Moja WSK M06 B1
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- lis235
- Posty: 463
- Rejestracja: 2012-11-25, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk: b1,gil,lelek,kos,bąk,kobuzx2,sport s2x3
- Lokalizacja: Podrudzie(mazowieckie)
- Kontaktowanie:
Moja WSK M06 B1
Proszę zweryfikowanie oryginalności mojej wski
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06 B1
Brakuje Ci osłon bocznych i kierownica jest nieoryginalna. Który to rok? Bagażnik też dokładany ofc
Proszę o foto tabliczki na pw.
Proszę o foto tabliczki na pw.
- peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06 B1
Na moje oko może być od rok 68-70.Starszy model na pewno nie bo już ma osłony.
- lis235
- Posty: 463
- Rejestracja: 2012-11-25, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk: b1,gil,lelek,kos,bąk,kobuzx2,sport s2x3
- Lokalizacja: Podrudzie(mazowieckie)
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06 B1
No właśnie numer ramy różni się z tabliczką jedną cyfrą i nie wiem o co z tym chodzi..
A oto dane z tabliczki:
M06 B1
1968
Nr. ramy na ramie S0 893882 (na tabliczce 853882, tabliczka oryginalna)
S01-Z3
112 kg
I na boku tabliczki nie wiem co to za numer N kol. 3339 07
I teraz moje pytanko do was bo mam zamiar odrestaurować w pełen oryginał,spisałem elementy które wydaje mi się że jest chrom-poprawcie moje błędy i podajcie elementy które przeoczyłem nawet najmniejsze śrubki:
osłonka pod kluczyk
oprawa lampy
kierownica
nakrętki lag przednich
śruby mocowania lampy
lagi przednie
śruby piast kół przód i tył
uchwyty kierownicy
kolanko, nakrętka kolanka i tłumika
śrubki boczków
bagażnik (nie wiem czy oryginalny)
uchwyty tylnego błotnika
dźwignia tylnego hamulca
szklanki amortyzatorów tył
kopniak ,nóżka zmiany biegów
Będę wdzięczny za każda pomoc
A oto dane z tabliczki:
M06 B1
1968
Nr. ramy na ramie S0 893882 (na tabliczce 853882, tabliczka oryginalna)
S01-Z3
112 kg
I na boku tabliczki nie wiem co to za numer N kol. 3339 07
I teraz moje pytanko do was bo mam zamiar odrestaurować w pełen oryginał,spisałem elementy które wydaje mi się że jest chrom-poprawcie moje błędy i podajcie elementy które przeoczyłem nawet najmniejsze śrubki:
osłonka pod kluczyk
oprawa lampy
kierownica
nakrętki lag przednich
śruby mocowania lampy
lagi przednie
śruby piast kół przód i tył
uchwyty kierownicy
kolanko, nakrętka kolanka i tłumika
śrubki boczków
bagażnik (nie wiem czy oryginalny)
uchwyty tylnego błotnika
dźwignia tylnego hamulca
szklanki amortyzatorów tył
kopniak ,nóżka zmiany biegów
Będę wdzięczny za każda pomoc
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06 B1
osłonka pod kluczyk TAK
oprawa lampy TAK
kierownica TAK
nakrętki lag przednich TAK
uchwyty tylnego błotnika TAK
dźwignia tylnego hamulca TAK
szklanki amortyzatorów tył TAK
kopniak ,nóżka zmiany biegów TAK
uchwyty kierownicy TAK
kolanko, nakrętka kolanka i tłumika TAK
lagi przednie Tak
do tego chromowane były łby osi kół.
śruby mocowania lampy NIE ( fabrycznie ocynk)
śruby piast kół przód i tył NIE ( fabrycznie ocynk)
śrubki boczków ( fabrycznie ocynki)
bagażnik (nie oryginalny przecież Ci napisałem)
Z boku tabliczki podany jest kod koloru.
oprawa lampy TAK
kierownica TAK
nakrętki lag przednich TAK
uchwyty tylnego błotnika TAK
dźwignia tylnego hamulca TAK
szklanki amortyzatorów tył TAK
kopniak ,nóżka zmiany biegów TAK
uchwyty kierownicy TAK
kolanko, nakrętka kolanka i tłumika TAK
lagi przednie Tak
do tego chromowane były łby osi kół.
śruby mocowania lampy NIE ( fabrycznie ocynk)
śruby piast kół przód i tył NIE ( fabrycznie ocynk)
śrubki boczków ( fabrycznie ocynki)
bagażnik (nie oryginalny przecież Ci napisałem)
Z boku tabliczki podany jest kod koloru.
Ostatnio zmieniony 2012-12-10, 20:18 przez Łukasz S., łącznie zmieniany 2 razy.
- lis235
- Posty: 463
- Rejestracja: 2012-11-25, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk: b1,gil,lelek,kos,bąk,kobuzx2,sport s2x3
- Lokalizacja: Podrudzie(mazowieckie)
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06 B1
wielkie dzięki
Zapomniałem o korku paliwa
A co z tymi numerami czy to pracownik się kiedyś pomylił i żle nabił, zdarzyło się komuś już tak?
Zapomniałem o korku paliwa
A co z tymi numerami czy to pracownik się kiedyś pomylił i żle nabił, zdarzyło się komuś już tak?
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06 B1
Korek paliwa jest chyba aluminiowy. A co do numerów, to tak, zdarzało się to, diagnosta na przeglądzie powpisuje wszystko tak jak ma być.
- lis235
- Posty: 463
- Rejestracja: 2012-11-25, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk: b1,gil,lelek,kos,bąk,kobuzx2,sport s2x3
- Lokalizacja: Podrudzie(mazowieckie)
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06 B1
proszę o foto oryginalnej kierownicy, powiedzcie mi co jej jeszcze brakuje prócz osłon ktore posiadam tylko były zdjete, chodzi mi nawet o najmniejsze szczególy ,chcę ją dopiescic do ostatniej srubki
- luki9403
- Posty: 433
- Rejestracja: 2012-09-28, 21:10
- GG: 37263646
- Moje maszyny: SHL
KOMAR
WSK B1
WSK B3 x2
WSK 4
JAWKA S.
JAWKA M.
Barton - Lokalizacja: Ostrzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06 B1
witam,korek nie był aluminiowy tylko z tworzywa taki jak na moim zdjęciu,kierownica też oryginalna jak na zdjęciu:


Ja mam taką samą WSK tylko z 1969r,czytaj dużo na forum o remontach tych WSk to dużo sie dowiesz ja też na początku,za dużo nie wiedziałem.
Nie oryginalne rzeczy w twojej WSce ,które zauważyłem to:
-kierownica to już wiadomo jak i korek baku,
-bagażnika nie było w ogóle ,
-manetki ale nie jestem pewien jakie były,
-przednie koło,powinno być z chromowaną blaszką na piaście,
-nie widzę licznika ,żeby określić czy oryginał,
PRĘDZEJ PISALIŚCIE O KODZIE KOLORU,POWIEDŹCIE GDZIE SPRAWDZIĆ WEDŁUG KODU JAKI TO BYŁ KOLOR,PROSZĘ O ODPOWIEDŹ!!!
-karnik był inny,
-sygnał mocowany był pod lampą na blaszkach,od osłon lag,


Ja mam taką samą WSK tylko z 1969r,czytaj dużo na forum o remontach tych WSk to dużo sie dowiesz ja też na początku,za dużo nie wiedziałem.

Nie oryginalne rzeczy w twojej WSce ,które zauważyłem to:
-kierownica to już wiadomo jak i korek baku,
-bagażnika nie było w ogóle ,
-manetki ale nie jestem pewien jakie były,
-przednie koło,powinno być z chromowaną blaszką na piaście,
-nie widzę licznika ,żeby określić czy oryginał,
PRĘDZEJ PISALIŚCIE O KODZIE KOLORU,POWIEDŹCIE GDZIE SPRAWDZIĆ WEDŁUG KODU JAKI TO BYŁ KOLOR,PROSZĘ O ODPOWIEDŹ!!!
-karnik był inny,
-sygnał mocowany był pod lampą na blaszkach,od osłon lag,
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06 B1
To oznaczenia fabryczne, musisz grzebać po forum, bo nie wiem czy ktokolwiek się tym interesował, żeby zrobić jakąś tabelkę.luki9403 pisze:PRĘDZEJ PISALIŚCIE O KODZIE KOLORU,POWIEDŹCIE GDZIE SPRAWDZIĆ WEDŁUG KODU JAKI TO BYŁ KOLOR,PROSZĘ O ODPOWIEDŹ!!!
Co do sygnału, nie jest regułą umocowanie pod lampą, przynajmniej z moich obserwacji, do tego przednie koło wymienne też się według mnie zgadza. Co Ci kolego nie gra w kraniku? Manetki z zagiętymi końcami, typowe dla dwuramówki. Polecam powertować trochę temat o B1, tam jest wszystko dokładnie opisane!
PS Wstaw większe zdjęcia to będziemy mogli dalej dyskutować!
- lis235
- Posty: 463
- Rejestracja: 2012-11-25, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk: b1,gil,lelek,kos,bąk,kobuzx2,sport s2x3
- Lokalizacja: Podrudzie(mazowieckie)
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06 B1
Dzięki, korek na pewno oryginał, zastanawiaja mnie jeszcze śrubki mocowania lampy ,chyba są chromowane...,a jeszcze sie chciałem zapytać czy rączka do podnoszenia motoru na nóżki była montowana w oryginale? A i na pokrywie silnika ma charakterystyczny numer jeden dla rocznika 69 tez nie wiem czemu przecież silnik oryginalny.A o to więcej zdjęc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- luki9403
- Posty: 433
- Rejestracja: 2012-09-28, 21:10
- GG: 37263646
- Moje maszyny: SHL
KOMAR
WSK B1
WSK B3 x2
WSK 4
JAWKA S.
JAWKA M.
Barton - Lokalizacja: Ostrzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06 B1
śruby od lampy to też mi się wydaje ,że były chromowane,prawie na pewno.Ta rączka do podnoszenia motoru na nóżki to oryginał.A z tym numerem na pokrywie silnika to nie będę kłamał po prostu nie wiem.O to dowody ,że to nie jest oryginalny kranik:

Uploaded with ImageShack.us
ZDJĘCIE TROCHĘ NIE WYRAŹNE ALE ORYGINALNE Z INSTRUKCJI,ten kranIk co masz przy WSK ,to od SHL M04 ,starych WFM itp...
A twój korek jest od SHL M11

Uploaded with ImageShack.us
ZDJĘCIE TROCHĘ NIE WYRAŹNE ALE ORYGINALNE Z INSTRUKCJI,ten kranIk co masz przy WSK ,to od SHL M04 ,starych WFM itp...
A twój korek jest od SHL M11
- lis235
- Posty: 463
- Rejestracja: 2012-11-25, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk: b1,gil,lelek,kos,bąk,kobuzx2,sport s2x3
- Lokalizacja: Podrudzie(mazowieckie)
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06 B1
No to i Ja zaczynam remont swojej B1 oto kilka fotek z rozbierania i przygotowania części do renowacji, czekam na komentarze:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Grabar96
- Posty: 136
- Rejestracja: 2012-06-10, 14:22
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '76r.
- Lokalizacja: Raciąż
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06 B1
Osłony lag przednich, osłonę łańcucha, półkę dolną i górną mógłbyś dać do malowania proszkowego. A błotniki i bak do lakiernika.
Powodzenia w renowacji
Ps. Pamiętaj że na lagi nieruchome trzeba dać chrom techniczny.
Powodzenia w renowacji

Ps. Pamiętaj że na lagi nieruchome trzeba dać chrom techniczny.
Ostatnio zmieniony 2013-01-20, 17:51 przez Grabar96, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie mam czasu tracić czas
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06 B1
Dlaczego autorenolak?!
- qpa
- Posty: 618
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06 B1
zeby wygladał jak lakier fabryczny?
- lis235
- Posty: 463
- Rejestracja: 2012-11-25, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk: b1,gil,lelek,kos,bąk,kobuzx2,sport s2x3
- Lokalizacja: Podrudzie(mazowieckie)
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06 B1
dokładnie żeby lakier wyglądał jak fabryczny:) a z tymi drobnymi elementami tak właśnie się zastanawiałem czy w proszek czy normalny lakier...
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06 B1
Porażka jak dla mnie, ale co kto woli.
- lis235
- Posty: 463
- Rejestracja: 2012-11-25, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk: b1,gil,lelek,kos,bąk,kobuzx2,sport s2x3
- Lokalizacja: Podrudzie(mazowieckie)
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06 B1
A co polecasz?
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: Moja WSK M06 B1
Idź do mieszalni lakierów novola i oni ci dobiorą tyle ile potrzebujesz lakieru. Taniej nie będzie, ale chyba nie chodzi o to żeby było taniej, tylko lepiej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości