model "211"na aluminiowych 7 ramiennych felgach produkcji niemieckiej z lat 90 oczywiście. Następnym projektem jest Dezamet DANTOM oraz planowany na ten rok ostatni motorek to Komar SPORT z 1972 roku !!! pierwsze wersje .
2 dni temu zakupiłem także sztywniaczka w oryginale do małego dopieszczenia. Bo jest w 100% oryginalny (nawet kremowe linki wszystkie)
Komar SPORT (losy nieznane) brak dokumentów zrobione bardzo dużo. Nowe manetki, koła i ocynki. Robiony z tego co mi zostało z tego poniżej


Komar SPORT (Kraków) zarejestrowany i opłacony itd Zrobione wszystko co się dało. Miał fabrycznie nowy silnik ! pierwszy raz palony przeze mnie



Romet CHART 210 (Kraków) zarejestrowany i opłacony itd Miał Fabrycznie nowy silnik pierwszy raz palony przeze mnie


Komar SZTYWNIAK (Kędzierzyn) brak papierów zrobione nowe ocynki, cały malowany proszkowo. Sakiewka własnoręcznie naprawiana. Cały środek nowy (zacząłem się bawić w kuśnierza


Komar 3 (Skarżysko) Komar w chromach i polerce. Należy do kolegi, dla którego go robiłem kilka ładnych miesięcy

Romet OGAR 205 (Nieznane kompletnie losy) Kupili go handlarze. Ja go zakupiłem nowego, miał 750 km przejechane. Był w idealnym stanie.

CHART 211 świeżo ukończony. Kupił go syn właściciela muzeum w Dobrojewie (Gorzowie Wielkopolskim).
www.poczta-polska.pl/messageDocument.php?id=422


Pozdrawiam !
Z motorami nie skończyłem. Mam jeszcze kilka miesięcy do zakończenia. Trzeba zrobić co trzeba i zakupić Jaguara.
Nie pozwoliłem sobie aby (nawet 2 najlepsze perełki) u mnie zostały, ale czuję jakbym je nadal miał

Motorki robię dalej i będę robił

2 dni temu zakupiłem także sztywniaczka w oryginale do małego dopieszczenia. Bo jest w 100% oryginalny (nawet kremowe linki wszystkie)
Komar SPORT (losy nieznane) brak dokumentów zrobione bardzo dużo. Nowe manetki, koła i ocynki. Robiony z tego co mi zostało z tego poniżej


Komar SPORT (Kraków) zarejestrowany i opłacony itd Zrobione wszystko co się dało. Miał fabrycznie nowy silnik ! pierwszy raz palony przeze mnie



Romet CHART 210 (Kraków) zarejestrowany i opłacony itd Miał Fabrycznie nowy silnik pierwszy raz palony przeze mnie


Komar SZTYWNIAK (Kędzierzyn) brak papierów zrobione nowe ocynki, cały malowany proszkowo. Sakiewka własnoręcznie naprawiana. Cały środek nowy (zacząłem się bawić w kuśnierza



Komar 3 (Skarżysko) Komar w chromach i polerce. Należy do kolegi, dla którego go robiłem kilka ładnych miesięcy

Romet OGAR 205 (Nieznane kompletnie losy) Kupili go handlarze. Ja go zakupiłem nowego, miał 750 km przejechane. Był w idealnym stanie.

CHART 211 świeżo ukończony. Kupił go syn właściciela muzeum w Dobrojewie (Gorzowie Wielkopolskim).
www.poczta-polska.pl/messageDocument.php?id=422


Pozdrawiam !
Z motorami nie skończyłem. Mam jeszcze kilka miesięcy do zakończenia. Trzeba zrobić co trzeba i zakupić Jaguara.